Raskaus ja seksi

Autumn

Piirimestaruustason postaaja
Marraskuunmammat 2014
Eli ajattelinpa näin suoraan ja kursailematta kysyä, että miten teillä on sänkyhommelit raskaaksitulon jälkeen? Enemmän, vähemmän vai ei ollenkaan?

Itsellä on ollut aika hiljaista niiden halujen suhteen. :sad001 Pari kertaa loppuhuipennuksen jälkeen on alavatsa ja -selkä krampannut tosi pahasti ja tullut hirveä pahoinvointikohtaus joka on kestänyt pitkään. Luulin jopa että nyt tulee varmasti keskenmeno kun olo oli niin hirveä. Siitä jäi vähän traumoja. Limakalvot on myös tosi kuivat. Huono olo ja väsymys vaikuttaa myös haluihin ainakin mulla tosi paljon. Harmittaa vaan ukkelin puolesta kun hän olisi niin innokas mutta itse kököttää vaan jalat ristissä..... :mad:

Tänään olisi vielä kuulemma kansainvälinen Blowjob-päiväkin, mutta ajatus siitä että tunkisi jotain mehupilliä suurempaa suuhun saa heti yökkäilemään... Yritä siinä sitten!! :puke_r
 
Minulla on kyllä halut pysyneet tallella, ainakin toistaiseksi. Eilen illalla kun tuli touhuttua, koski minua alavatsaan ja selkään aika paljon, kun vessaan menin pesulle tuli yökättyä pari kertaa.. Menin takaisin sänkyyn makaamaan kivut lakkasivat ja paha olokin loppui.
 
Viikkoja vasta 4+6 ja ruskea niukka vuoto vaivaa ja ehkä huolettaa.. vaikka ajattelenkin sen olevan normaalia tässävaiheessa, mutta silti se syö haluja. :/

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
meillä on lisääntynyt molemminpuolin nyt halut. itsellä ei suurempia kipuja oo tullu onneksi.

itsellä nyt jotenki tuulimunan pelko tosi kova. kuten myös keskenmenon. :sad001
 
Hoitojen aikana oli seksi nollassa, mutta nyt alkaa palautumaan tilanne normiksi :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Edellisessä raskaudessa halut hyrräs heti kun yrjötykset loppui. Seksikin tuntui miljoona kertaa "tavallista" paremmalle. Mies ei vaan hirveesti halunnu, kai sillä oli joku normaali "pelkää satuttavansa sikiöö" tuntemus päällä. Nyt odotan innolla josko samat fiilikset tulis ja sais miehen paremmin mukaan. :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä on kyllä läheisyyttä ollu, mut ei vielä kovin intiimimpää :wink ehkä jotenki kroppa oottelee et ollaan turvallisemmilla vesillä ennen kuin herää kunnolla, vaikka haluja on nyt ollutkin.. :grin
 
hei, täällä mennää 6+5 viikoilla, eikä juuri haluja ole. omasta mielestä juurikin keskenmeno pelon takia. käytiin tiistaina 6+2 viikolla varhaisultrassa ja illalla "juhlittiin" seksillä tätä ihanaa uutista olimme RASKAANA!!! seksin jälkeen huomasimme että verta oli tullut. Pelästyin ihan kamalasti. verta ei tullut enää, vähän vaan valui pois. eikä vuotoa ole sen jälkeen ollut. nyt seurailen kaikkia nippailuja ja pelkään vuotoa. Tiedän että seksin jälkeen voi vuotaa verta yms. mutta pelko jäi taas mieleen päällimmäiseksi. onko kaikki hyvin?! onneksi kärsin pahoinvoinnista ja voin pitää sitä hyvänä merkkinä. uskon että halut palailee kun raskaus etenee pidemmälle :)
 
Pari viime kuukautta yrityksessä sänkypuuhat ovat keskittyneet ovisläheisyyteen ja lähestulkoon muutoin ei mitään elämää makuuhuoneen puolella :D Taapero väsyttää sen verran työarkea, ettei ole jaksanut eikä kiinnostanut. Plussan jälkeen ei seksiä vielä ole harrastettu. Joten skeptisesti haluan odottaa muutamia viikkoja, vaikkei seksillä keskenmenoihin mitään viakutusta olekaan varmasti. Ehkä pelkään mahdollisia limakalvovuotoja, joista pää halkeaa huoelsta :D Viime raskaudessa meille annettiin ns. seksikielto, koska minulla oli istukka 1 cm päässä kohdunsuulta. Taisi siinä olla pisimmillään seksitauko 4kk :D :D Haluja ei itselläni ole lainkaan, miehestä en ole varma :D
 
Plussan jälkeen ekan viikot ei kyllä tehnyt tippaakaan mieli touhuilla mitään, mut nyt on taas normaalit halut kunnossa :wink
Meillä oli myös viimeraskaudessa vatsan kasvaessa, miehellä ajatus, että lasta jotenkin häiritsisi ja tökkisi :P kyllä se melko varovaista touhua lopussa oli, mut toivottavasti rennompaa tälläkertaa :wink


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Pitkän harkinnan jälkeen.. tilanne on tämä. Mun halut ei oo muuttunu mihinkään, mutta seksiä olen saanut kerran plussan jälkeen... itsetunto nollassa tällä hetkellä :sad001
 
Meillä takana kaksi keskenmenoa ja molemmissa vuoto alkanut seksin jälkeen. Tullut siis pientä vuotoa joka jatkunut jopa viikkoja ja sitten päivässä vuotanut ulos. Olen rationaalisesti aivan varma, ettei seksi liity millään tavalla itse keskenmenoon, mutta kun sydän sanoo ei, niin ei silloin kyllä tee mielikään.

Mieskin oli samaa mieltä, kun keskusteltiin... Tai ainakin sen jälkeen, kun huomasi, miten peloissani minä olen.

Eka ultra on ensi viikolla, sen jälkeen voi olla uudet ajatukset :)
 
Täällä ei mulla kyllä haluja ollenkaan, muutaman kerran ollaan peuhattu mutta huomasin että huipennuksen jälkeen alkoi koskemaan alavatsaan joten sanoin että seuravaaksi virallista seksiä vasta kun ultrassa käyty :D Voihan sitä kaikkea muutakin aina tehdä ^^ Täällä 6+0
 
Täällä ukko on melkein koko ajan vonkaamassa. Mikä ei kyllä ole kivaa kun itsellä on niin huono olo 24/7 ettei peuhaaminen kiinnosta yhtään. :sad001 Ja lisäksi pelottaa nuo kivut jos tulee uudestaan. Mulla tulee pissatulehduskin tosi herkästi, varsinkin jos seksissä on ollut taukoa. Eikä auta se vaikka kuinka juo ennen ja jälkeen sekä hyvät pesut ym. Se on ihan järkyttävä tauti! :confused: Neuvolatädin kanssa puhuttiin tästä ja sanoi, että pelko tulehduksesta ei saisi olla este seksille. Mutta ei nyt ole muutenkaan halukas olo juuri tuon pahoinvoinnin takia. Toivottavasti tilanne muuttuu sitten kun alkaa yökkövaihe mennä ohi.
 
Meillä on halut ollut aikalailla ennallaan, määrä on kärsinyt vähän sairasteluistani, työkiireistä ym. mutta mielestäni ei raskaudesta johtuen. Seksi myös on tuntunut hyvälle. Mutta taatusti jos vuotoja tulis häviäisi halut samantien...
 
Täällä tämä jatkuva sairastelu meinaa rajoittaa jonkin verran. Halut olleet ennallaan alusta lähtien ja nyt viime aikoina yhä lisääntymään päin. (Pakkosaadajokapäivä :grin)

Seksi myös tuntuu todeeeella hyvältä. Meistä molemmista. :happy112
 
En ole harrastanut kun ei kiinnosta yhtään.... miehen kyllä hoidan joka toinen päivä mutta en halua varsinaista seksiä
 
Halut ei oo vähentyneet mut vuoto ollu esteenä...kun suositellaan vasta sitten kun vuoto loppunut :) jännityksel odotan ensi torstaita...
 
Hahahaa! Kuiva kausi on ohi :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app

No ei ihmekään kun treffi-ilta tiedossa ja ripsetkin laitettu :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top