Raskaus ja seksi

No ei ihmekään kun treffi-ilta tiedossa ja ripsetkin laitettu :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Katos vaan. Osasit laskea yks yhteen xD hehehhehehehhehhe

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Yritin sniikisti laittaa kahteen eri ketjuun :D

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on alkanut vatsa olla kipeä vielä pitkään orgasmin jälkeen :sad001 yhdynnän aikana ei ongelmaa, mut loppuhuipennuksen jälkeen monta tuntia jomottelee ja tuntuu painetta alavatsassa :sad001
Onko jollain muulla jo tässävaiheessa jotain vastaavaa ongelmaa? Vai pitäiskö mun vaan rajottaa sitä :O

-milli Rv 8+6


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Ei vois vähempää tehdä mieli kun oksettaa 24/7! (Onneks ei oo vielä alkanut laatta lentää..)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Halut täälläkin nollassa.... :sad001 rv10 alkamassa huomenna... pahoinvointia olla heti plussan rv 5 jälkeen ja joka aamu oksennus lentäny... johtunee varmaan siitä... ei vaan yksinkertasesti haluta. Tuntuuhan se pahalta välillä kun toista taas haluttais.. eikai se musta huonoo ihmistä silti tee?

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Ei tee mieli ei yhtään! Täällä ollu kans kipuja yhdynnän aikana ja sen jälkeen. Yhden keskenmenon kokeneena haluaa välttää kaikkea, mikä aiheuttaa kipuja. Miehellä halut tallella.
 
Mulla tämä kuvio on mennyt tismalleen samalla tavalla kahden ensimmäisen kanssa ja samalta vaikuttaa tämä kolmaskin: raskauden ekalla kolmanneksella ei kovin paljon seksitä. Seksiä on noin kerran, tai hyvässä lykyssä kaksi kertaa viikossa. Tämä johtuu ehkä eniten väsymyksestä. Ei kertakaikkiaan jaksa pysyä hereillä. Sohvalle kun istahdan illalla, niin alkaa silmä luppasemaan välittömästi. Kyse on ehkä enemmän mahdollisuuden puuttesta kuin varsinaisesta haluttomuudesta. Tilanne on sitten kyllä muuttunut, kun olen päässyt väsymyksestä eroon. Seksi on maistunut jopa paremmin kuin tavallisesti ja tuntunutkin paremmalta - ihan sinne raskauden loppumetreille saakka.
 
Mies on innokkaampi kuin tavallisesti, mutta mulla halut vähentynyt, vaikka seksi tuntuukin paremmalta, ku normisti. Välillä ei vaan yhtään nappaa ja kun oon yleensä ollu sellasta nopeesti lämpenevää sorttia, ni nyt kyllä tuntuu todella ikävältä yhdynnän alkuvaiheessa, jos mua ei oo "lämmitelty" kunnolla :/ Ihan raskauden alussa ei meinannu tulla mitää, ku oli niin kuivat limakalvot, mut onneks nyt helpottanu.

Miehellä oli alussa pelko, että jos tuleekin kaksoset, kun harrastetaan seksiä, vaikka tiesi ettei se oo mitenkään mahdollista :D ite pelkään lähinnä sitä keskenmenoa.
 
Aika hiljasta on nyt ollu, kun miulla on niin huono olo. Ne kerrat, kun on harrasteltu on tuntunu hyvältä, mut normaalia pidemmän lämmittelyn vaatii, että päässee fiilikseen ja unohtaa huonon olon.
 
Täällä päi hiljasta makkarissa! Ekaks ihte en pystyny höykkyytystä ku sen olis tienny että olisin oksentanu ukon päälle ja sitte se väsymys! Nytte ku olis kiinnostusta ja halua nii miehellä ei oo minkäänlaista kiinnostusta, ei olla puhuttu asiasta mutta en saa koskia ees sinne eekä mittää saa tehä. Ärsyttää iha hirveenä.. Yritystä on ollu kovasti mutta ilman tulosta. :sad001 rupiaa jo miettimää että lienekkö itessä vika.

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä päin kans hyvin hiljasta! Eipä tee mieli ollenkaan, vaikka normaalitilanteessa tekee sitäkin enemmän..voin ihan laskee lyhyel matikalla et 2 kertaa viimesen 12 vko aikana...hmmm vähiin käy ennenko loppuu...eilen oli kyl kiva kuulla ukolta, että raskaana oleva nainen on kyllä kaunis :) sen verran masu pömpöttää, että kyllä piristi :)
 
Mulla on nyt alkanut halut tulla takaisin (nyt menossa rv 13+4). Ainut mikä vähän pelottaa on se että joka kerran jälkeen tulee nykyään verta, tämä alkoi noin rv 11. Vuoto ei ole runsasta ja tulee limakalvoilta, ei se silti kivaa ole.
 
Meilläki touhuttu tasan kaks kertaa koko raskauden aikana... Oksetus on ollu niin valtavaa, ettei oo kyl seksi ollu ensimmäisenä, eikä toisenakaa, mielessä :sad001 Nyt on olo pahoinvoinnin suhteen vähän helpottanu, mut tilalla jokailtaset päänsäryt. Määä en ala!!!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Onko kellään tietoa tuosta istukan paikan vaikutuksesta tuntemuksiin? Rakenneultrassa selvis, että istukka on kohdunsuun päällä, ja ajattelin et voiko sillä olla vaikutusta, kun sekstailun jälkeen on monesti tosi kipee olo joka jatkuu ainakin pari tuntia...piesty olo ilman s&m-touhuja. tuli nyt vasta mieleen, niin en tajunnu lääkäriltä kysyä asiasta. Hillitsee himoja kummasti moinen :|

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
En osaa vastata vaikuttaako tuon istukan sijainti, mutta itsellä aika samanlainen olo. Tuntuu kuin alapää olisi aivan turvoksissa eikä meinaa päästä kunnolla liikkumaan. Itsellä taitaa tosin olla pari pientä suonikohjua edellisten raskauksien muistona jotka sitten yhdynnän jälkeen aina kipeytyvät :sad001

Sent from my PadFone 2 using Vau Foorumi mobile app
 
Täysin samat fiilikset. Ei tee yhtään mieli. Pari kertaa ollaa vaakamamboa tanssittu ja kyllähän se lopulta ihan hyvälle tuntuu, ei vaan nappaa yhtään lähteä edes koko touhuun. Mutta ehkäpä tää tästä ja nyt siis menossa jo vko 21.
 
Mulla on ollut halut ihan täysin tiessään. En tiedä, juuri nyt siihen varmasti vaikuttaa se, että olen ollut muutenkin vähän pahana miestä kohtaan kun moni asia hänessä ottaa pannuun. Kuitenkin outoa, koska muistelin, että edellisissä raskauksissa oli oikein hurjat halut. Vai oliko se sitten enemmän vasta raskauden loppupäässä? Voi se olla ,että muisti tekee tepposet. Kuulemma lisääntynyt prolaktiinin tuotanto saa halut häviämään...:grin
 
Täällä kans halut kadoksissa... Viime kerrasta on n. 1,5 kk... Mulla on ollut niin paljon vti-oireita vaikka itse tulehdusta ei olla testeissä todettu, ja se on rajoittanut haluja kovasti. Mulla on usein tiheän sekstailun seurauksena tullut vti vaikka kuinka on pitänyt hygieniasta huolta. :sad001 Se on kyllä yksi viheliäimmistä taudeista mitä tiedän! Ukkeli kaipaisi kovasti seksiä, harmittaa hänen puolestaan!

Muoks. ja nyt menossa rv 22+6...
 
Muokattu viimeksi:
Ihanaa, ihanaa että täällä on kohtalotovereita. Itellä ei kans haluja ollenkaan ollut enää 1-2kk ja oikein pelottaa että onko kipinä kokonaan sammunut kun ei oikeesti vaan yhtään kiinnosta! Ja sama, miehessä ottaa niiiiin moni asia pannuun tällä hetkellä ;P Johtuuko sitten hormoneista vai mistä, sitä en tiedä...
 
Takaisin
Top