Raskaus ja kilpirauhasongelmat

Joo mullakin vaikka nyt muutaman kerran annostuksen noston ja labrojen jälkeen arvot ok, täytyy mennä taas 4 viikon päästä labraan. Kannattaa siis vaatia kokeita.. :eek:
 
Täällä kyllä pääsee tosiaan kokeisiin niin ku edellisessä viestissä mainitsin mutta annoksen nostoo ei suostuta tekemään ku on viitearvoissa :-(
 
Minä myös kesäkuisista väliin huutelemassa. Mulla kilpparilabrat 6-8viikon välein! Ja arvot koko ajan pysyneet noissa kuuluisissa viitearvoissa. Jännä miten erilaisia käytäntöjä!
 
Joo tää perusterveydenhuolto ainaki kilppareiden osalta on kyllä todella hanurista :| jos et kysy arvoja numeroina niin saat vaan vastauksen viitearvoissa on...tai no vaikka saatki lukemat niin saat sen saman viitearvoissa on vastauksen...
 
Ihmeiden aika ei oo ohi :)neuvola Lääkäri nostikin mun lääkitystä ku oli TSH 3.9 ja T4V 14 :) Olikin kuin olikin liian korkee toi TSH vaikka neuvolatäti sano et on viitearvoissa eikä aleta muuttelee annosta :) sit oli ihan pakko kysyä lääkärin mielipidettä asiaan :) hyvä niin
 
Takaisin
Top