Raskaus himot

Ruisleipä, paljon voita ja tomaattia. Tänään teki tuohon mixiin viel mieli valkosipulia, mutta se oli liikaa ja meni koko aamupala pilalle (puuro maistu valkkarille) Ei sais uskoa kaikkia mielitekoja :D

Maito.. En yleensä juo maitoa ihan vaan sellaisenaan vaan tulee otettua kaakaota tai muroissa.. Mut tänään oli pakko saada lasillinen maitoa. Kasvikset alkaa vihdoinkin maistua taas ja syötiin tiistaina salaattia.

Mulle on tullut himo lakritsiin ja maksamakkaraan. Hauskinta on että kumpaakaa ei saa syödä mielinmäärin. Pakko rajottaa niitä.

En muistanu missään vaiheessa ostaa niitä horna sisuja.. No eipä enää tee edes mieli :DD

Karkkia. Kilon säkki irtokarkkeja, joka laatua. Voi huoh, sinne jäävät kauppaan mutta kauhee ku ahmimishimot herää jo nyt ja pitää vielä tässä raskaudessa rajottaa makeeta ettei tulis niin iso vauva :(

Ite pitäis kait kans alkaa rajoittaa ku alkuun ei iskenyt yhtään mikään makea niin nyt haluais vaan kaikkea makeaa.. :(

Karkkia. Kilon säkki irtokarkkeja, joka laatua. Voi huoh, sinne jäävät kauppaan mutta kauhee ku ahmimishimot herää jo nyt ja pitää vielä tässä raskaudessa rajottaa makeeta ettei tulis niin iso vauva :(

Mulla on ihan sama. Pakko ottaa itteensä niskasta kiinni ja tsempata jo nyt alusta alkaen. Mutta vaikeeta se tulee olemaan.
Edellinen kun painoi syntyessään 4,2kg

Eilen teki ihan pirusti mieli leipäjuustoa ja maraboun appelsiinikrokanttia :hungry: Kaupasta kun tulin kotiin, ni söin levystä 4 palaa ja leipäjuusto jäi jääkaappiin. Yleensä oon tommosen setin vetänyt yhdeltä istumalta, joten nyt ei oo kaikki kunnossa. Mies jo veikkas, et tulee poika, ku en enää syö herkkui.
Hetki pitäis viel odottaa, et pääsen ryöstää äipän mansikkamaan tyhjäks :woot: Kirsikat saan sentään omasta puusta :)
Heitin jo miehelle, et jos tulee poika, ni siit tulee Siikli ja tytöst tulee Polka :hilarious: Köh, ei siis oo mitään mielitekoja :rolleyes:

Mäki oon yleensä tosi makeen perään, mut nyt en niinkään ja jos syön niin neki tulee illal pönttöön.. se on ihme, vaik oisin viimeks syöny suolasta niin silti se makee tulee pukluna.

ööö.. Riitan metripizza kaupan kylmähyllystä :grin ollut jo monta viikkoa. Oikeastaan kaikki uppoaa nykyään.

Salmiakkiiiiiiiiii. Neuvolassa tuli vaan kielto moiseen herkkuun. Sit voisin syödä sushiiiiiiiii. Enkä saa. Sukulaisen valmistujaisissa oli voileipäkakkua ja meinasin hukkua siihen mun kuolalammikkoon mut jätin välistä.

Aika pitkälti kaikki kyllä kelpaa nyt jo mutta tunkkaisia makuja tai kovin raskaita tai sokerisia ruokia en halua. Ikuinen suosikki kokis zero on vaihtunut vissyyn ja limut ei uppoa enää millään.

7d81d77da2a306e4a56ca750b4d90939

Mikä voileipäkakun kieltää? Ajattelin nimittäin tehdä ja syödä sen kokonaan yksin :D
Siinä mun väliin jättämässä versiossa oli tuorejuustoa, graavilohta, katkarapuja, ja mätiä. Tuorejuusto ois vielä menny mutta merenelävät raakana... en ota riskiä. :)

Takaisin