Raskaus himot

Sessiä tekis mieli, mutku ei jaksa!:grin Tää väsymys on järkyttävää. Se lisää ruokahalua kaikkeen ruokaan!
 
Suklaata tekis mieli. Just söin aimoannoksen uunilohta, se on mun nam ja tonnikala-avokado salaatti:Heartpink
 
Hyi yäk! Oon himoinnut muutaman päivän Scifi pussia ja tänään kävin ostaa. Syötii kolmeen pekkaan koko pussi, tai no ite söin suurimman osan. Ja hemmetti mikä olo nyt :wtf: Kannatti rikkoo 1vkon 4pvän namilakko:sour:
 
Mulla on esikko syntymästä lähtien ollut karkkilakko :D kerran kuukaudessa olen sortunut syömään karkki, suklaata tai muuta makeeta. Nyt kun plussasin niin lupasin ittelles et syön terveellisti ja herkuttelen vain hedelmillä :D viime raskaudessa kun lihoin 26kg, kaikki kilot onneksi lähtenyt mutta tässä raskaudessa en haluu lihoo niin paljon.. ei sitä tiedä et saisinko toista kerta pudotettu pois sit. Jännää et en silloin ees joutunut sokerirasitukseen, neuvolasta vaan olivat että kun ennen raskautta ollut normaalipainonen. Herkutelin silloin tosi paljon.
 
Itsekin lihoin jotakuinkin 28kg, ja sain ne puoles vuodessa pois. Oon kyllä hullu jos jotain päätän niin sen myös toteutan, sillä sain nuoki puotettua. Synnärille tosin jäi 15kg, mut jäi siinä puotettavaakin. Nyt oon samoissa lähtöasemissa kuin esikoisen kanssa. Tällä kertaa yritän olla lihomatta niin paljon, se riippuu miten mun kivut antaa liikkua loppuvaiheessa. Ruokavaliossa on näinä 2-vuotena tapahtunut huima muutos ja ne on niin tiukassa takaraivossa, että en kyllä tilaa pizzaa, kebabbii täs raskaudessa tai syö 1kg karkkia yksin viikonlopussa plus kaikkee muuta hyvää. :grin Ihmekös tota lihoi, muttei ollu muutakaa tekemistä kuin syödä, kun kivut antoi kävellä sen 20m ja se oli siinä.
 
Hillosipulit! Ne oli viime kerrallakin ja nyt voisin vetää koko tölkin kerralla. Ja mies ei voi sietää niitä :grin
 
Voi apua! yhtäkkiä töissä alkoi tekemään mieli hattaraa! Tuli hattaran tuoksu nenään :eek::rolleyes:
Nyt en tiiä mistä saisin hattaraa!
 
Eilen oli illalla pakko saada vesimelonia. Muuten on tehnyt kokoajan mieli kaikkea epäterveellistä..Pizzaa, Hampurilaisia jne...Yritän olla sortumatta
 
Nyt iski etikkasipsihimo. Oli pakko napata pussi kauppareissun yhteydessä.
 
Ooo vesimelonia.. Namnam.. Onko ne hyviä tähän aikaan vuodesta? Vitsit, onkohan pakko käydä kattoo onko tossa meidän lähikaupassa sitä.
 
Siis tätä ketjua lukemalla alkaa tulla ihan uusia ruokahimoja :D Mulla alko kans ihan törkeesti nyt tekemään mieli vesimelonia..mmmmmm.....
 
Takaisin
Top