Raskaus himot

Kynttilät :Heartred jostain syystä mies on antanu niitä nyt poltella sisälläkin (tähän asti ollu lupa polttaa vain ulkona, ettei vaan koko torppa pala.. ). Ehkä eräs pieni tulokas on sen pään saanu aivan sekaisin :wink Eilen tuossa sille kovasti jutteli, että voisi jo syntyä, ettei malta odottaa :)
 
Meillä on sit taas menny niin päin että mies ei halua että polttaa kynttilöitä sisällä.. Sille on tullu joku tommonen "elävä tuli on huono" fiilis nyt mitä lähemmäs mennään synnytystä.
 
Led tuikut on hyviä. Ensin oli kissa joka kynttilät sorkki lattialle ja nyt lapset ei annan niiden olla rauhassa joten ledi on huoleton. Takanpäällä on aidot tuikut ja joskus keittiössä. Pihalla lyhdyisä oikea tuli.

Mä oon aina ollu joulumielinen ja kovasti jo jouluttaa. Glögi oli kädessä kaupassa vaan hillitsin itseni :wink piparia mennyt yks paketti. Joulusiivous ällöttää...
 
En tykkää ledi tuikuista! Ihan siis periaatteesta.. Mut varmaan pakko hommata semmosia ku olis kiva esim keittiössä pitää sillon kun on tekemässä ruokaa jne :)
 
Aito tuli se olla pitää! Onneksi ollaan miehen kanssa samalla linjalla asiasta. Nyt kun kynttilöitä vielä voi polttaa kun ei ole lasta repimässä alas. Kissa osaa jättää meillä kynttilät rauhaan, mitä nyt on joskus viiksikarvansa kärtsännyt.

Glögiä oon juonut jo kuukauden, mutta tuosta suklaasta pitäisi kyllä vierottautua.
 
Juuri tuossa mukillisen glögiä taas hörppäsin! Ulkosauna olisi lämpimänä, joten sinne seuraavaksi. Sen verran vielä noista kynttilöistä, että meillä tosiaan toistaiseksi kahdestaan ollaan, joten ei sen puoleen tarvitse pelätä että mitään isompaa sattuisi. Koira toki on, mutta se ei miehen allergian vuoksi pääse eteistä pisemmälle ollenkaan. Aion siis ottaa kaiken irti tästä miehen suvaitsevaisuudesta niin kauan kuin sitä kestää ;D
 
Mie en yleensä oikeastaan ikinä juo maitoa.. Mut nyt on välillä tullut päiviä kun on juonut yli litran päivässä.. :D
 
Yksi miehen hajuvesistä! Oon siitä kyllä tykänny aina, mutta nyt se on jotenkin entistä ihanampi. Melkein tekis mieli itellekin vähän suhauttaa, niin vois päivät pitkät vaan nuuskutella sitä laughing6
 
Salmiakki. Joka päivä suussa käväsee salmiakin maku. Perjantaisin karkkipäivänä sitä joudun ostamaan aina enemmän kun laki sallii...

Myös Salmiakki käväsee mieles päivittäin. Sitä on paristi viikossa tullut syötyykin reilummin. Lakuu myös. Njam!!! Mulla on joka raskaus ollut kauhia himo noihin....
 
Mä olen itseasiassa vähän pettynyt ettei ole tullut mitään ihmeellisiä himoja.

Alkuraskaudesta oli niin kovaa pahoinvointia että silloin piti vaan miettiä että mitä sitä pystyisi syömään. Eli oli oikeastaan vaan sellaisia antihimoja, eli totaalisia yökyök. Silloin puuro oli yksi harvoja asioita joka ei koskaan yököttänyt ja normaalisti en siis syö puuroa. Silloin joka aamu ja joskus iltakin.

Ja kaksi kertaa söin kanaa vaikka en ole 15 vuoteen syönyt lihaa :wideyed:. Mutta just silloin se oli ainoa ruoka joka ei yököttänyt.

Nyt lähinnä hedelmät on sellainen mitä pitää olla kotona ja paljon. Toisaalta olen niitä aina rakastanut. Ja sama juttu suklaan kanssa.
 
Takaisin
Top