Raskaus himot

Mä oon sanonut miehelle, ettei saa höyrystellä mun lähellä. Ja oon mä jo uhannut, jos kerranki vittuilee mulle, ni hänen rakas höyrystin saa kokea, miltä tuntuu tiilin hellä syleily parin metrin korkeudelta vapaapudotuksella :D
Mikä on sun miehellä tärkee aihe? Rupee kiusaa sitä siitä. Hitaitahan miehet valitettavasti on, mut kyl ne yleensä jossain vaihees tajuaa pointin :)
Höyrystimen nesteet menee nätisti viemäristä alas ;) Ja ilmettesti hänkin joutuu tilaa nesteet ulkomailta?

Arvaa säilyttääkö hän niitä nesteitä yöpöydällään ja se kauhea haju leijailee mun sieraimiin jopa unessa. Ei ne kuulemma haise, oon luulotautinen. Tällä hetkellä en tiedä mitään muuta niin kamalaa hajua. Juu ulkomailta tilaa ja sekoittelee ja kypsyttelee niitä itte. Yök. Aluksi poltti sisällä mutta kun sain semmoisen kohtauksen muutamaan kertaan siitä, niin suosista siirtyi pihalle ja autotalliin. Tuo haju ei vaan lähde millään. Koko mies haisee. Vaatteet haisee se oikeen on pinttynyt ja hengitys haisee imelälle. Ihmettelee kun en ole pariin kuukauteen halunnut pussata :-D

Itse poltin tupakkaa ennen raskautumista mutta nyt en voi sietää senkään hajua enää. Ennen se tuoksui kuitenkin hyvälle.

No. Exä joi aikaisempien raskauksieni aikana batterya monta tölkkiä päivässä ja se haju oli niin kuvottava. Mun piti ajaa se silloin sohvalle ja nukuin itte sängyssä, kun en voinut sietää.

Muokattu viimeksi:
Ne haisee niin jumalattoman pahalle!! Siis hyi helevata :smiley-angry019 Meillä ne on sentään kakkosmakkaris, mut sieltä ne sit joutuu siirtyy hyvissä ajoin pois vaavin tieltä :D En voi edes kuvitella sitä käryä, jos meillä kypsyteltäis. Varmaa lentäis aineet ja mies pihalle. Teltan voisin säälistä sponssata ;)
Kannattaa ottaa asia nii monta kertaa esille, et mies antaa vaik sit luovutusvoiton :P Hmm.. Onko sulla jotain hajustetta, mitä mies ei voi sietää? Suihkuttelet sit sitä niitten litkujen päälle :devil07

Alko tehdä ihan hirveesti mieli sellasta valkosipulipatonkia (missä on sitä semmosta töhnää siellä välissä) mut ei niit varmaan saa enää tähän aikaan mistään.. :/

Edit. Ainii, niit semmosia itsepaistettaviakin on olemassa... :) :)

Muokattu viimeksi:
Banaani ja tomaatti!
Enkä ole aiemmin ikinä himoinnut tomaattia niinkun nyt jo jonkun viikon :D ja banaani...

Joo ja kielletty salmiakki tottakai vaikka normaalisti sitä ei juurikaan tee mieli.

Mun tekis mieli salmiakkia....mun lempi karkki!! Ootteko uskaltaneet syödä raskaana??
Kaikki roskaruoka maistuu myös...miten sais itseään niskasta kii o_O

Minä oon ainaki syöny pari salmiakkia jos mieli on tehnyt. Isompi paha vauvalle on sun stressaaminen siitä ettet saa syödä, mutta kun tekee hirveesti mieli (näin on siis ihan lääkärit sanonut). :angelic:

Mulle kauheasti valitettiin että se on sit pannassa ihan totaalisesti että ei edes yhtä pientä palaa saa ottaa jos mieli tekee.. Ja tietty ku sanotaan noin niin alkaa tekeen mieli horna sisuja -.-

Niin ristiriitasta kun on taas niin kielettyä ja sit kuitenkin kehotetaan syömään, jos matalat verenpaineet. No mulla on matalat mut en mä jotenki uskalla sit syödä

Mulla on ihan normaalit paineet (tosin nyt alhaiset raskauden takia) mut en sit tiiä.. En ole uskaltanut ostaa ja meillä mies ei syö salmiakkia ku se on enemmän suklaan perään :D

Arvatkaa vaa kuka tässä keittelee mannapuuroa iltapalaksi, kiitos lacrima :-D

Muoks. Alkoi muuten närästämään kauheesti...

Muokattu viimeksi:
Mullaon käsilaukussa pantteriaski. siitä on hyvä napata jos tekee mieli tosin ei edes päivittäin tee mieli. 1-2krt/vko

Takaisin