Raskaus himot

Haettiin heseltä. Koskaan ennen ei oo ollu samaa ongelmaa, mut just tää mun tuuri. Oli se sämpyläki huonosti "paistettu", mut eipä hälytyskellot alkanu huutamaan.
Tosin, nyt voin hyvillä mielin heittää raskauden ajaks hyvästit heselle :D

Mun tekee ihan hirveästi mieli niitä sellaisia salmiakkikarkkeja mitä yleensä saa Makuunista tai Filmtownista. Näyttää dracula-karkilta mutta on korkeampi ja sisällä on salmiakkipulveria. Muistelisin, että ovat jotain banaanisalmiakkia tms - JA MÄ EN LÖYDÄ NIITÄ MISTÄÄN :arghh:

Täälläkin syöty eilen Saarioisten kinkkuläpy kun oli himo :grin naurattaa kun monella muullakin tehny mieli sitä!

Tänään himot: Ruisleipä ja lämminsavulohta päälle :P tuoretta ja tiskiltä tietty!

Mun tekee ihan hirveästi mieli niitä sellaisia salmiakkikarkkeja mitä yleensä saa Makuunista tai Filmtownista. Näyttää dracula-karkilta mutta on korkeampi ja sisällä on salmiakkipulveria. Muistelisin, että ovat jotain banaanisalmiakkia tms - JA MÄ EN LÖYDÄ NIITÄ MISTÄÄN :arghh:

Noin kuin ilmaisit asian niin kyl munkin tekee mieli sitä salmiakkijauhetta:happy7

Oli muuten hyvä roiskeläppä! Nyt sit vielä täytettyä patonkia pala :D

Mango-guava vichy, naaam:p Vois elää pelkästään sillä. Toinen nam on pizza ja kaikki mahd suolanen:wideyed:

Ei nyt ehkä ihan himoksi voi laskea, mutta viiliä oon vetäny poikkeuksellisen paljon. Sipsihiiri nyt oon aina normaalistikin.

Alkuviikosta teki ihan sairaasti mieli fuji-omenaa (ei, mikään muu lajike ei kelvannu, onneks löyty paikallisesta kaupasta ettei tarvinnu naapurikuntaan lähteä :D), kurkkua ja paprikaa. Eilen tuli kauhee himo piimään ja viiliin.

Tähän mennessä ei oo tehny mieli mitään hyvyyksiä, päinvastoin, tekee pahaa ajatellakin..

Oikeastaan kaikki ruoka on nyt :) oon siis ollu aina kova karkkihiiri ja nyt ei tee yhtäään mieli karkkia tai suklaata. Outoa :grin sama oli Ekassakin raskaudessa näillä viikoilla mutta ei huolta, asia korjaantuu varmaan taas viikon parin päästä:grin

Alkuillasta oli pakko saada grillattu kananrinta suvi subwaystä :P vieläkään ei oikein himo laantunut. Ehkä haen huomenna toisen :grin

Kohta taas subi ja kahvikuppinen nassuun :P oli sama myyjä kun eilenkin, nyt ei viitsi ainakaan pariin päivään käydä :grin

Mulle tuli tänään stoppi kaiken ruoan kanssa :hungover: Eilen vielä himoitsin perunamuussia, hillosipuleita, marinoituja valkosipulinkynsiä. Nyt täytyy pakottaa ruoka alas.

Takaisin