Raskaus himot

Suklaa!! Se on ollu kyllä himona esikoisen raskaudesta asti eli 2,5 vuotta eikä oo loppunu sen jälkeen:D en oo aikasemmin ollu tämmönen suklaan suurkuluttaja! Hyvä laittaa siis taas raskauden piikkkiin et pakko saada!;D
 
Kaikenlaiset mehut! Koko aika oltava jääkaapissa ja kaupassa kestää ikuisuus valita mitä mehua tällä kertaa :cat:
 
Pakko oli ostaa paahdettuja maapähkinöitä, joissa hunajaa. En aikaisemmin ole pahemmin syönyt moisia.
 
Mulla tullut himo kans mehuihin! Ja sit kaikkiin juotaviin jugurtteihin ja smoothieisiin... :p ennen en oo yhtään tykännyt niistä.
 
Joo mehut menee täälläkin parhaiten ja jukurtit! Mie elänkin nykyään joqurtilla, mehulla, kaakaolla, maidolla, ruisleivällä ja välillä tekee mieli roiskeläppiä.

Semi terveelliset ruuat mulla mitkä maistuu.
 
Tänään oli kyllä ihan pakko saada valkosipulivoilla täytettyä patonkia! En edes tykkää niistä muuten mut tänään oli vaan pakko saada sellainen.
 
Nyt ei o ehtiny kehittyä mitään vielä. Viimeksi oli salmiakki ja lakritsi himot. Ja NÄKKILEIPÄ. :D
 
Tässä pohtiessa mitä söis, ei mikään maistu :blackeye: Sit on juotava cocista :arghh: Jaffa meni ekaks mut sekin öllöttää nyt.. Tein eilen kalakeittoo ja sen perää esikoinen oksenti :meh: Joku oksutauti?? Se nyt normaali mut mua vaan oksettaa... aikasin aamulla ja illalla on normaali olo. Voi syyä mitä vaan mut tällei päivällä :depressed:
 
Mehut ja mehusopat maistuu just nyt :) aamu ei ilman käynnisty. Oon kahvikissa ollut aina mutta tänään en kyennyt aamukahville. Mun normi aamiainen on kaurapuuro, kahvi ja leipä. Tänään lasi mehusoppaa ja tuoremehua :grin
 
Mulla oli tänään hirmuinen himo pekoniin. Keitettyyn maissiin ja pähkinöihin. Niitä sitten söin esikoisen nukkuessa päikkäreitä.
 
Takaisin
Top