Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mää oon kertonu kavereille aika huolettomasti. Ja miehen velipuolelle ja sen kaverille. Töissä ja sukulaisille oon ollut hiljaa vielä. Nt-ultran jälkeen ehkä omalle suvulle. Miehen suvulle mahdollisimman myöhään. Haluan olla rauhassa ja se on niin toksinen suku, ettei mitään järjee ja keksii valheita päästään. Kuuskymppiset ihmiset.Mun tekis niin mieli kertoa jo jolleki kun on ite niin täpinöissään oon yhelle kaverille kertonu joka asuu kauempana, yhelle haluaisin kertoa mutta hänellä välillä lipsahtaa asioita niin en tiiä uskallanko vielä perheille kerrotaan vasta ultran jälkeen, toivotaan että on yllätys koska on kyllä puhuttu ettei enempää lapsia tuu
Vähän sama, oon miettiny jo miten olis kiva kertoa jne, vaikka ei olla vielä hetkeen ajateltu kertoa noh, hyvin suunniteltu on puoliksi tehty jne…Mä kerron omalle perheelle nt-ultran jälkeen, töihin ilmoitan rakenneultran jälkeen. Esikoiselle haluaisin tilata paidan jossa lukee isoveli tai jotain sen tapaista, ottaa sitten kuvan jossa ultrakuva mukana. Läheisimmille siskoille aattelin tehä sellasen videon kuvista, joita ottaa nyt tän alkukesän ajan, ja joista paljastuu raskaus ja laskettu aika.
Tuntuu että liian paljon suunnitellut nyt tätä kertomista vaikka nt-ultraan vielä niin pitkä aika (nyt siis 4+5) ja tässä voi vielä vaikka mitenkä käydä. En vaan malttaisi odottaa
Mun oli pakko kertos töissä yhdelle vähän saman tyyppisistä syistä. Onneksi ei kuitenkaan ollut varsinainen esimies kyseessä, kun sen ei kyllä tarvii tietää yhtään liian aikasin.Minun omat sisarukset tietää jo koska ollaan niin läheisiä. Piti olla niin, ettei kerrota kenellekään muulle kun vasta juhannuksen tienoilla tai sen jälkeen. Sitten töissä kävikin niin, että esimies kysyi osallistunko vähän yli vuoden kestävään projektiin ja en keksinyt muuta kuin että pakko kertoa. Osallistun siihen hommaan, mutta se jää minun osalta kesken.
Työpaikka oli ehkä viimeisenä sillä listalla, että kenelle kerron ekana, mutta tulipahan hoidettua alta pois
Oon vakavasti harkinnut jos kyseisen paidan tilaisin nt-ultran jälkeen. Tosin ei kerkiä sit ennen juhannusta tuleen, muttamuttaMinä möläytin jo naapureille kun he tuli oman 4pv ikäisen vauvansa kanssa vaunukävelyltä. Oli kyllä niiiiiin söpö vauva siellä vaunuissa . Nyt piätis yrittää pitää mölyt mahassa, kun mies haluu ainakin nt-ultran odottaa ennen kuin omalle äidilleen kertoo. Mun vanhemmille kerrotaan juhannuksen jälkeen kun mennään mun äidin syntymäpäiviä viettämään.
Onko kukaan ikinä hankkinut näitä isosisko- tai isoveli-paitoja vanhemmille lapsille ja sillä tavoin "kertonut" asiasta isovanhemmille?
Minä möläytin jo naapureille kun he tuli oman 4pv ikäisen vauvansa kanssa vaunukävelyltä. Oli kyllä niiiiiin söpö vauva siellä vaunuissa . Nyt piätis yrittää pitää mölyt mahassa, kun mies haluu ainakin nt-ultran odottaa ennen kuin omalle äidilleen kertoo. Mun vanhemmille kerrotaan juhannuksen jälkeen kun mennään mun äidin syntymäpäiviä viettämään.
Onko kukaan ikinä hankkinut näitä isosisko- tai isoveli-paitoja vanhemmille lapsille ja sillä tavoin "kertonut" asiasta isovanhemmille?
Me hankittiin isoveli paita niiiiin hauskaoli katsoa reagtio et koska huomaa paidan tekstinMinä möläytin jo naapureille kun he tuli oman 4pv ikäisen vauvansa kanssa vaunukävelyltä. Oli kyllä niiiiiin söpö vauva siellä vaunuissa . Nyt piätis yrittää pitää mölyt mahassa, kun mies haluu ainakin nt-ultran odottaa ennen kuin omalle äidilleen kertoo. Mun vanhemmille kerrotaan juhannuksen jälkeen kun mennään mun äidin syntymäpäiviä viettämään.
Mää tilaan nt-ultran jälkeen isoveli paidan ja en aio vielä juhannuksena paljastaa sukulaisille. Mennään porukoille joskus esikoisen kanssa se paita päälläMe hankittiin isoveli paita niiiiin hauskaoli katsoa reagtio et koska huomaa paidan tekstin
Täysin ymmärrettävää tuo salaisuus- tarve. Omat / kumppanin sukulaiset piintyneine tapoineen voivat olla raskasta seuraa, valitettavasti vaikka kuinka hyvää tarkoittaisivat.Mulla on hirvee kriisi uutisten kertomisesta. Suunniteltiin kertovamme juhannuksena, kun nähdään molempien perheitä samana viikonloppuna. Mutta sehän on ihan kohta, ja vaikka haluaisinkin huutaa asian koko maailmalle, en kuitenkaan oo siihen valmis. Haluisin pitää vielä oman salaisuuden pitkään, en jaksa jatkuvaa huolenpitoa ja voinnista kyselyjä sitten
Mulla on hirvee kriisi uutisten kertomisesta. Suunniteltiin kertovamme juhannuksena, kun nähdään molempien perheitä samana viikonloppuna. Mutta sehän on ihan kohta, ja vaikka haluaisinkin huutaa asian koko maailmalle, en kuitenkaan oo siihen valmis. Haluisin pitää vielä oman salaisuuden pitkään, en jaksa jatkuvaa huolenpitoa ja voinnista kyselyjä sitten