Kerroin siskolle viikonloppuna ja itkuhan siinä tuli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pystytkö käyttämään isompia vaatteita, jotka peittäis sen?Mie en halua kertoa kellekään Yhdelle ystävälle haluaisin kertoa, että on joku jonka kanssa puhua. Mut en kyllä ymmärrä miten töissä salaan tän jäätävän turvotuksen Vasta nt ultran ja viikon 12 jälkeen haluaisin kertoa julkisesti.
Joo niin täytyy yrittää tehdä...Pystytkö käyttämään isompia vaatteita, jotka peittäis sen?
Joo tuo on vaikeaa jos turvotus paljastaa asian heti! Mulla sama. Lähinnä mietin, koska oma äitini arvaa, hän kun on kovin tarkkanäköinen. Tulee ihan sellainen olo, onko tämä turvotus enää normaalia, kun maha on välillä ihan pallo!Mie en halua kertoa kellekään Yhdelle ystävälle haluaisin kertoa, että on joku jonka kanssa puhua. Mut en kyllä ymmärrä miten töissä salaan tän jäätävän turvotuksen Vasta nt ultran ja viikon 12 jälkeen haluaisin kertoa julkisesti.
No olipa kyllä kertakaikkisen kamala reaktio sisarelta. oliko hänkin vähän shokissa uutisista, tai onko tuollainen hänen tyylistään normaalistikin? Ehkä hän tarvii pari päivää asian sulatteluun? Oon pahoillani että sait tylytystä läheiseltä uskotultasi, et sitä ansainnut.Kerroin (pikku)siskolleni asiasta muutama päivä sitten, ihan siksi että hän ei myy kaikkea vauvatavaraa pois vaan antaa miulle. Sain todella tympeän vastaanoton Olen liian vanha ja olenkohan miettinyt asiaa tarpeeksi Olin silleen wtf, kerroin just iloisia uutisia ja toinen tylyttää ihan kympillä. Kyllä taas itku pääsi ja nousi kynnys kertoa yhtään kellekään jos kaikki suhtautuu noin Jäi niin paha mieli
Onpa kyllä ollut tympeä reaktio. Jospa muut osaa reagoida asiaan positiivisemmin tai ainakin sanottaa mahdollisia omia pelkotilojaan tai epävarmuuksiaan fiksummin.Kerroin (pikku)siskolleni asiasta muutama päivä sitten, ihan siksi että hän ei myy kaikkea vauvatavaraa pois vaan antaa miulle. Sain todella tympeän vastaanoton Olen liian vanha ja olenkohan miettinyt asiaa tarpeeksi Olin silleen wtf, kerroin just iloisia uutisia ja toinen tylyttää ihan kympillä. Kyllä taas itku pääsi ja nousi kynnys kertoa yhtään kellekään jos kaikki suhtautuu noin Jäi niin paha mieli
Onpa kekseliästä! Kerro sitten miten meni ja toivottavasti varhaisultrassa kaikki hyvinMä varasin tälle illalle varhaisultran ja päätettiin että otan mun äidin mukaan (hän saa tietää määränpään vasta perillä). Saa vähän etukäteis äitienpäivä lahjan, tämä jää meillä viimeiseksi rakkaudeksi niin vika kerta tarjota omalle äidilleni tälläinen kokemus. Jännityksellä vielä pari tuntia mikä hänen reaktio on