Mekin vähän mietittiin tuota, mutta ei varmaan tehdä. Toki se toisi täyden mielenrauhan sitten niiden tutkittavien häiriöiden osalta.Yksityisesti ja omasta pussista. Tehtiin näin esikoisen kohdalla, niin tehdään tässäkin raskaudessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mekin vähän mietittiin tuota, mutta ei varmaan tehdä. Toki se toisi täyden mielenrauhan sitten niiden tutkittavien häiriöiden osalta.Yksityisesti ja omasta pussista. Tehtiin näin esikoisen kohdalla, niin tehdään tässäkin raskaudessa.
Meillä kävi kanssa noin mieheni äidin kohdalla, hän näki testin ja tiesi heti..Sisko oli kylässä ja mun plussatesti osui hänen silmiin, koska olin unohtanut laittaa sen jemmaan. No hän halasi iloisesti, mutta en oikeen osannut ottaa sitä vastaan sillä ei ollut vielä ollut tarkoitus kertoa
Ehkäpä saat otettua kivan kuvan halaajasta...Mä kerroin omalle perheelleni ja parille parhaalle ystävälle ihan vähän plussaamisen jälkeen. Mies halusi kertoa omille vanhemmilleen vasta nt-ultran jälkeen ja tehtiinkin niin seuraavana päivänä. Kerrottiin meidän vajaa viisivuotiaille heti nt-ultran jälkeen ja hän sai sitten kertoa isovanhemmille uutiset. Lapsi on ihan täpinöissään, paljon enemmän kuin olisin ajatellut. Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja hän saa pikkusisaruksen ihmeteltäväksi. Nyt jo käy päivittäin halailemassa mahaa
Noi työjutut on kertomisen kannalta aina hankalia! Itse toivoisin näin "pikkupomona" saavani tiedon mahd. pian.Mä täällä jahkaan täällä töissä kertomista. Tuntikirjauksia seuraavat henkilöt tietää, mutta mietin koska kertoisin asiakkaalle/projektille ja asiakasvastaaville, että osaavat alkaa etsimään tuuraajaa. Kaksi kuukautta ennen äitiysvapaata tuntuu vähän turhan lyhyeltä, ensinnäkin siksi että perehdytykseen menee todennäköisesti ainakin viikko ja jatkajan etsiminen voi kestää jo sen pari kuukautta. Lisäksi maha tulee näkyviin joka tapauksessa suhteellisen pian, ja meillä on jonkin verran ruokailuita joihin pitää ilmoittaa erikoisruokavalioita. Nyt kuun lopussa on yksi tällainen tapahtuma jossa pitää ilmoittaa eritysruokavalio itse yhteiseen Exceliin, jota kaikki pääsee lukemaan… Se vähän ahdistaa. Toisaalta kyllä se maha varmaan kohta esiin tulee.
Lopuille kavereille haluaisin myös kertoa suhteellisen pian, viimeistään ensi viikolla. Ollaan menossa yhdessä festareille ja ajattelin että ehkä olisi hyvä tiedottaa sitä ennen.
Mä täällä jahkaan täällä töissä kertomista.
Mä oon kyllä varma, että mulle löytyisi töitä muilta asiakkailta/samalta jos kävisikin nyt vielä huonosti, en kuitenkaan olisi halunnut olla tässä projektissa ensi kevättä pidemmälle. Nyt jo on kyselty useaan otteeseen miten jaksan projektissa (aika haastava projekti), ja että muista että aina voi vaihtaaSamaa jahkailua minulla. Ymmärrän tuskan.
Toisaalta olisi hyvä kertoa ajoissa, jotta tilalleni ehditään etsiä sijainen tai työtehtäväni jaetaan muille työntekijöille. Juurikin tuo perehdyttäminen vaatii aikaa.
Toisaalta taas en haluaisi tässä vaiheessa vielä menettää uusia projekteja yms. Kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu odotuksen kanssa.
Tuntuisi kurjalta jos olen siirtänyt/"menettänyt" uudet työt raskauden vuoksi ja sitten jos menettäisin myös vauvan.
Onko rakenneultraan jälkeen kertominen liian myöhään? Entäs kun maha alkaa paljastaa asiaa? Milloin se mahtaisi tapahtua? Ei ole helppo juttu tämä.
Toi "oma-juttu"... versus kaikki kyselee vointia/jaksamista, kuka ihastelin joku ehkä kauhistellen... siinäpä se, valita oikean kertomisen ajoituksen paikka!Mä oon kyllä varma, että mulle löytyisi töitä muilta asiakkailta/samalta jos kävisikin nyt vielä huonosti, en kuitenkaan olisi halunnut olla tässä projektissa ensi kevättä pidemmälle. Nyt jo on kyselty useaan otteeseen miten jaksan projektissa (aika haastava projekti), ja että muista että aina voi vaihtaa
Mulla rakenneultra on viikon oman firman (olen konsultti) työreissun jälkeen, joten varmasti moni tietää asiasta jo ennen sitä kun maha näkyy. Nyt kuun lopussa on asiakkaan puolelta yksi kotimaan työreissu, ja sillon varmaan kanssa maha on jo selvemmin näkyvillä…
Ehkä mä nyt kerron sit jo tällä viikolla projektille ja meidän asiakasvastaaville, niin saavat alkaa pähkäilemään mitä tehdä. Helpompi varautua sitten heidänkin. En pelkää reaktiota tai projektin menetystä, lähinnä vaan jotenkin raskaus on tuntunut sellaiselta ”omalta” asialta vielä. Vaikka kovasti odotan myös että pääsen kertomaan lopuille ystäville pian
Mä oon kyllä varma, että mulle löytyisi töitä muilta asiakkailta/samalta jos kävisikin nyt vielä huonosti, en kuitenkaan olisi halunnut olla tässä projektissa ensi kevättä pidemmälle. Nyt jo on kyselty useaan otteeseen miten jaksan projektissa (aika haastava projekti), ja että muista että aina voi vaihtaa
Mulla rakenneultra on viikon oman firman (olen konsultti) työreissun jälkeen, joten varmasti moni tietää asiasta jo ennen sitä kun maha näkyy. Nyt kuun lopussa on asiakkaan puolelta yksi kotimaan työreissu, ja sillon varmaan kanssa maha on jo selvemmin näkyvillä…
Ehkä mä nyt kerron sit jo tällä viikolla projektille ja meidän asiakasvastaaville, niin saavat alkaa pähkäilemään mitä tehdä. Helpompi varautua sitten heidänkin. En pelkää reaktiota tai projektin menetystä, lähinnä vaan jotenkin raskaus on tuntunut sellaiselta ”omalta” asialta vielä. Vaikka kovasti odotan myös että pääsen kertomaan lopuille ystäville pian
Toi "iholle tunkeminen", missä tahansa tilanteessa...kertoo paljon sen tekijästä. Harmi et sellaisen "uhriksi" olet jo joutunut. Mielestäni sellaista ei tarvitse yrittääkkään sietää!Mulla on jo ihan selvästi tullut maha esiin, joten aika julkinen tästä raskaudesta on jo tullut. Se hitusen ahdistaa, kun haluis pitää kaiken vielä ihan itsellä. Se kaikki kyselee vointia ja koskee mahaan on välillä ahdistavaa. En tykkää yhtään, et kyselemättä ja varoittamatta tullaan koskemaan mahaan. Eilen tuli eka mahaan koskeminen
Mulla on jo ihan selvästi tullut maha esiin, joten aika julkinen tästä raskaudesta on jo tullut. Se hitusen ahdistaa, kun haluis pitää kaiken vielä ihan itsellä. Se kaikki kyselee vointia ja koskee mahaan on välillä ahdistavaa. En tykkää yhtään, et kyselemättä ja varoittamatta tullaan koskemaan mahaan. Eilen tuli eka mahaan koskeminen