Pikkukolmonen
Vauhtiin päässyt keskustelija
Minä ja mies tiedetään. Odotetaan rv 12 asti ja ultraan kun ns. "Riskiaika" on mennyt ohi.. En millään malttaisi olla kertomatta tästä raskaudesta ystävilleni viikko enää varhaisultraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Haluamansa kuvan (valokuva, piirros) tai tekstin voi painattaa esim Paitakulmassa tai muissa tekstiili/mainostuotteita työkseen tekevissä yrityksissä myös omaan vaatekappaleeseen. Netistä löytyy varmaan useitakin vaihtoehtoja...Hei, onko kellään tietoa/kokemusta saako mistään ketjukaupasta (Sokos, prisma jne) bodyä tai t-paitaa jossa lukisi isosisko, joko suomeksi tai englanniksi? Vai saako vain netistä tilaamalla Suomessa? Mietiskelen tässä miten asiasta kerrottaisiin, mikäli varhaisultrassa kaikki hyvin viikon päästä.
Hei, onko kellään tietoa/kokemusta saako mistään ketjukaupasta (Sokos, prisma jne) bodyä tai t-paitaa jossa lukisi isosisko, joko suomeksi tai englanniksi? Vai saako vain netistä tilaamalla Suomessa? Mietiskelen tässä miten asiasta kerrottaisiin, mikäli varhaisultrassa kaikki hyvin viikon päästä.
Ohhoh! Kaikenmoisia sammakoita sitä äiditkin suustan päästävät.Ite en oo kertonut kun vasta miehelle tietenki ja kummipojan äiti tietää kans kun ties että oon poistattanut??kierukan ja et vauva on tervetullut. Lapsille kerrotaan vasta ultran jälkeen eli elokuussa. Ja varmaan muillekkin silloin. Eniten pelottaa äidin reaktio kun viime raskaudesta tokas vaan et mitä v****a? Ahistaa ajatus jo et pitää sille sanoa mutta toivon et ois iloinen meidän puolesta.
Aattelinkin laittaa viestillä kun sen aika on et sille ilmotan. Onneks ei tarvi vielä sanoa sille.Ohhoh! Kaikenmoisia sammakoita sitä äiditkin suustan päästävät.
Itsekin miettisin kyllä hyvinkin tarkkaan että miten ja missä asiasta sanoisin... entäpä jos laitat tekstarin? napakan sellaisen, toiveella ettei kiroilla tällä kertaa tartte....
Parhaat konstit ovat sangen yksinkertaisia!Aattelinkin laittaa viestillä kun sen aika on et sille ilmotan. Onneks ei tarvi vielä sanoa sille.
Täällä kerrottu lähiesimiehelle melkein heti plussan jälkeen, kun esimies tietty jäi just lomalle ja eka neuvola osuu sen loman aikaan. Mulla kun on 8-16 työ niin neuvolat on aina työajalla vaikka miten yrittäs vekslata.Mun kaksi hyvää ystävää ja mun vanhemmat tietää. Toisessa ketjussa jo kirjoitinkin, että aikaisessa vaiheessa kerrotaan niille, joille haluaisin mahdollisesta keskenmenostakin kertoa. Heidän tuki siinä vaiheessa olisi korvaamattoman tärkeää, ja niin kuin joku jo kirjoittikin, on kivempi päästä ensin kertomaan iloisia uutisia. Varsinkin äitini iloinen reaktio tuntuu ihan sydämessä asti!
Pomolle en missään nimessä halua kertoa ennen nt-ultraa, sillä hän on hölösuu pahimmasta päästä ja varmasti onnistuu möläyttämään jollekin. Ongelma on se, että toissa viikolla (en siis ollut plussannut vielä) pomo soitti ja kyseli lähdenkö yhteen projektiin mukaan kun palaan hoitovapaalta töihin alkuvuodesta.. Heh heh. Lupasin miettiä asiaa!
Ohi aiheen, mutta pääsitkö jotenkin suorilta NIPT-testeihin vai menettekö yksityiselle omakustanteisesti?No niin, nyt on sitten kerrottu isovanhemmille, kun olivat eilen yhteisessä illallispöydässä (me vietetään tänään esikoisen kaste- ja 1v-juhlaa, niin miehen vanhemmat tulivat Etelä-Suomesta tänne mun vanhempien luo käymään). Kovin olivat onnellisia asiasta. Tänään kerrotaan vielä mun veljen perheelle ja mun läheiselle serkulle. Ensi viikolla kerrotaan miehen sisaruksille. Siinä se ennen kuin on NIPT tulokset tulleet, sen jälkeen sit pitää töissä kertoa ja muutamille ystäville. Laajemmin kerrotaan vasta joskus 20+ viikoilla.
Ohi aiheen, mutta pääsitkö jotenkin suorilta NIPT-testeihin vai menettekö yksityiselle omakustanteisesti?