Iinamarika
Näppärä viestien naputtelija
Eli milloin kerroit tai ajattelit kertoa raskaudesta? Kenelle kerroit ensimmäisenä? Miten kerroit? Kuinka uutinen otettiin vastaan? Jakakaa tänne tähän liittyviä mietteitä kokemuksia ja mitä tahansa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon vähän huomannut saman, vaikka aina miettiny etten si kerro kellekää ekaan 12vk. Toisin kävi ja melko monelle jo sanonutkin asiasta.Miehelle ei tarvinnut erikseen kertoa, koska katsottiin digin tulos yhdessä. Halusin, että hän tietää samaan aikaan kuin minäkin. Sen lisäksi olen ehtinyt kertoa jo neljälle ystävälle ja tänään kerron viidennellekin. Kaikki he ovat tienneet, että yritystä on ja vauva olisi enemmän kuin toivottu asia. Mulle on ihan mun mielenterveyden ylläpitämisen vuoksi erittäin tärkeää purkaa ajatuksiani ja kokemuksiani ääneen ystäville, joten olisi ihan mahdotonta olla kertomatta heille. Jos km tulee niin sitten itketään asiaa yhdessä. Oon jopa joutunut vähän hidastelemaan itseäni, etten kertoisi aivan kaikille ja koko maailmalle, kun olen asiasta niin innoissani
Erilainen juhannus siis sullakin.Mies on ainut joka tietää ei varmaan ennen ultraa kellekään kerrota juhannuksesta toki tulee hyvin jännittävä
Me kanssa pohditaan tota, että millon kerrottas miehen 7v tytölle asiasta. Mutta päätettiin, että pitää tietää että kaikki on varmasti hyvin kunnes kerrotaan, ettei sitten tarvitse selitellä jos ei olisikaan.En osaa yhtään ajatella millon sitä kertoisi.. tulee varmasti tosi yllätyksenä perheille. Tai ainakin omalle. Jään heinäkuussa lomalle, joten töissä on pakko kertoa elokuussa heti loman jälkeen. Sitten voi rennosti ihan julkisesti olla raskaana varmaan kylläkin loman aikana tulee kerrottua porukoille nt-ultran jälkeen, mikä ajoittuu kivasti keskelle lomaa luultavasti. Lapsille en tiedä miten/milloin haluaisin kertoa, toisaalta he kyselevät koko ajan ja 7v jo huomasi mamavitamiinit, joista totesi asian laidan niinkuin se on, mutta kiistin vielä itse asian. Lapsen ovat kuitenkin sellaisia hölösuita
Meilläkin on uusperhekuviota, ja puolison 9-vuotias lapsi ei vielä tiedä uudesta pikkusisaruspuolesta. Muille läheisille on jo kerrottu, mutta mietin myös kuitenkin, pitäisikö lapselle kertoa vasta varmemmilla viikoilla. Jos kaikki ei menekään hyvin, tuntuisi vaikealta puida hänen kanssaan sitä, että vauvaa ei tulekaan.Me kanssa pohditaan tota, että millon kerrottas miehen 7v tytölle asiasta. Mutta päätettiin, että pitää tietää että kaikki on varmasti hyvin kunnes kerrotaan, ettei sitten tarvitse selitellä jos ei olisikaan.
Vaihda ne mamat purkista toiseen, tai hanki kirpparilta dosetti. Semmonen mulla töissäkin vitamiinilatauksela varustettuna mukana.En osaa yhtään ajatella millon sitä kertoisi.. tulee varmasti tosi yllätyksenä perheille. Tai ainakin omalle. Jään heinäkuussa lomalle, joten töissä on pakko kertoa elokuussa heti loman jälkeen. Sitten voi rennosti ihan julkisesti olla raskaana varmaan kylläkin loman aikana tulee kerrottua porukoille nt-ultran jälkeen, mikä ajoittuu kivasti keskelle lomaa luultavasti. Lapsille en tiedä miten/milloin haluaisin kertoa, toisaalta he kyselevät koko ajan ja 7v jo huomasi mamavitamiinit, joista totesi asian laidan niinkuin se on, mutta kiistin vielä itse asian. Lapsen ovat kuitenkin sellaisia hölösuita