Raskaudenaikaiset ihmeelliset mieliteot

Kun tekisikin mieli jotain! Viime raskauden aikana kiiwit oli kova juttu. Söin niitä kunnes suu meni haavoille. Nyt ei oo tehny mieli mitään, ei yhtään mitään, mut onneks oon saanu syötyä kuitenkin pakolla toisin kuin edellisessä raskaudessa. Pahoinvointi edelleen 24/7 ja syöminen helpottaa hetkeksi.
 
Telkkarissa katoin jotain kokkausohjelmaa, missä fileoitiin lohta. Ai että mä kuolasin sitä raakaa kalaa. Kun Pavlovin koira konsanaan.
 
Mun teki tunti sit nii paljo mieli hot rod sipsejä että piti lähteä kaupasta hakemaa :'D täyty tehä aika lujaa mieli et jakso kauppaa lähtee kymmenen aikaa illalla. :D
 
Tekee mieli crepes suzetteja! Sellaisia oikein ohuita ja pitsireunaisia ja appelsiinin makuisia liekitettyjä :b Näin telkkarissa
 
Nyt tekee niin paljon mieli hesen raskalaisia et en kestä :D Pakastimesta löytyis niitä mikrovalmiita ranuja, ajaa melkeen saman asian, vois kokeilla josko niillä helpottais :D
 
Mä nukuin aika myöhään tänään ja söin herätessä yhden sämpylän, kahvia ja tuoremehua ja äsken lisää mehua. Outo olo kun vieläkään ei ole sellainen kiljuva nälkä/huono olo. Ihan pienen hetken oli ennen ku join lisää mehua.
Mutta siis missä on 2h välein syöminen ja jäätävä nälkä??? Ei kyllä halutakaan mitään ruokaa, mutta helpottavaa kun pitkästä aikaa ei oo sellainen olo että ruokaa ois saatava kokoajan :) Ehkä nää alkuoireet alkaa helpottaa! (No irttiksiä vähän haluttais)

11+3
 
Mun mies oli ostanut jotain sprite-tyyppistä limsaa vahingossa kun oli kiireessä ollut kaupassa ja piti ostaa sitruunavichyä...mä lipitin sitä tänään ihan hurmiossa, vaikka en juo juuri koskaan limsaa normaalisti.
Ruoka ei oikein maistu, tulee tosi helposti täysi olo...onneksi täällä joku jo muistutti, että klementtiinit-satsumat-taimitänenyton ovat tulleet kauppoihin. Niitä menee useampi kerralla... Muutenhan ei juurimitään oireita/mielitekoja ole...
 
Mulle maistuis vain suklaa! :D ja yleensä en siitä niin välitä. Enemä ollu suolasen perso. Nuo satsumat vois maistuu. Ja suomalaiset makeet omput on nyt in! Herkun korvikkeena.
 
Mä oon jo muutaman päivän himoinnu kaikkea missä on valkosipulia, mitä enemmän sen parempi! Kalankin päälle oli pakko saada valkosipuli-salaatinkastiketta :D Valkosipulijauhetta/ valkosipulin kynsiä menee joka ruokaan ja jopa leivänkin päälle.
Normaalisti en siis erityisemmin pidä valkosipulista... :D :D
 
Mulla vois mennä vaikka ja kuinka paljon näkkileipää! Omenaa ja porkkanaa kuluu kans paljon. Omena- ja päärynämehua kuluu kans :D
 
Juomista ehdoton ykkönen on Fantan exotic limppari! Ostin itelle viikonlopuksi yhen pullon ja näin heti punaista jos joku erehty sitä juomaan :D
 
Pitääkin kokeilla myös tuota Exoticia! Taisin kirjoittaa tänne jo aiemmin että Napapiirin Jaffa oli tosi herkkua. Sellainen Limited edition.
 
Mulla oli viime raskaudessa kauhee himo jääpaloihin. Jos lähdettiin johonkin yökyläänkin, niin oli pakko ottaa jääpalapusseja mukaan. :grin Vedin niitä siis ihan sillain vaa. Tässä raskaudessa on ollut enemmän suolaiseen himo sekä salmiakkiin, suklaata ei tee yhtään mieli eikä kyllä makeaa hirmusti muutenkaan. :eek: Tänään täytyy varmaan tehdä hernekeittoa, johon sekaan sinappia ja raakaa sipulia. :p
 
Hedelmiä ja kasviksia tekee mieli paljon, kaikkea sellaista freesiä ja raikasta. Kellogs cornflakes muroj ja maitoa joka ilta ennen nukkumaanmenoa.
 
Takaisin
Top