Oon myös siirtynyt äitiyshousuihin, koska rupesi kaapista loppumaan sellaiset housut missä ei vyötärö kiristäisi... Ihanaa kun voi taas pitää farkkuja, kun löytyi äitiysversiot. Monta farkutonta viikkoa takana ja vieroitusoireita oli jo näkyvillä :D Mukavampi istua töissä koneen ääressä 7,5h kun ei kiristä ja purista mistään. Viime viikolla tein kirpparilta löydöt housujen osalta ja lisää hamstraan heti kun vaan kohdalle osuu.
Ajattelin aiemmin, että ei nyt vielä ole sellainen vatsa, että äitiyshousuja tarvitsisi, mutta ai että tuntui mukavalta pukea äitiyshousut jalkaan! Suosittelen jos yhtään pömpöttää vatsa ja tuntuu että kiristää housut. Itse asiassa nyt viime päivinä olen huomannut, että alavatsakin jo muodostaa selkeää kumpua "turvotuspallon" alapuolella. Siellä se pikkuinen kasvaa <3 Tämän myötä tosiaan tuntuu jo se, jos taittuu kaksin kerroin tai nojaa enemmän eteenpäin ja vatsa painuu. Tulee nopeasti ikävä olo vatsasta. Aika pitkään pystyin nukkumaan mahallani, mutta nyt ei ole enää tuntunut hyvältä hetkeen.