Raskauden oireet

Iem mäkin oon tuntenut jo viikon selkeästi ensimmäisiä hipasuja ja muljahduksia, nyt rv 11+3 ♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Tämä on kyllä ihanaa ja muljahduksista tulee aina niin rauhallinen ja onnellinen olo, että siellä on kaikki kunnossa :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Niin on :)♥♥

mulla useimmiten tuntuu kun istun kyyryssä tai makaan hiljaa paikallaan ... itsekin aattelin että eihän ne näin aikasin voi tuntua mutta totesin että ei ne vaan voi olla mitään muutakaan. Ja monet uudelleen odottajat varmisti mulle että ovat kans tunnistaneet liikkeet aikasin toisella kertaa♡ ihanaa on tuntea jo pikkuisen puuhat :)

Vois tää voimattomuus loppua jo. Siis tuntuu ettei jaksa tehä yhtään mitään.

Lissu mulla on ihan sama! Koko ajan täysin uupunut olo, inhottavaa kun mihinkään ei pysty :(

Mä luulen kans, että oon nyt kahtena päivänä tuntenu masuasukin hipaisuja ♥ Nyt 14+5. Ihana tunne kyl...

Mullakin on tuntunut hipaisuja viimeisten päivien aikana. Viikkoja 10+4. Ajattelin, etttei ne kyl vielä voi vauvasta johtua, mutta jos kerran muillakin on samanlaisia ollut näin aikaisessa vaiheessa, niin eiköhän ne niitä ole.

Mä en oo liikkeitä tuntenut mutta alkanut kuulemaan dopplerilla kyllä :) Sillä ne kuullostaa lähinnä kuplimiselta ja tömähdyksiltä :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Musta ne liikkeet tuntuu siltä, kuin joku hyvin pieni kutittelis mahaa sisäpuolelta. Jotkut myös kuvaillu sitä kuplien puhkemiseksi. Jännää se tosella on :)

Kyllä, hipsuttamista ja kuplia. Välillä tuntee selvästi kun kääntyy ja möyryää niin tuntuu semmosilta muljahduksilta :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mulla kans hipsutusta ja muljahduksia kun kait kääntyilee kovemmin. Tuntuu tosiaan parhaiten kyyryssä ollessa, ja dopleria vasten muutamat kerrat :)

Oksentelu rupesi jäämään 11 viikolla poikkeen ja nyt kun ei enää oksenna oikeastaan ollenkaan, niin on muuten vain semmoinen pahoinvointi koko ajan. Varsinkin jos ajattelee lihaa tai syö semmoista pirulaista.

Ja nyt jo on joskus selkä kipeä, niin voin kuvitella mitä tuskaa se on esim. viimeise kolmanneksen aikana.

Mulla tuntunu mahassa ihme tuntemuksia nyt tällä viikolla. Alapäässä tuntuu painetta ja tänään särki vähän häntäluuta. Huomenna aamusta nt-ultra :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

IhmejaKumma mulla välillä samanlaista...ilmeisesti nivelet alapään alueella löystyy ja sitten varmaan kohtukin alkaa pullahtaa kuopastaan ulos!

Mä en oo tuntenu viel mitään hipasuja ja kätilö sanoi ultrassa, että istukka on kiinni kohdun etuseinässä ja sen takia voi mennä pitempään ennen kun liikkeet alkaa tuntumaan. Mutta niitä hipasuja odotellessa :)

Hansu mulla oli esikolta istukka kanssa edessä mutta kyllä joskus rv 13+ tuntu jo jotakin hipsutusta, joten ei onneksi silti hirveän pitkään tarttenu niitä odotella! :) harmittelin aluksi että nytkö multa jää suurin osa liikkeistä tuntematta mutta samaa tahtia ne onneksi tuntui kun muillakin, ainoa oli että ulospäin ne ei näkynyt kunnolla samanlailla... mielenkiinnolla odotan että oisko istukka nyt takaseinämässä, tuntuisko kunnon liikkeet sit erilaiselta ja näkyskö paremmin ulospäinkin :)♡

Mulla tällähetkellä iltaisin kauheaa 'ahdistusta' ihan kuin vatsa olisi jo niin iso, että painaisi jonnekkin, vaikkei vatsa vielä kovin iso olekaan, rv 15+2. Todella tukala olo ja rintsikat otan heti työpäivän jälkeen pois, kun ahdistaa, mutta ei sekään auta.. En tieä onko tämä tässä vaiheessa normaalia!? Nukkuminenkin on vaikeutunut, kun ei tiedä miten päin olisu, kun vatsa painaa..
Onko muilla ollut vastaavaa??

Eihän vaan epe ole kyse närästämisestä? Mä esikon aikaan luulin että maha ahdistaa hengitystä mutta se olikin sitten närästämistä :O rennie ja caviscon auttoi!

Takaisin