Raskauden oireet

Mulla on ruvennu paha olo väistyy, mut silti on melke päivittäis semmonen "darranen" olo. Heikottaa ja veto pois. Jos vähänki syö jotain väärää nii rupee turvottaa ihan armottomasti. Rinnat ei oo vieläkään kipeenä, ekan kanssa ne kipeyty samantien et piti nukkuu urheiluliivit päällä. Tänään olis 9+3.

Minä kerkesin hehkuttaa kun oksentamiselta vältytty. Pari viikkoo ollu tosi huono olo ja eilen oksensin lattialle töissä.. ja tuo hiki. Deodorantissa lukee että kestää 48h mutta mulla sen puolisen tuntia.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mää joudun taas ostaa isommat liivit. Mikä koko tulee D-kupin jälkeen? :D mä en edes tiiä.....
Mieskin jo sanoi että mulla on kohta varmaan kaks jalkapalloa ja jumppapallo :D

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon normisti käyttäny 70E tai 75D rintsikoita. Kolmeviikkoo sitten huomasin, että en voi käyttää enää D kuppia, mutten voi myöskään käyttää ympärysmittaa joka on 70. Joten ostin sellasen lisäpalan noihin hakasiin ja taas on päässy hetken E kupeilla etiäpäin. Tosin jos tää kasvu vielä jatkuu ni sit kohta tarttee jo ämpärit..

Ja jos oon kotona ni yleensä heigän rintsikat pois. Saatan käyä kaupassakin ilman. Tartteishan tän kokoset sitä tukea kyllä, mutta en oo ikinä tykänny rintsikoista..

SaMa, täälläkin on tullut yöpahoinvointi kuvioihin aamu-, päivä- ja iltapahoinvoinnin lisäksi. Mulla se ei ole joka öistä, mutta viime yönä, kun heräsin painajaiseen (Oltiin pienkoneessa, joka putosi keula eellä mereen), en saanut heti unta ja sitten huomasinkin, että onpa paha olo. Olin niin väsynyt etten edes jaksanut lähteä syömään/juomaan mitään. Kärvistelin ja pyöriskelin sängyssä määrittelemättömän ajan ja nukahin jossain vaiheessa. Viimeksi yöpahoinvointia oli viikonloppuna. Ja painajaisia näen harva se yö. Jotain tuollaisia katastrofi-unia. Nyt on 9+4.

Jep.. just siinä ku mitään ei oo tehny ja silti se haju vaan punkee läpi.. noh toivotaa et tasottuu pian :)

Onko kellään muulla häntäluu kipeä? Oon nyt saanu lomailla ja rentoutua jopa ihan ilman pahoinvointia. Nyt rv 11+0 toi alaselkä-, takapuoli- & häntäluukipu äity ihan mahottomaks. Jonkun aikaa jo tuntunut ikävältä mut nyt ei voi istua kunnolla ja kävely, seisominen ja makaaminenkin sattuu. Äskettäin alkoi myös alavatsakivut, jotka ilmaantuu mm. yskäistessä mutta välillä vihloo muutenkin. Pelkään hirveästi ultraa, joka on reilun viikon päästä ja tulkitsen kaiken pahaenteiseksi :(

Mulla on ollu häpyluun kohalla kipua, huomaa painettaessa ja välillä senlinmakuulla. Nyt on tullu kans toi et vihlasee kun ystäsee tai aivastaa.

Sent from my C6603 using Vau Foorumi mobile app

Mulla kans alkanu särkemään, etenki kävellessä, toisen pakaran päältä. Oikeen vihloo ja mukavasti aiheuttaa välillä sen, et jään johonki asentoon, kun ei vaan voi liikkua. Varsinki kyykkiminen on mennyt tuskalliseksi. En tiedä johtuuko raskaudesta edes, mut huolestuttavia nämä mun selkävaivat jo tässä 11+2 kohdalla...

Ja tulevana maanantaina sinne np-ultraan!!! Saadaan viimein joku vahvistus tähän hommaan. Jotenki kauhulla odotan...kova pelko ollut et onko siellä edes mitään, kun oireet kadonnut tai ainaski pienentyneet...tissit sitä vastoin eivät ole pienentyneet... :eek: Eli kyl ne jostain syystä kasvaa.

Olihan se Sintiäinen siellä. :love022 Vilkas. Heitti kuperkeikkaa melkeen ja fistpumppas. Oli tietty bileet :grin La pysy samana 22.1. Nyt on hieno olo ja enää en ressaa oireettuudesta vaan nautin!

Ihan hirveet issiaskivut jo viikon ajan nyt makaan tk:n lepohuoneessa ja toivon että lääkäri tulis kattoon pian. Tän toisen kolmanneksen pitäs olla sitä parasta aikaa. Vähän vaikee nauttia kun sattuu niin saatanasti..

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

2 viikkoo saikkuu tuli ja 3x1g panadolia päivässä lisäksi panacodia jos ei auta. Kevyttä liikuntaa ja venyttelyä sekä lähete fysioterapiaan. Ehkä tämä tästä helpottaa.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tänään rv 13+1 ja nyt viimeset pari viikkoa olen ollu jo vähän pirteempi. Tänään palasin lomalta töihin ja pirteys oli tiessään. Ihan kauhee ja väsähtäny olo koko päivän!! No ehkä tähän taas tottuu, kun pääsee rytmiin. Tai sitten ei. Muuten mun koko alkuraskaus on ollu aika oireeton. Väsyny olen ollu, välillä on öklöttäny, turvotusta on ollu ja rinnat on kasvanu. Onnekas oon ollu siinä mielessä kyllä, vaikka oireettomuus vähän huolestuttikin välillä. Eilen kumminki nt ultrassa kaikki oli hyvin :)

Onko kellään muulla häntäluu kipeä? Oon nyt saanu lomailla ja rentoutua jopa ihan ilman pahoinvointia. Nyt rv 11+0 toi alaselkä-, takapuoli- & häntäluukipu äity ihan mahottomaks. Jonkun aikaa jo tuntunut ikävältä mut nyt ei voi istua kunnolla ja kävely, seisominen ja makaaminenkin sattuu. Äskettäin alkoi myös alavatsakivut, jotka ilmaantuu mm. yskäistessä mutta välillä vihloo muutenkin. Pelkään hirveästi ultraa, joka on reilun viikon päästä ja tulkitsen kaiken pahaenteiseksi :(

Samanlaista tunnetta täällä alaselässä parin viikon aikana ollut aina välillä. Tuntuu tosi inhottavalta, eikä pysty liikkumaan lähes mitenkään kun tuo kipuilu iskee! Onneksi ei kuitenkaan ole ihan kokoajan kipeenä..

Ja alavatsassa myös samanlaista oireilua, aivastaessa vihloo aivan jumalattoman paljon. Vähän pelottavaa, toivottavasti on kaikki hyvin!

Mulla on ihan semmonen olo, et mua supistaa. :O Muistan, miltä kivuttomat harjoitussupistukset tuntuu ja nyt tulee välillä semmosia tuntemuksia. Mut kai mä oon vainoharhanen, viikkoja vasta 10+4.

Kauhee kesto krapula päällä ollu jo moooooonta viikkoo... sais loppua.. mut eei näy.. yritän jotenki psyykata itteni et kyl se kohta helpottaa.. plussan puolella ollaan jo.. 11+4..

Nii ja tosiaan unohdin noi vihlasut.. aina sillon tällön tulee jommallekummalle puolelle vihlasu jonka seurauksesta täytyy mennä vähän kerälle ja nousta taas ylös ni sit sen on loppu.. huh en muistanukkaa kuinka kivuliasta raskaus voi olla..

Miuk mulla oli harkkari tuntemuksia jo sillon rv 6+ ja satunnaisesti nytkin välillä. Neuvolassa sanoivat että kohdun kasvu voi aiheuttaa samanlaisia tuntemuksia tai että voi uudelleen synnyttäjällä ollakin harkkareita..

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Mä en tiedä olenko tulossa hulluksi vai mikä on, mutta kuvittelen (olen täysin varma :D) että tunnen jo liikkeitä. Autolla ajaessa on jo muutaman kerran tuntunut ihan selvästi kun myllertää siellä! En tiedä onko edes mahdollista (rv11), mutta muistan nämä tunteet esikoisesta, jolta tunsin liikkeet rv14-15

Takaisin