Raskauden oireet

Marinamelina: Milloin sulla alkoi pahoinvointi esikon kohilla? Mulla ei oo muistikuvaa millä viikolla alkoi mulla esikosta ku siit on 12 vuotta :grin Ja tossa keskenmenneessä oksensin 3 kertaa

Mulla oireina sydämen tykytykset ja alavatsakivut. Tänään jouduin menemään päivystykseen asti tykytyksen takia, lepopulssi 150. Siellä ne samalla otti verikokeita ja hCG arvo oli 800 :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Mulla tänään 6+0 ja nyt on alkanu pahoinvointi ja kuvotus nostaa päätään. :eek: Parina viime päivänä ollu kuvotusta ja sillei, että iltaa kohti pahenee ja varsinkin jos ei muista syödä tarpeeksi usein. Eli oireettomuus on tiessään...ehkä se on hyväkin, niin tulee todellisemmaksi tää raskaus. ♥

Mä oon vieläkin säästyny pahoinvoinnilta. Mut mitään en kyllä meinaa saada kurkusta alas. Ajatuskin ruuasta etoo, mitään ei tee mieli ja kaikki maistuu pahalle.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Pahoinvointi saa kyllä mielen matalaksi... mulla 6+1 tänään ja olo aaltoilee ja siihen ei mulla vaikuta syömiset... mut onneksi ei ole vielä tarvinnut huudella pönttöön :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Onneks mullakin jääny pahoinvointi kuvotuksen asteelle, eikä pönttö oo sen puoleen tullu tutuksi. .

Siis papa oli onneks normaali. Tsekkasin ton viestin ni siin luki tarkalleen "jos valkovuoto vaivaa, ota yhteyttä niin voidaan harkita hoitoja. Jos ei vaivaa, ei hoitoja"... hauska lääkäri :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Siis viestin lopussa. Alussa luki et papassa ei solumuutoksia..

Raskausoireeks voi vissii ainaki naamioida hermojen kireyden... kärsivällisyys on tosi olematonta ja joutuu lasten kans tsemppaa ettei ihan pienest kärähtele.

Joo vissiin on oire ja vielä aika kamala :grin Mua niin ärsytti eilen ku ukko mutusti sohvalla vieressä sipsejä maiskuttaen ja otti kyl niin johki hermolohkoon et oksat pois.

Moikka. Mukavaa, että täällä on jo ketju meille jotka ovat vasta plussanneet. Tsemppiä kaikille kovasti.
Tekis mieli kertoo jo kaikille että oon raskaana, mutta ei viitsi vielä kun riskejä on liikaa vielä. Meinaa vahingossa koko ajan sanoo jotain asiaan liittyvää ku omassa päässä jo elää niin tätä raskautta ja sen mukaisesti.

=D

Lissufin : just lueskelin että mulla alko se pahoinvointi 7+ ja kesti jonnekin rv 14 asti. Pahimmat viikot tais olla 8-10. Väsytti, oksetti ja närästi..yöh :/

Täällä myös hermot kireellä, johtuu kyllä osaks huolestakin..ahistaa kun ei tän aamuinen testiviiva ollut tummempi kun eilen. Oon mäkin kun ei edes digitestin vastaus riitä :/

Heippa! Mä en oo ilmottautunu tuolla LA Tammikuu 2015 puolella vaikka tein testin jo viime viikon tiistaina... Piti vähän sulatella, kävin vaan lueskelemassa mitä muut sanoo. Vaun laskurin mukaan mulla on nyt menossa 5+5. Ihmettelen vaan että missä on ne kuuluisat pahoinvointi ja väsymys, missä vaiheessa teillä muilla on alkanu? Joku sanoki että viikolla 6... Elättelen toiveita ettei tulis pahoivointia ollenkaan, onko turha toivo? :D Alkaako se yleensäkin vasta vähän myöhemmin? Ja väsymyksestä ei tosiaankaan ole tietoakaan, päin vastoin mä oon tosi energinen!

Nii ja millon on yleensä eka neuvolakäynti? En oo vielä soittanu neuvolaan... Jännittää. Ensimmäistä odotellaan, mieheni kanssa :)

Mulla nyt 6+2 ja aamu-aamupäivä oli kyllä jo niin etova olo, että mietin jo kauanko tätä pystyy töissä salaileen. Ja jos 8 viikko on vasta pahin, niin jestas. Mutta toisaalta, tekeehän nämä oireet tästä hommasta vähän todellisemman tuntuisen. En ole edelleenkään uskaltanut tehdä kuin sen yhden ja ainoan testin Vappu-päivänä. :) Ruokahalu on pahoinvoinnista huolimatta huikaiseva. Juustoleivät on tällä hetkellä todella in. Tervetuloa raskauskilot. :D

Mulla kans heti kun alkoi 7. raskausviikko, alkoi oikeasti tulla niitä yökkörefleksejä etenkin kun aamulla avaa jääkaapin oven ja sieltä tulee joku ällö ruuan haju. Huhhuh. Sit on aina aamusta ja illasta semmonen heikko ja etova olo. Mitään ei oikein tee edes mieli syödä. Kaikki ruoka menee väkisin alas kurkusta.

Tänään oli ihmeellinen aamu, kun ei tullu niitä yökötysrefleksejä ollenkaan. Tänään menossa 6+5.

Olen lukenut, että pahoinvointi on pahimmillaan 7.-11. viikon kohdalla ja loppuu yleensä kokonaan 14. viikkoon mennessä. Monella ei ole enää 12. viikon jälkeen ollut pahoinvointia.

Mulla alkoi tiputtelu tänään. .. :( nyt kauhulla odotan että meneekö nyt tämäkin kesken... huoli on kova vaikka onkin vielä vähäistä. Seuraavat päivät kertoo varmaan.

Tammitaapero tsemppiä! Toivotaan ettei tarkota sitä pahinta vaan ois ihan harmitonta. Voimahali!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tammitaapero tsemppiä kovasti! Mulla esikolta tuli rv6+ seksin jälkeen suht paljon vuotoa mutta onneksi kaikki oli hyvin, jospa se olisi vaan harmitonta! Onko sulla kipuja?

Päivällä oli pientä menkkajomotusta mut ei enää. Vuoto on nyt loppunut mutta huomennahan sen sit näkee kun liikkuu taas enemmän. Mulla 2 km.ää alkanut just näin mut silloin vuoti koko ajan ja lisääntyi. Jospa olis väärä hälytys. . Hope :)

Takaisin