Raskauden oireet

Vihdoinkin <3: Mulla on ollu kans rintojen arkuutta ja turvotusta samaan aikaan. Eli no worries!:)

Nyt 5+2 menossa ja parina päivänä on ollu myös päänsärkyä ja väsymystä. Päänsärky näyttää johtuvan hormoonitason noususta ja siihen auttaa ainakin vähän vesi, ulkoilu ja nukkuminen. Se kai menee josssain vaihees ohi. Yleisestikin on alhanen verenpaine, niin nykyään sen erityisesti huomaa pienenä huimauksena ylös noustessa. Kuvotusta ei oo viel juuri ollu. Maha murisee ruokaa ja koitan syyä säännöllisesti ja pitää sokerit tasasena. Se toivottavasti auttaa tulevaan kuvotukseen. Tsemppiä ja tarrasukkia tuleville mammoille!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä toivon että tää turvotus helpottaa ennen ku maha alkaa oikeesti kasvaa! Raskausmahasta kyllä pidän, mut tällanen turvonnu pömppä on tosi ahdistava.
Saas nähdä huomaako äiti huomenna :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Sain teini-ikäisen oireet takaisin, Voi näitä finnien määrää, etenkin otsalla ja kaulalla lähellä leukaluuta/korvaa :grin

Täällä ei oikein mitään selkeitä oireita ole vielä ollut...ehkä väsymystä, mutta sitä on aina. Tänään rintoihin tuli jossain vaiheessa sellainen olo kuin maito olisi nousemassa, mut ei muuta :)

Onko kellää muulla suun kuivumista? Onneks itellä on huomen hammaslääkäri. Tosi ilkeä asia

Mulla kans suu kuivuu päivisin ja öisin varsinkin, inhottava tunne :(

Sent from my HTC One X using Vau Foorumi mobile app

Mulla on ollut tänään ja eilen oireina toisen rinnan, tai nännin pistely... Onko ihan normaalia et vaan toinen rinta oireilee? Onko muilla ollut tällaista?

Tammitaapero, en usko että kannattaa huolestuu eihä meijä tissitkää oo identtiset, tai ainakaa mulla ole. Mulla on oikea tissi isompi ku toinen.

En mäkään usko että kannattaa huolestua tammitaapero. Mulla rinnat on turvonnut ja nyt noiden koko eron huomaa vielä paremmin kuin ennen. Oh joy. :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Nyt on iskeny ihan kaamee väsy. Tekis mieli mennä koko ajan nukkumaan :goodnight Töistä kotiin ajaessa meinas silmät mennä ihan väkisin kiinni, vaikka nukuinkin ihan normaalisti. Huominen vielä töitä ja sit ois vähän vapaata.

Joo väsymys on kyllä aika hurjaa :) se on mulla pahinta puolen päivän aikaan ja illalla mut kun yrittää nukkua niin sitten saakin juosta vessassa vähän väliä... Turvottaa mut ruokahalu on kasvanut huimasti että voisi syödä hevosen jos vatsa antaisi periksi ;)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Painelin täällä vähän vääriä nappeja :) Mulla maha pömpöttää mukavasti kans. Mitkään housut ei sovi kohta jalkaan.

Mulla iski joku super väsy tänää kesken päivän siis mun silmät vaan putos kiinni ku kattelin telkkarii. Palelee kans. Ja kuvottaa, Ens perjantaina vois olla et cb digi näyttäis 3+

Mullon iskeny hiiva, suun kuivumista myös. Palelua on ja täys olo alamahassa. Silti oon asennoitunut pahimpaan 2 viikon päässä olevaan ultraan. Mitään vuotoa ei ole, testejä en oo tehny enempää, mutta pelottaa silti:sad010. Rinnat on ihan niin arat, että suihkussa ei kestä suoraa suihkuttaa. Mutta niin on monesti ollu just ennen menkkoja. Ite oon isohko ihminen, niin mahan kasvua hankala havannoida alussa. Kaikki hajut tuntuu ihan järjettömästi nokkaan ja etoo. Anteeksi synkistely, pitäs nyt vaan nauttia että tähän astikkin päässyt :Heartbigred

Eilen sit sain labravastaukset ja hiivahan siellä oli mut lääkäri sanoi et maitohappo bakteereilla menmään, mitään vahvempaa ei kuulemja tartte. Engeleye, mä niin tiiän sun tunteen. Niin lähellä kuitenki tuo itellä ollu kkm.Onneksi 26.5 on ultra nii saa jonkinnäköisen toden tunteen tästä raskaudesta. Koitetaan nauttia raskaudestamme.

AngelEyes samaan on täällä asennoiduttu ens viikolla vaikka mitään sellasta oiretta ei ookaan mikä pahimpaan viittais. Jotenkin edelleen niin epätodellinen olo ettei millään voi uskoa että oikeesti raskaana olis. Toivotaan että fiilis paranee kummallakin ultran jälkeen! :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mä sain tänää papakokeen tulokset ja lopussa luki: sekalainen bakteerikanta, jos vaivaa, ota yhteyttä. Jos ei vaivaa, ole huoleti. Tarkottaaks toi hiivaa? Mul ei oo koskaa ollu...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Papakokeessa tutkitaan kohdunkaulan solumuutoksia. Eli sekalainen bakteerikanta tuossa tapauksessa voisi tarkoittaa, että näytteenottajalle on tullut näytteenotossa sekaflooraa (eli limakalvojen normaalibakteerikasvustoa) mukaan näytteeseen. Yleensä näytteen tulos tulee muodossa: ei solumuutoksia, lieviä solumuutoksia yms.. Kannattaa ehdottomasti ottaa yhteyttä siihen ihmiseen, joka on sinulle tuon papakokeen määrännyt tehtäväksi ja selvitä, mikä tulos on ollut ja kuinka sitä pitäisi tulkita!

Täällä lähipäivinä oireina ollut yhtäkkiä yllätävä kaamea väsymys, huimaa ja huonoa oloa välillä, aika reippaita alavatsan vihlontoja ja rinnat arat. Jännittää että tuleeko samanlaista pahoinvointia kun esikolta :/

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Takaisin