Raskauden oireet

Mulla oli tosi levoton viime yö kauhee meno oli pääl :) En tiiä oisko se johtunu siitä et serkku lähti synnyttää :D
 
Maha on kramppaillut nyt pari pv oikein kunnolla. Viime perjantaina supisteli erittäin kivuliaasti ja se oli selvästi erilaista kuin tämä, luokittelinkin sen liikarasituksesta johtuvaksi. Nyt yläosasta nimenomaan kouristelee ja kylmä hiki/kylmät väreet puskee ja menee kananlihalle. Sit alkaa supistella/kouristaa alempaakin. Liikkua ei juuri silloin oikein voi, se pahentaa joten tekis mieli vaan pötköttää. Olo on ennemminkin tuskainen ja epämukava kuin kipeä. Neuvolalääkärin arvio oli et kyseessä kivulias närästys joka sitte provosoi supistuksia. Sain reseptin närästyslääkkeelle, en muista nimeä. Haen huomenna. Jos ei ala auttaan niin sit lääkärikontrolli.
 
Mulla on määrätty tou Zantac(?) muistaakseni närästykseen. Reseptillä. On toiminut ja närästys siis niin hirveää ettei pysty elämään.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mulle on tullu nyt ihan älyttömän haalea linea negra... Keskiviikkona kuitenkin jo 23+0. Voiko se tulla vielä tässä vaiheessa? :eek:

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mul on tullu navasta häpyyn vaan sellanen karkee karvavana. :oops: Onneks sentään vaaleaa karvaa...
 
Mulla ne karvat mustia.. Vitsailin kaverin kans et kasvattaakohan se hiuksia mun navan ympärille :D
 
Mullakin on nyt ollut tota hengityksen vaikeutta...maatessa selällään ja välillä kyljelläänkin. Istukka takaseinämässä. Samoin jos istuu lysyssä kauan niin alkaa ahdistaa, esim autolla ajaessa. Inhottava vaiva kun selällään ei voi olla minuuttiakaan :/ mulla toi maha toki viikkoihin nähden isompi, kohtu jo kylkiluita vasten. Olo kuin esikolta joskus rv 30->...nyt 22+5...mitenköhän jaksan loppuun asti :) verenpaine on alhaalla ja närästää..kaikin puolin hankala olo ollut viime päivät, toivottavasti tämä tästä :)
 
Supistaako muute muilla autossa matkustaminen? Mä oon huomannut että pidemmillä matkoilla supistuksia tulee paljon enemmän kuin muuten. Ei siis ole kipeitä, mutta kuitenkin.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä taas en oo huomannut, et autossa olo vaikuttaisi mitenkään. Tietysti pistää niskoja vähän jumiin, jos pitempää matkaa reissaa. Tänään löi kyllä aika lailla komeet kivut tuossa vähän ennen puolta yötä kun olin töistä lähdössä. Piti vetää happea ihan tosissaan. Tein siis kello ympäri päivän, ja tänään lähinnä toimistohommia, eli lukuunottamatta pieniä taukoja ja yhtä pikavisiittiä, kun kävin välissä kotona, istuin koko päivän.
 
Mulla kun on endometrioosi, niin oon huomannut kramppeja vatsassa enemmän aina automatkoilla menkkojen aikaan. Oon miettinyt voisko tärinä tehdä sen..

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on endoa peräsuolessa (vitsi miten eroottisen kuulosta :D) ja selkeästi se kohta oireilee välillä ikävinä pistoina!
 
Mun mielestä mullakin oli siellä jotain kiinnikkeitä ja sinne kyllä välillä tuikkii. Tai lähinnä tuntuu välilihan tuntumassa se tuike.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
uusin oire: Hirvee närästys :/ renniekö se oli mitä voi ottaa?
 
Täällä kans ollu tän päivää närästys seurana, tuntuu et sydämeen koskee... Ei kivaa...
 
Mulla on ollu pari päivää lantio jotenki kipee. Varmaan niitä löystymiskipuja. Tuntuu, et kävelee, ku ankka, varsinkin, jos on joutunu töissä paljon ravaamaan rappuja eestaas. :)
 
Mulla jomotteli viime yönä häpyluun tienoota..inhottava jomotus alko sen jälkeen kun kävin vessassa...Ensin aattelin että nytkö mulla alko virtsis kun vähän samalta tuntui mutta kyllä se sitten ohi meni joten tuskin kuitenkaan tulehdusta on, liekö häpyliitos vihottelee..:confused:
 
Täällä myös lantio on alkanut viimeisen viikon ajan esittää kipuilua, joka on välillä sellaista ettei voi kuin pötköttää.
 
Mulla liitoskivut lisääntyy ja pahenee. Aivan järkyttäviä vihlaisuja nivustaipeissa.
 
Takaisin
Top