Raskauden oireet

Nunnuliina nyt vaan sit otat rauhallisesti. Nautit ja olet vaan. Hienoa et pidät ittestäs huolta myös raskauden aikana. :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Juu näin kai se on tehtävä. :) Tää liikunta tulee ihan työn puolesta, vapaalla lähinnä koirien ulkoilutus ainoa ekstra mitä tulee tehtyä. On tosi vaikea koittaa järkeillä että pitäis himmata VIELÄ enemmän, nyt jo sykkeiden liikaa nousua rajoittamaan niin monta juttua jäänyt pois ja kevennetty.

Ja kun vointi liikkuessa on niin hyvä, paino pysyy kurissa ja turvotukset pysyy poissa ym. ym... :rolleyes:
 
Kyllä olet oikeassa. Ja voin kuvitella et ainakin fyysisesti raskaudesta/synnytyksestä palautuminen on vaati helpompaa nopeampaa js parempaa!!!! Tsemppiä


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä en tiiä miks pelkään koko ajan et vaaville sattuu jotain ja se ei oo enää hengissä tuol masussa :/
 
Kyllä se tiada varmasti meillä jokaisella käy mielessä! Mutta täytyy luottaa että kaikki on hyvin ja potkut aina herättää muistamaan että joku pirun sisukas siellä myllertää :)
Itse pelkäsin viime raskaudessa eniten sitä että napanuora on kaulan ympärillä. Mies syntyi hätäsektiolla sen takia ja pelkään että se on "perinnöllistä".. nyt en uskalla juosta tai tehdä esim kärrynpyöriä sen takia! Mutta ehkä tämä on hyvää aikaa oppia itse ihmisenä siihen että kaikkea ei voi kontrolloida ja täytyy luottaa siihen että asioilla on tapana lutviintua.
 
No oon alkanu ottaa vähä rauhallisemmin ku kyllä tuo välillä ilmoittelee olemmassa olostaan :) ja eikä tässä oo ku viikko niin on neuvola lääkäri ja siitä sitte viikko niin on tuo rakenne ultra :)
 
Tiada en tiedä miten pitkällä olet, mutta sikiön kasvaessa liikkeet lisääntyy ja luulen että ainakin huoli hälvenee, kun pikkuinen myllertää mahassa.

Tsemppiä sulle raskauteen ja toivotaan että syntyy ihana terve vauva


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mua on alkanut närästää.. ei ole koskaan ennen närästänyt ja nyt sitä on koko ajan. Mikä oli se lääke mitä tohtii ottaa? Viime yönäkin piti ottaa lasi piimää kun kävin vessassa..

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla ainakin ihan pesu Samarin on riittänyt... En tiä onko sit jossain Renniessä tms jotain rajoiteita kuinka paljon saa raskaana ollessa käyttää?
 
Ei Renniessäkään taida mitään rajoituksia olla. Neuvolassa sanottiin viimeksi, että ellei Rennie auta ja vaiva jatkuvaa niin lääkäri määrää reseptin johonkin tehokkaampaan.
 
Gaviscon toimi mulla aikoinaan. Se on litku. Maitomainen. Reseptivapaa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tiada pari viikkoa vielä ja sit varmaan alkaa pikku hiljaa liikkeet tuntua!!! Nauti niistä ja toivottavasti huoli hälvenee sulla!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Vauvalla kaikki kunnossa :) itsestä en ole niin varma,huomenna sit kilpirauhas kokeisii :/
 
Hieno homma, mutta voihan rähmä tiada :sad001 Mutta nyt sitten tutkimuksiin ja lepoa. Stressi ei ole hyväksi kummallekaan teistä!
Tsemppiä :)
 
Mulla on kanssa ilmeisesti toi närästys alkanu, kumma korvennus ruokatorvessa :eek:
Ja sitten oon tullu sellasia käsittämättömiä juilasuja aina välillä niinku joku lävistäis vasemman jalan nivusesta ja tulis lonkan paikkeilta ulos. Ihan ääneen älähdin kerran tänään kun tuli taas toi "puukotus". Kiva jos noita tulee julkisella paikalla, kun se on niin sponttani että sille ähkäsylle ei vaan voi mitään.
 
Takaisin
Top