Raskauden jälkeen

Mun ystävällä just alko kun vauva oli 2kk ja täysimetyksellä. Samoin mä täysimetin esikoista niinku nytkin. Toisella kaverilla alko 8kk synnytyksen jälkeen. Et tiiä sit... Kai sekin on niin yksilöllistä!
 
Mulla esikolta 4vkoa synnytyksestä. Nyt ei oo alkanu kun syön pillereitä..saa nähdä millon tulee jos tulee..
 
Esikoinen täysimetyksellä ja jotain 6-7 viikkoa synnytyksestä alko menkat... Nyt ollaan suunnilleen siinä paikkeilla. On vähän sellasia oireita, että kohta varmaan taas alkaa.
 
Olikos se niin, et ku imettää ni mini pillerit käy ainoastaan vai kävikö tavallisetkin? :) millos ne pillerit voi alottaa?
 
Minipillerit käy ja voi aloittaa kai jälkitarkastuksen jälkeen
 
Pitääköhän mun aloittaa ne, vai kävisiköhän tavalliset, ku ei imetys onnistu enää?! :confused:
 
Sitten käy e-pillerit, ellet imetä. Paitsi pitää kai menkat oottaa. Minipillerit ei sovi kaikille, mutta eihän ne e-pilleritkään. Kai se itellä pitää kokeilla kuiteski.
 
Normi pillerithän pitää aloittaa menkoista, mut mites noi minipillerit sit? :)
 
Joo minipillerit voi aloittaa heti. Ite oon oottanu jälkitarkastusta, joka ens viikolla.
 
Onks muilla lisääntyny hiustenlähtö? Luulin että tän aika olis vasta vähän myöhemmin ja sinänsä epistä että mulla lähtee tukkaa, kun en raskaana ollessani huomannu hiuksissa ollenkaan paksuuntumista... Mut vissiin tilanne korjaantuu itsestään jossain vaiheessa, vai kannattaako ruveta popsimaan jotain tukkavitamiineja?
 
Mulla lähtee enemmän kuin raskausaikana, tosin silloin ei paljon mitään lähtenytkään. Eli ehkä nyt ollaan normaalissa hiustenlähtömäärässä..? :joyful: Sitten kun rupeaa lähtemään enemmän niin voisin vihdoin testata kaapista löytyvää Weledan elvyttävää hiusvettä.
 
Eikö se mahdollinen hiustenlähtö tasaannu puolessa vuodessa? Itse en ole huomannut tukan lähtöä, mutta tukka kasvoi hirveän pitkäksi raskausaikana. Kävin pari viikkoa sitten leikkauttamassa tukan, tuli paljon pirteämpi olo jo sillä.
 
Onks muilla nivelet kipeet?? Mulla särkee varsinki polvia, ja nyt pari päivää oikee lonkka ollu niin kipee melkein pitää irvistää ku kävelee!
 
Mullaki kasvoi hiukset tosi nopeesti raskausaikana ja nyt lähtee paljon. Viimeksi kampaaja suositteli jotain shampoota ja hoitoainetta, mutta nyt ei ollu puhetta. Lähti sitä hiusta siitä huolimatta eli jos mahdottomaksi yltyy niin pitää sit harkita taas jotain.
 
Nivelet oli edellisen raskauden aikana kipeet, mutta oireet hävis vähitellen. Nyt ei oo ollu mitään
 
Niveliä pakottaa (käsissä) edelleen, alkoi vuoden alussa. Onneks ei enää niin kovin, ku raskausaikana. Ja puutumista edelleen, rannekanavaoireyhtymä, toivotaan, et helpottaa tolla yöllä pidettävällä lastalla, ni ei tarvis leikata.
Eli ei ne kaikki vaivat aina sinne synnärille jää... :sad001
 
Mulla taas on tukka tosi hyvässä kunnossa.. Kampaajakin sanoi että on tulossa paljon uutta tukkaa.. Vaikka luulin että sitä alkaa tippua raskauden jälkeen. Mulla on kynnetkin tosi hyvässä kunnossa.. Vahvat ja pitkät vaikka aiemmin ollut liuskoittuvat ja hauraat. Katsotaan muuttuuko tilanne jossain vaiheessa.
 
Takaisin
Top