Heipä vaan kaikki!
Nyt vasta huomasin, että
maria75 oli käynyt kommentoimassa esittäytymistäni, ja kutsunut minut tänne "aikuisten" odottajien palstalle. Teillä näyttää täällä käyneen vilkas keskustelu, johon perehdyn paremmin viikonlopun aikaan.
Olen siis juuri 40 täyttänyt ensikertalainen. Maailman tuulet on heitelleet, ja vasta nyt on lapsen aika. Yrittänyt toki olen aikaisemmassakin suhteessa, mutta (luojavarjelkoonkiitos) lasta ei kuulunut. Yhden muuten täysin toimivan ja onnellisen suhteen päätin, koska toinen ei halunnut lapsia. Ja hyvä näin, nyt huomaan, että vasta tämän miehen kanssa halusinkin lapseni, en kenenkään muun.
Kierukka sai jäädä syksyllä -14, ja otimme homman tosi rennosti tjottaillen. Mitään ei kuulunut. Viime kesänä hoidatin varsin heikkoon kuntoon päässeen suuni kuntoon (järkyttävä hammaslääkärikammo), ja söin samalla kaksi tosi rankkaa antibioottikuuria.
Tämän jälkeen napsahti heti. Emme edes osanneet odottaa tai tarkkailla, vaan huomasimme, että menkkoja ei todellakaan ole hetkeen kuulunut. 5+5 vasta älysin testata, plussan. 7+0 eka neuvola, 8+1 ultra, jossa viikot vastasi 5+6 - 6+2. Sain lähetteen labroihin ja soittoajan vasta viikon päähän. En jaksanut odottaa - käynti yksityisellä ja lähete napolle. Keskeytynyt keskenmeno, lääkkeet ja lyhyt saikku. Yllättävän nopeasti siitä kuitenkin henkisestikin toipui.
Kävin 5 vkon jälkeen antamassa puhtaan labran, ja saimme luvan uuteen yritykseen. Ekassa kierrossa lääkkeitten jälkeen saimme ovistestissä hienon plussan, mutta vasta (heti!) toisessa tärppäsi uudestaan. Tässä sitä ollaan. Menossa 6+6, ja 6+3 kävin yksityisellä ultrassa, jossa löytyi jo syke. Viikot vastasivat täysin oikein.
Syy siihen, että hätäilin ennakkoultrassa, oli toki tuo kkm, mutta myös toispuoleinen kipu ja yli viikon jatkunut tuhruvuoto. Kuvassa näkyi kaksi limapussia, joista toinen oli tyhjenemässä... Sekö tämä minun good old faithful puskee munasoluja molemmin puolin kuukausittain?? Päätään nostanut ikäkriisini sai nenilleen!
Ja nyt sitä yritetään coolisti elellä päivä kerrallaan tätä arkea. Rakkaus kukoistaa, kihistään onnesta ja jännityksestä! 10.2. (vasta!!) seuraava/julkisen eka ultra.
Täällä näyttää olevan vähän joka raskauden vaiheessa olevaa 40+ äitiä, mahtavaa. Minä vkl:n aikaan teihin tutustun