Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla taidettii kolmella Cytotecilla saada kohdun kaula pois ja sit pääsin saliin. Salissa kalvot puhki ja sit oksitosiinilla koitettii avata.Pehmeä, ei kai yhtään lyhentynyt. Ulkosuu raollaan sormelle. Vauvakaan ei oo kiinnittynyt vaikka neuvola kuvitteli niin
Aika kesy matka toistaseks. Vähän jomotusta alavatsassa. Pääsin pois käyriltä ja kävin syömässä melko ankeaa sapuskaa, mies lähti ulos syömään. Nyt en tiedä mitä tekisin kun sekin on poissa. Pitäis varmaan lähteä ulos kävelemään. Onkohan täällä lähistöllä mitään?
Mulla taidettii kolmella Cytotecilla saada kohdun kaula pois ja sit pääsin saliin. Salissa kalvot puhki ja sit oksitosiinilla koitettii avata.
Tuttu just sano ettei hänellä vaikuttanu Cytotec lainkaan..jokasen kroppa omanlaisensa. Tsemppiä.
Pehmeä, ei kai yhtään lyhentynyt. Ulkosuu raollaan sormelle. Vauvakaan ei oo kiinnittynyt vaikka neuvola kuvitteli niin
Ne sanoi alunperin ettei se välttämättä ollut mitään eikä se kai laskenut silloinkaan mitenkään hälyyttävästi ja vain lyhyen aikaa. En tiedä voiko tollanen olla joku häiriö signaalissa tai jotain mitä mä tein, asento tms? Mä en ite silloin mitenkään rekisteröinyt sitä laskua eikä nekään maininneet ennen kuin sit seuraavalla kerralla niin en sit osaa sanoa. Sitä en aio kyl katella kauaa jos vauvan sykkeet alkaa kärsiä mut ne on nyt olleet tosi hyvät. Toisen cytotecin aikana se melskas masussa oikein urakalla.
Tääl on tosi kuuma vaikka ikkuna on auki. Oli pakko luopuu tosta hirveästä yökkäristä kun kylvin hiestä. Onneks huonekaveri lähti iltapäivällä niin oon yksin täällä ja voin puuhailla rauhassa. En tiedä passitettiinko se kotiin vai mitä kun ei silläkään mitään tapahtunut.
Mullakin notkahteli siitä ja sanoin salissa siitä niin ne laitto kalvojen puhkaisun yhteydes ""pinnin" vauvan päähän. Käyrillä joutuu juoksee mut hyvä niin jotta niitä seurataan ja oppii itekin kattoo sitä laitetta että mitä tapahtuu.Ne sanoi alunperin ettei se välttämättä ollut mitään eikä se kai laskenut silloinkaan mitenkään hälyyttävästi ja vain lyhyen aikaa. En tiedä voiko tollanen olla joku häiriö signaalissa tai jotain mitä mä tein, asento tms? Mä en ite silloin mitenkään rekisteröinyt sitä laskua eikä nekään maininneet ennen kuin sit seuraavalla kerralla niin en sit osaa sanoa. Sitä en aio kyl katella kauaa jos vauvan sykkeet alkaa kärsiä mut ne on nyt olleet tosi hyvät. Toisen cytotecin aikana se melskas masussa oikein urakalla.
Tääl on tosi kuuma vaikka ikkuna on auki. Oli pakko luopuu tosta hirveästä yökkäristä kun kylvin hiestä. Onneks huonekaveri lähti iltapäivällä niin oon yksin täällä ja voin puuhailla rauhassa. En tiedä passitettiinko se kotiin vai mitä kun ei silläkään mitään tapahtunut.
Vähän lannistunut olo taas tänään. Kolmas eri lääkäri ja neljäs eri kätilö ja lääkäri kuulosti siltä että juuri mitään ei oo tapahtunut eilisestä paitsi että kello tikittää nyt lapsivesien takia. Ärsyttää kun eri ihmiset tutkii niin ei saa mitään kuvaa edistyykö toi nyt yhtään vai ei. Kohdunkaulaa edelleen 2cm jäljellä eikä onnistunut laittaa pinniä vauvan päähän kun kohdunsuu oli edelleen niin takana. Vähän se on kai auennut kun nyt oli 2cm auki. Lapsivettäkään ei ole pahemmin tullut aamun jälkeen. Ei ollut riittävän kypsä tilanne oksitosiinille joten kokonainen cytotec aamulla kun eilen sain puolikkaita. Sekään ei oo saanut aikaan supistuksia.
No, käyrät on edelleen kunnossa enkä mäkään täällä kärsi kuin henkisesti. Nää jomotukset on ihan tervetulleita kun ajattelee että jospa ne jotain tekis. Ootan että iltavuoron kätilö tulis, se oli tosi mukava ja rauhoittava. Ei tossa tänpäiväisessäkään sinänsä oo mitään vikaa mut eilinen oli ihana. Ja lääkäritkin eilen kivempia. Jännä juttu miten paljon se vaikuttaa.