Miiuli77
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mun mies on aivan paras..se hoitaa vauvan ihan täydellisesti ja minutkin siinä sivussa..tuo ruoan ja on käyny kaupassa hakemassa mulle kaikkea syötävää..Se on paljon varmempi otteissaan ja ohjeistaa mua ku en uskalla hirveesti vauvaan koskea ku pelkään et rikon sen ja ku en oo vieläkään ihan oma itseni..se paijaa mun päätä ja on tosi kärsivällinen ku oon ollu turhautunut ja peloissani näistä oloista..sen huolehtiva ominaisuus on myös pistetty huomiolle sekä täällä osastolla ja jo salissa ne sanoi et harvoin näkee tuommosta ensi ikää ku osallistuu niin hyvin ja luontevasti kaikkeen. En olisi mitenkään päin pärjänny ilman häntä.
Pääsin miehen avulla nyt vessaan ja iltapäivällä menen suihkuun..kipuja ei onneks ole ku liikkuessa, väsyttää aivan visusti ku en ole saanu nukuttua sen morkun takia..Ruoka alkanu maistua et eiköhän tämä tästä..Onneks jälkivuoto on tosi vähästä, tulee lähinnä kun pyyhin..
Pääsin miehen avulla nyt vessaan ja iltapäivällä menen suihkuun..kipuja ei onneks ole ku liikkuessa, väsyttää aivan visusti ku en ole saanu nukuttua sen morkun takia..Ruoka alkanu maistua et eiköhän tämä tästä..Onneks jälkivuoto on tosi vähästä, tulee lähinnä kun pyyhin..