Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en huomannu koko viivaa mutta onko ihme kun ei itellää mikään käynnistynytkää...tai olisko tarvinnu vielä Cytotec kivuissaan muistaa pyllistää. Tietty jos ois leikkaavaa lääkärii pyytäny...Sirpa40 - kui sun viivan kans kävi?Mulla ei se purppuraviiva ole edelleenkään kadonnut viime synnytyksen jäljiltä! Tummunut vaan. En tosin viime synnytyksen jälkeen tullut kattoneeks miten pitkä viiva sit lopulta oli, et en tiedä onko nyt lyhkäsempi vai ei... Ja mistä se kuuluis mitata? Peräaukosta taaksepäin? Jos näin niin mä saisin jo luvan ponnistaa! :D
Novelle, toi on siis nla tätin epäilys? Mulla oli kans, muistaakseni vkolla 34. Mulla oli jo synnytystapa-arvio varattu vkolle 36, jossa olis koitettu sit myös kääntää. Mut siellä ilmeni, et vauva oli oikein päin. Ihme etteivät laittanu sulle heti lähetettä ä-polille, kun silloin mun tapauksessa oli puhe et vkolla 36 yleensä se kääntö, ku muuten alkaa oleen niin iso, ettei enää onnaa. Ja mulla oli koko arvio tossa kohtaa 2,5 kg, eli rutkasti pienempi.
Mä en tietty tuntenu mtn, et vauva siellä kääntyilis. Eli voi olla nla tädin virhearviokin silloin. Tietty se on ollu varmaan vielä pienempikin ku toi 2,5 kg. Ootsä tuntenu mitään et ois liikkunu helvetisti? Mä kirjotin sit synnytystoivelistaan heti et perätilaista en lähe ees koittaa alakautta. Laitoksella oli mun jälkeen yks sektiopotilas, jonka tyttö oli kans keuhkojen kuivatuksessa. Se oli leikattu perätilan takia. Mimmi oli kyl vanha tekijä, se imetti siel valvontaosastolla ku oli tullu leikkauksesta, eli sillä ei ees jalat viel liikkunu. Mulla meni reilu vuorokausi leikkauksesta et tulin ees ajatelleks koko imetystä.
Olitsä miettiny mitä teet jos vauva on perätilassa ku synnytys alkaa?
Onnea onnea poikasesta!!! :)Täällä ei odoteta enää!
Pieni poikamme syntyi eilen Kättärillä rv:lla 41+5.
Ma aloitettiin käynnistys balongilla, yöllä meni lapsivedet ja ti vauhditettiin supistuksia.
Hänkin on siis täällä viimein!
Ootteko muuten huomanneet et listallamme on tosi vähän syyskuisia ja ne muutamatkaan ei kirjoittele aktiivisesti? Tulee sit pitkä hiljaisuus synnytysuutisten suhteen kun viimeiset elokuiset ovat synnyttäneet. Tosin mä voisin mielelläni kiilata syyskuun puolelle... :D
Täällä ei odoteta enää!
Ma aloitettiin käynnistys balongilla, yöllä meni lapsivedet ja ti vauhditettiin supistuksia.
Valtavasti onnea koko perheelle Gromit73! :)Täällä ei odoteta enää!
Joo, siis mulla oli silloin la-su yönä ihan selkee viiva pepussa! Siitä on kuvakin, jos haluutte nähdä... Joo, siis pyysin äijää ottaa kuva, ku se oli epävarma. Ja ihan selvä viiva, samanlainen kuin se siinä artikkelissa. Sitte su aamuna käskin äijää mittaa sen myös . Mut seur.aamuna mittaus jäi ku lähdettiin tapaa lekuria. Jaja, nyt ei oo tsekattu, et onkse hävinny vai onko mulla leima perseessä niinku Jannalla . Synnytys ei kyl oikeesti ollu käynnissä, eli en ollu auki, mut kohdunkaulalle oli siinä vaiheessa jo tapahtunu jotain. Pehmenny tms.Mä en huomannu koko viivaa mutta onko ihme kun ei itellää mikään käynnistynytkää...tai olisko tarvinnu vielä Cytotec kivuissaan muistaa pyllistää. Tietty jos ois leikkaavaa lääkärii pyytäny...Sirpa40 - kui sun viivan kans kävi?