Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voivoi, tsemppiä teille synnyttäville! Piti oikeen pysähtyä funtsii, et hetkinen, äsken vasta mäkin olin tos tilanteessa, kolme vkoo sitte. Kyllä vauvanhoidossa näköjään äkkii ajatukset on ihan muualla! Haen koht valiolle lehmän hommiin!

Tänään luvassa ekat iltabisset naapurissa! Jau! Tietää varmaan yötä sohvalla...:rolleyes:
 
Voivoi, tsemppiä teille synnyttäville! Piti oikeen pysähtyä funtsii, et hetkinen, äsken vasta mäkin olin tos tilanteessa, kolme vkoo sitte. Kyllä vauvanhoidossa näköjään äkkii ajatukset on ihan muualla! Haen koht valiolle lehmän hommiin!

Tänään luvassa ekat iltabisset naapurissa! Jau! Tietää varmaan yötä sohvalla...:rolleyes:
Aika menee ihan liian äkkii!!!
 
Tilannepäivitys:

Oltiin tossa puistossa ihastelemassa aurinkoista iltaa, no sit alko sataa ja kipastiin siitä sit kotio..Jalan oltiin liikkeellä. Päästiin kotiin ni paskat tuli melki housuun.Oon tässä nyt tehny empiiristä tutkimusta, mua poltteli alaselkää puistossa ja supisteli eli varmaan ne laukasee myös ton suolen toiminnan.

Nyt on taas ihan jeppis olo, ei tunnu et housuun räjähtää mitn eikä nyt oo taas hetkeen supistellu..

Onneks puisto o tossa ihan vieressä, ois meinaan muuten tullu pusikkokakka ;)
 
Tilannepäivitys:

Oltiin tossa puistossa ihastelemassa aurinkoista iltaa, no sit alko sataa ja kipastiin siitä sit kotio..Jalan oltiin liikkeellä. Päästiin kotiin ni paskat tuli melki housuun.Oon tässä nyt tehny empiiristä tutkimusta, mua poltteli alaselkää puistossa ja supisteli eli varmaan ne laukasee myös ton suolen toiminnan.

Nyt on taas ihan jeppis olo, ei tunnu et housuun räjähtää mitn eikä nyt oo taas hetkeen supistellu..

Onneks puisto o tossa ihan vieressä, ois meinaan muuten tullu pusikkokakka ;)
Tsemppiä ja jaksuja! :) Täällä ei sit niin mitään tuntemuksia! Muuta kuin, että mahanahka kohta repee, sen verran pinkee ja vauvan täyteinen jo on,huh! :)
 
Jotenkin niin outo olo... La:han vielä 11 viikkoa (tosin mä epäilen et 9 on lähempänä totuutta, aiemmatkaan ei oo mennyt la:han asti), ja siitä on vielä viikko lomaa, sit 5 viikkoa töitä. 5 viikkoa tuntuu niin lyhyeltä ajalta mutta toisaalta lokakuu tuntuu niiiiiin kaukaiselta. Uskokaa tai älkää mut mä olen kyllästynyt kesälomaan! En tiedä johtuuko lämpimistä keleistä, siitä että raskaus vaan etenee ja aiheuttaa lisää vaivoja vai kuopuksen tarraamisesta muhun kiinni (joudun kantamaan häntä paljon) mutta harkkasupistukset on lisääntyneet huomattavasti loman aikana ja selkää sattuu enemmän kuin töissä ollessa. Mä oikeesti KAIPAAN töihin!?! Tuntuu kuin en sais mitään tehtyä kotona, mikään ei nappaa. :( Ja nukun PALJON!
 
Voihan perse! Eihän tässä näin pitänyt käydä. Tämän vauvan piti syntyä helposti, nopeasti ja suht ajallaan, jotta voin nopeasti palata kotiin taaperon luokse. MItä vielä, nyt ollaan tuntemattoman edessä kun kaikki synnytykset on käynnistyneet itsestään ja edistyneet itsestään, nyt en tiedä yhtään mitä tänään eteen tulee. Käynnistetäänkö? Kauan siinä menee että vauva syntyy ja syntyykö se sitten normisti alakautta vai mennäänkö hippulat vinkuen leikkuriin..(siinä toteutuis just se mitä pahiten pelkään, koska en missään nimessä halua olla sairaalassa pitkiä aikoja ja toipua pitkään leikkauksesta tuon taaperon takia). Kyllä vähän meinaa nyt pelottaa. :arghh: Vaikka toki, jos muu ei auta niin sitten se on se sektio. Olen mä siihenkin omalla tavalla varautunut, mutta pidän sitä vielä kuitenkin ei toivottuna vaihtoehtona.

No, kymmenen jälkeen olen viisaampi. Ehkä ne ajaa mut kotiin kun mitään valmista ei löydy alapäästä..(yläpää sen sijaan on ollut jo pari viikkoa ylikypsänä :grin)

RV 41+5 (JO!)
 
Tsemppiä Satrulle! Toivottavasti olis alapääkin ottanut yläpäästä mallia ja kypsynyt hyvin sitten viime tarkastuksen. :) Sit vaan kalvojen puhkaisulla tositoimiin, ehkä oksitosiinia avittamaan ja vauva syliin niin että pääsette jo huomenna kotiin. :) Pidetään peukkuja!
 
Voihan perse! Eihän tässä näin pitänyt käydä. Tämän vauvan piti syntyä helposti, nopeasti ja suht ajallaan, jotta voin nopeasti palata kotiin taaperon luokse. MItä vielä, nyt ollaan tuntemattoman edessä kun kaikki synnytykset on käynnistyneet itsestään ja edistyneet itsestään, nyt en tiedä yhtään mitä tänään eteen tulee. Käynnistetäänkö? Kauan siinä menee että vauva syntyy ja syntyykö se sitten normisti alakautta vai mennäänkö hippulat vinkuen leikkuriin..(siinä toteutuis just se mitä pahiten pelkään, koska en missään nimessä halua olla sairaalassa pitkiä aikoja ja toipua pitkään leikkauksesta tuon taaperon takia). Kyllä vähän meinaa nyt pelottaa. :arghh: Vaikka toki, jos muu ei auta niin sitten se on se sektio. Olen mä siihenkin omalla tavalla varautunut, mutta pidän sitä vielä kuitenkin ei toivottuna vaihtoehtona.

No, kymmenen jälkeen olen viisaampi. Ehkä ne ajaa mut kotiin kun mitään valmista ei löydy alapäästä..(yläpää sen sijaan on ollut jo pari viikkoa ylikypsänä :grin)

RV 41+5 (JO!)
Sektio on ihan jees ja me päästiin neljäntenä päivänä kotiin. Sun taapero pääsee kyllä isin kanssa teitä kattoo.

Jos kalvojen puhkaisu ja oksitosiini riittää niin hyvä. Cytotec on kirosana...
 
Hei vaan kaikille!

Täällä yksi uusi odottaja ilmoittautuu.. Olen 42 -vuotias 4 lapsen äiti, ikähaitari 11-23... Nuorimmainen uudesta liitosta :) Luulin että lapsiluku on nyt täynnä mutta niin vain mieli muuttui. Yritys alkoi vuosi sitten ja raskauduinkin melko nopeasti. Raskaus kuitenkin päättyi keskenmenoon rv 5+3, tuli pitkä tauko kunnes jälleen tein plussan nyt kesäkuussa, tämä päättyi 7+2 :sad001. Melkein luovuttiin toivosta.... Isäntä jaksoi valaa uskoa yrittämiseen:shy: Päätettiin että odotetaan yhdet menkat ja taas yritys jatkukoon.. vielä kerran... Menkkoja ei tullut vaan tasan kuukausi vuodon jälkeen tein testin (en vain tiedä mikä sai testaamaan, koska oireita ei ollut) Ja mitä ihmettä se olikin positiivinen :rolleyes: No koska kierrosta ei ole hajuakaan niin vuodon alkamisesta olisi 5+0 tänään...

Pelonsekaisin tuntein päivä kerrallaan mennään, pysyykö tämäkään mukana. Jostain luin kuinka helposti voi raskautua km:n jälkeen mutta limakalvo ei ole vielä toipunut joten alkio ei YLEENSÄ pysy matkassa:oops:
 
Meidän tyttö syntyi viimein eilen eli perjantaina aamuyöstä Naistenklinikalla. Kirjoittelen myöhemmin lisää mutta lyhyesti meillä kaikki hyvin <3
Onnittelut! :Heartpink

(Hiukan vaan kateelliset, koska olit odottajien listassa pari päivää mua ennen ja "rivit" koko ajan harvenee, eikä täällä merkkiäkään synnytyksen käynnistymisestä ;-). Tänään 41+3).
 
Takaisin
Top