Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kokoarvio oli 3,8 kg. Ei iso mutta kuulemma pitkäraajanen...taitaa tulla muhun kun oon 176cmPääsin osastolle nukkuu lääkkeillä. Viides yö valvoen. Vauvalla kaikki ok, sentin auki ja kaula 1,5cm.. en usko että itellää käynnistyy. Rv 40+6
Pääsin osastolle nukkuu lääkkeillä. Viides yö valvoen. Vauvalla kaikki ok, sentin auki ja kaula 1,5cm.. en usko että itellää käynnistyy. Rv 40+6
Se voi olla kun saat yön nukuttua ja levättyä ja rentoudut, alkaakin kroppa levättyään toimia:) ei olis eka tapaus niin :)Pääsin osastolle nukkuu lääkkeillä. Viides yö valvoen. Vauvalla kaikki ok, sentin auki ja kaula 1,5cm.. en usko että itellää käynnistyy. Rv 40+6
Pääsin osastolle nukkuu lääkkeillä. Viides yö valvoen. Vauvalla kaikki ok, sentin auki ja kaula 1,5cm.. en usko että itellää käynnistyy. Rv 40+6
Mä en ole enää raskaana. Vauva syntyi jo tammikuussa. Raskausmyrkytyksessä nousee verenpainekin. Mietin vain, jos mulle tullut synnytyksen jälkeen migreeni. En onneksi käytä e-pillereitä. Mä otin eilen panadolin 500 mg ja huono olo meni sitten ohi, kun päästiin kotiin. Oltiin autolla liikenteessä ja aurinko paistoi koko ajan mun päähän. Lisäksi olen nukkunut tosi vähän viime öinä. Mulla oli kuukautiset viime viikolla. Eilen aamusta lähtien oli huono olo. Mä luulin, että poskiontelot vaivaa.Pääkipu. Välähdykset .huono olo ovat myös raskausmyrkytys oireita!
Mä en ole enää raskaana. Vauva syntyi jo tammikuussa. Raskausmyrkytyksessä nousee verenpainekin. Mietin vain, jos mulle tullut synnytyksen jälkeen migreeni. En onneksi käytä e-pillereitä. Mä otin eilen panadolin 500 mg ja huono olo meni sitten ohi, kun päästiin kotiin. Oltiin autolla liikenteessä ja aurinko paistoi koko ajan mun päähän. Lisäksi olen nukkunut tosi vähän viime öinä. Mulla oli kuukautiset viime viikolla. Eilen aamusta lähtien oli huono olo. Mä luulin, että poskiontelot vaivaa.
Tsemppiä, MS74 ! Toivottavasti jotain alkaisi tapahtumaan.
Kotiuduimme parin päivän kaupunkilomalta Tukholmasta. Oli mukava reissu ja esikoinen tykkäsi hirveästi Junibackenista, pallomerestä ja Ville Vikingin lastendiskosta. Omakin reissu meni ihan jees - mitä nyt vähän nestehukkaa ja silti kusella sai rampata liiankin kanssa. Kävelyä tuli aika paljon, nyt kyllä väsyttääkin... Voi hyvällä omatunnolla loikoilla ja katsella futarien peppuja ;-p