Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
MS, sattuuko vatsa kokoajan vai aaltomaisesti? Kuten muutkin ovat jo kehoittaneet soittaisin kyllä ä-polille ja pyytäisin päästä näytille, ottaisivat käyrät ja tarkistaisivat kohdunsuun.
 
Ja et poistu ennen ku ovat tarkistaneet kohdunsuun myös. Toivottavasti muualla eivät niin ahnaasti vaan halua kotiuttaa ku mitä mulla.. ;) tsemiä! Kohta se lähtee! :)
 
MS, sattuuko vatsa kokoajan vai aaltomaisesti? Kuten muutkin ovat jo kehoittaneet soittaisin kyllä ä-polille ja pyytäisin päästä näytille, ottaisivat käyrät ja tarkistaisivat kohdunsuun.
Koko ajan. Ei aaltomaisesti. Ja alaselkä sattuu.
 
Soitin. Sano että vaikuttaa supistelulta mutta kun vauva liikkuu hyvin niin ei vielä tarvii tulla. Käski ottaa toisen paracetamolin ja mennä lämpöseen suihkuun. Noi ny tiesinkin. Pyys soittaa tai tulee jollei helppaa. Seurailen. Hiukka parempi nyt kun nousin pystyyn keinuttelee...
Se taitaa olla menoa nyt:) hyvää synnytystä! Saa myös antaa väliaika tiedotteita:)
 
En oo nukkunu yhtään...yleensä masuasukki nukkuu suht hyvin öisin mutta nyt ollut tosi levoton ja mun koko vatta sattunu yön. Enteileekö lähtöä vai onko jostain ruuasta nyt vatta kipee...en tiiä. Väsyttää. Rv 40+2.

MS74 :) Varaudu lähtöön, mulla se meni aivan noin! Vauva oli poikkeuksellisen rauhatoin sinä yönä ennen synnytystä ja mä väsynyt valvomisesta
 
Noin tunnissa panadolin otosta pitäis helpottaa jos helpottaa, että kovin pitkää ei kannata jäädä ihmettelemään ellei helpota! Tsemppiä!
 
En usko että tänään tapahtuu vielä mitään. Mä taas torkahdin sen parasetamolin kans. Edelleen samanlainen tasanen kipu. Välillä kramppaa vattaa kunnol mutta menee ohi ja ne tulee harvakseltaa vielä.
 
MS, jos koko ajan tuntuu vattassa niin voi olla että pehmittää kohdunkaulaa vaikkei varsinaisia aaltomaisia supistuksia paljoa tulisikaan. Eli sit kun tulee säännöllisesti voikin edetä nopeesti! Eli älä odota liian kauan kotona. Käy vaikka illalla näytillä et tiedät missä mennään ja sit jos lähettävät kotiin yrität saada nukuttua parasetamolin avuin, että jaksat huomenna. :)
 
En usko että tänään tapahtuu vielä mitään. Mä taas torkahdin sen parasetamolin kans. Edelleen samanlainen tasanen kipu. Välillä kramppaa vattaa kunnol mutta menee ohi ja ne tulee harvakseltaa vielä.
Kuulostaa silti jotain ennakoivilta :) Tsemppiä ja voimaa! :)
 
Takaisin
Top