T
Tähti ★
Vieras
Onnea täälläkin....NIPT testin tuloksissa TERVE POIKA!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähti73, onko sulla vielä ollut synnytys jännitystä?
Sun raskaus muistuttaa kokoajan vaan enemmän ja enemmän mun ekaa odotusta, kun prinssikin on tulossa ja mulhan se synnytys meni kivasti ja siitä jäi hyvä mieli, niin sullakin menee, olen ihan varma siitä.
Toivotaan tännekin samanlaista iloa ja helpotuksen huokausta edes hetkeksi sitten 2,5 viikon päästä:) Nyt on 9+4 ja mun aika voimakaatkin oireet on selvästi vähentyneet tällä vkolla...heti sitä miettii että onko kaikki kunnossa ja voiko raskauoireet alkaa jo nyt 10.vkolla lieventyä? Muuten kyllä olen ikionnellinen pahoinvoinnin vähenemisestä..ajoittain ei edes tätä raskautta muista, sen verran on tällä vkolla olo kohentunut.
Älä huoli. Mä mietin samaa että onko kaikki ok kun pahoinvointi hiukan helpottanut ja tissitkään ei enää niin kipeet. Vatsa kylläkin edelleen vaivaa...Mulla pari pv vähempi kun sulla s_m_k eli rv 9+1. Toki edelleen syön 2h välein koska heikottaa tosi helposti. Olispas jo aika joulun yli ja eka kolmannes takana.Toivotaan tännekin samanlaista iloa ja helpotuksen huokausta edes hetkeksi sitten 2,5 viikon päästä:) Nyt on 9+4 ja mun aika voimakaatkin oireet on selvästi vähentyneet tällä vkolla...heti sitä miettii että onko kaikki kunnossa ja voiko raskauoireet alkaa jo nyt 10.vkolla lieventyä? Muuten kyllä olen ikionnellinen pahoinvoinnin vähenemisestä..ajoittain ei edes tätä raskautta muista, sen verran on tällä vkolla olo kohentunut.
Mahtavaa Tähti-73Onnea täälläkin....NIPT testin tuloksissa TERVE POIKA!!!!!!
Mahtavaa Tähti-73
PALJON ONNEA
Tähtipölyä! Millä viikolla sä kuulit sillä kotidoplerilla? Pohdin uskallanko tilata ennen niskaturvotusultraa vai vasta sen jälkeen.
Jos lähtisitte reissuun ulkomaille niin kumpi pare: lähtee raskaana ollessa vai vasta vauvan kanssa? Miehen työn plsta päästäis edullisesti.
Mä tilaan sen kotidopplerin. Minkä Noel tilasit? Torstaina alkaa rv 10 ni josko ne sieltä löytyis.