Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moi vaan kaikille :) täälläkin ilmoittautuu 40v ensisynnyttäjä helsingistä ja nyt mennään viikolla 28 :) Hurja jännitys ollut kyllä koko raskauden ajan päällä, että miten sujuu kun tätä pientä yritettiin useampi vuosi ja hoidoilla tärppäsi vihdoin ja viimein
Vaihtelevasti on mennyt raskausaika, heti alusta oli paljon kaikkia oireita oksentamista lukuunottamatta. Nyt alkaa olemaan liikkumein ja nukkuminen vaikeaa, ähinää ja puhinaa kun yrittää jotain tehdä :)
Onko täällä muita Helsingistä tai tästä läheltä?
Hei kaikille uusille taaskin:) ja onnea Noel ultraan huomenna!:) Tiedän ton tunteen, mulla vielä ultraan aikaa 3 viikkoa..silloin siis 12+2 ja muakin jännittää se ihan kauheesti. Onneksi mies tulee mukaan, niin on siellä sitten asiat miten vaan, se rauhoittaa mua
Ja Tähti-73, sullekin paljon onnea siihen tuloksen saamiseen! Eikös se ollut tällä viikolla kun saat vastauksen?
Heippa j-maru ja tervetuloa porukkaan. Saako kysyä mitä hoitoja sulle ehdittiin tehdä ennenkun tärppäs? Itse tein plussatestin sinä aamuna kun oltiin menossa koeputkihedelmöityksen pistosohjaukseen. Pelkään piikkejä joten tais kroppakin pelästyä ajatusta. Mulla tärppäs ekalla clomifen kuurilla eikä siis syytä löytynyt miksen aiemmin raskautunut. Nyt kuitenkin maailman onnellisin olotila ja rv 9 alkaa huomenna.Moi vaan kaikille :) täälläkin ilmoittautuu 40v ensisynnyttäjä helsingistä ja nyt mennään viikolla 28 :) Hurja jännitys ollut kyllä koko raskauden ajan päällä, että miten sujuu kun tätä pientä yritettiin useampi vuosi ja hoidoilla tärppäsi vihdoin ja viimein
Vaihtelevasti on mennyt raskausaika, heti alusta oli paljon kaikkia oireita oksentamista lukuunottamatta. Nyt alkaa olemaan liikkumein ja nukkuminen vaikeaa, ähinää ja puhinaa kun yrittää jotain tehdä :)
Niin ja lisäyksenä, selkä ja jalat alkaa kohta sanomaan sopimuksen irti :/ ei kärsi kauaa olla jaloillaan kun jalat alkaa turpoamaan ja selkä meinaa mennä poikki. Saa nähdä kauanko tässä vielä töissä käydään, kun äippälomakin alkaisi jo tammikuun alkupuolella.
Heippa j-maru ja tervetuloa porukkaan. Saako kysyä mitä hoitoja sulle ehdittiin tehdä ennenkun tärppäs? Itse tein plussatestin sinä aamuna kun oltiin menossa koeputkihedelmöityksen pistosohjaukseen. Pelkään piikkejä joten tais kroppakin pelästyä ajatusta. Mulla tärppäs ekalla clomifen kuurilla eikä siis syytä löytynyt miksen aiemmin raskautunut. Nyt kuitenkin maailman onnellisin olotila ja rv 9 alkaa huomenna.
Tervetuloo j-maru!! Ja paljon onnea!
Mä oon kans Helsingistä.
Edellisen kumppanin kanssa olin myös hoidoissa. Kertaalleen kerättiin munasolut joista saatiin kolme hedelmöittymään, yks tarras kiinni mutta oli ilmeisesti tuulimuna. Mulla ei kestäny nuppi sitä pettymyskierrettä, joten lopetettiin siihen yhteen munasolupunktioon.
Ja nyt sitte tulin yks kaks yllättäen raskaaksi uudelle tuttavuudelle Elämä tarjoilee yllätyksiä.
Mä olen kanssa helsinkiläinen. Kolmas lapsi tulossa ja 16.vko menossa. Tä oli toinen neuvolakäynti. Ihana kuulla sydänäänet. Itse en tunne liikkeitä mutta neuvolatäti sanoi tuntevansa, kun piteli vatsaa. Sokerirasitukseen pitäisi varata aika tammikuulle ja samalla rh negat.veriryhmän takia verikoe vasta-aineista. Missä labrassa ootte Helsingissä käyneet? Siellä kun pitää sen 3 tuntia jaksaa olla.
Moi vaan kaikille :) täälläkin ilmoittautuu 40v ensisynnyttäjä helsingistä ja nyt mennään viikolla 28 :) Hurja jännitys ollut kyllä koko raskauden ajan päällä, että miten sujuu kun tätä pientä yritettiin useampi vuosi ja hoidoilla tärppäsi vihdoin ja viimein
Niin ja lisäyksenä, selkä ja jalat alkaa kohta sanomaan sopimuksen irti :/ ei kärsi kauaa olla jaloillaan kun jalat alkaa turpoamaan ja selkä meinaa mennä poikki. Saa nähdä kauanko tässä vielä töissä käydään, kun äippälomakin alkaisi jo tammikuun alkupuolella.
Moi Bamse ja Solavi, tervetuloa!!
Bamse aika samoilla viikoilla mennään ja mä oon myös hermoilija. Ylihuomenna ultra, jännittää niin että pissaan varmaan housuun.
Heiii olin ultrassa tänään ja siellä hän näytti keskisormea ja pui nyrkkiä. Niskaturvotus 1.7 ja pää-perä 62mm. Kaikki kai näytti normaalilta. Aika rauhallinen pötkylä siellä oli, nyrkkien heiluttelua lukuun ottamatta ei kääntyillyt kuin kerran kun yskiskelin tyyppiä hereille. Meikällä valui kyyneleet koko ajan kun olin niin onnellinen.
La siirtyi 7.6. ja koko vastasi nyt 12+4. Viikon päästä sitten tulee ne jotkut riskiarviot postissa.
Tämä oli Kättärillä ja oli oikein ystävällinen täti.
Lisäksi kuulin tänään että yksi kaveri on raskaana melkein samoilla viikoilla. Oi onnea!!
Mitäs muille kuuluu?