Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla vauva potkii napaan silleen, että maha värähtelee...Mieskin tuntee sen kädessään...
Heippa kaikki! On alkanut tuntua pientä "muljahtelua", aina välillä...:)
14 raskausviikko meneillään, nytkö liikkeitä alkaa tuntea
Moi! Itse olenj uuri syyskuussa täyttänyt 44v Helsikiläinen ja 6 viikkoa sitten synnyttänyt esikoiseni.. Koko raskauden ajan ajattelin olevani liian vanha äidiksi, mutta olen 9 vuotta yrittänyt tulla raskaaksiu ja loppujen lopuksi olen ereittäin onnellinen äiti nyt. Olisin ehkä ollut liian epäkypsä saadakseni lapsen 20 vuotiaana.. Nyt tunne itseni paljon nuoremmaksi lapsen saatuani.. paljon energiaa koko ajan..Olen niin onnellinen
Mulla l.a 16.5. Tä eka puolituttu huomautti, et "sul on vauva mahas". Olin vähän ällikällä, koska emme ole tavanneet useaan vuoteen niin kuvittelisin, että näyttää vaan pämppövatsaiselta. Muutos kropassa on jo nyt kyllä ollut yllättävän suurta. Pitää sulatella vähän sitä, et vyötärö katoaa, vaik olenkin ylpeä vauvamahastani.
Mun on pakko peitellä vatsaa vaikka vast rv 8+1. Tää pömppää hirmusesti. Toki mulla on suoliston kanssa ongelmia joten veikkaan että se on se mikä pullottaa. Paino mul on tippunu 1,5kg kuukauden sisällä. Syön kuitenkin 2h välein ja suht hyvin. Thyroxinin lisäys voi tehdä myös pudotuksen kun vilkastuttaa aineenvaihduntaa.
Mulle sanottiin neuvolasta että tulokset tulee parissa päivässä kotiin ja menee myös äitiyspolille josta riskiodottajat kutsuvat lisätutkimuksiin. Minäkin Turusta 41v ja la 30.6.Hei, täälläkin olis yksi odottaja turun seudulta, la 16.6.16 :)
Np-ultra 3.12 ja jännityksellä odotan sitä. Ikää mulla siis 40v.
Täällä näyttää olevan muita "tyksiläisiä" siispä kysyn miten on saatu np ultran ja verikokeiden tuloksia? Kun se verikoe otetaan 2 viikkoa ennen(tänään just olin) niin saako niiden tulokset heti sielä ultrassa vai pitääkö vieläkin odottaa? Entä jos häly käy, niin miten pian sinne nipt verikokeeseen ohjataan, suoraan ultrasta vai myöhemmin?
Hei, täälläkin olis yksi odottaja turun seudulta, la 16.6.16 :)
Np-ultra 3.12 ja jännityksellä odotan sitä. Ikää mulla siis 40v.
Täällä näyttää olevan muita "tyksiläisiä" siispä kysyn miten on saatu np ultran ja verikokeiden tuloksia? Kun se verikoe otetaan 2 viikkoa ennen(tänään just olin) niin saako niiden tulokset heti sielä ultrassa vai pitääkö vieläkin odottaa? Entä jos häly käy, niin miten pian sinne nipt verikokeeseen ohjataan, suoraan ultrasta vai myöhemmin?