Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullahan oli pikku episodi sydänäänten kanssa kun neuvolassa ei löytänyt sydänääniä rv13 muistaakseni. Käytiin äitiyspolilla tarkistamassa vaikken tavallaan uskonut että joku ois vialla mut se oli sit kuitenkin hermoille parempi et käytiin tarkastamassa.
Mulla nyt vk21 menossa ja nyt on paha olo palannut eli tulee syömisen jälkeen. Närästää ja on refluksioireita.
Meidän kodinhoitohuone on saanut muodonmuutoksen, nyt se on selkeästi muuttumassa vauvanhoitohuoneeksi. Sain myös sohvan sinne. Siellä pötköttelen iltaisin. Tosi ihanaa. Vaunut tuli takaisin matkoiltaan ja pinnasänky tuotiin jo huollettavaksi. Lastenkin on helpompi tottua pikkuhiljaa tähän muutokseen, mutta erityisesti nämä muutokset tehdään koiraa huomioiden joka on taustaltaan rescue eli kadulle hylätty. Lapsia se rakastaa mutta silti tehdään nämä kalustushommat jo ajoissa.
 
Mä sain itse kotidopplerilla kuuluviin äänet rv9+5 ja silloin mun täytyi todella hiljentyä ja laittaa se mötikkä melkein häpyluun päälle jotta äänet löysin ja sain kuulumaan hyvin.
Joku kerran viikossa olen nyt kuunnellut ja joskus sikiö vaan lähtee karkuun ja sykettä saa metsästää minuutteja mutta onhan se aika kivaa kun ne sitten kuulee. Kovin hermoheikoille, en voi kotikuuntelua suositella mutta muutoin se voi olla kiva lisä odotukseen.:)
 
Mullahan on myös raskausdiabetes. Mutta mitään virallista ruokavaliota en voi noudattaa vaan ihan on pitänyt mittaamalla selvittää mitä voin syödä ja milloin. Sokerit ja vehnä ehdottomasti pannassa. Kuin myös lähes kaikki hiilihydraatit kuten pasta, riisi ja peruna. Ruisleipää voin vähän syödä mutta sitäkin suositeltiin nyt kokeilemaan vain välipaloilla, ei varsinaisten aterioiden yhteydessä. Kummallista on että joskus jos olen sortunut syömään pizzaa tai hampurilaista, niin arvot on silti alhaiset. Mutta joskus jo ruisleipä nostaa arvoja. Radi on kuulemma tosi kummallinen ja on hyvin yksilöllistä mitä voi syödä ja mitä ei. Äskenkin vedin kanakeiton päälle sokerisen donitsin.. mutta arvo silti hyvä. Ehkä sitten mun tablettilääkitys alkaa auttaa.

Mulla oli eilen kakkosrakenneultra. Kun ekalla kerralla ei nähty kaikkea. Nyt saatiin kaikki katsottua ja vauvalla oli kaikki ihan hyvin. Terveeltä pikkuiselta vaikuttaa. :Heartred On vaan niin itsepäinen epeli että ei suostu näyttämään sukupuoltaan. Istuu kuulemma niin alhaalla ja jalat ristissä eikä suostu vaihtamaan asentoa vaikka kuinka tökittiin.laughing6
 
Mitä tuommonen kotidoppler maksaa? Haluun semmosen!

Mä tilasin raskauskeijulta ja maksoi geelin kanssa joku 50€ (sen geelin tilalla voi kyllä ohjeiden mukaan käyttää ihan vartalorasvaa tai vettä), härveli tuli ihan parissa päivässä.:)
 
Kävin viime pe nt-ultrassa ja jo tänään sain kirjeen, että seulontakoe on valmistunut ja tulos on normaali eikä lisääntynyttä riskiä ole todettu- jei!:Heartred

Hieno homma Tähtipölyä! :Heartbigred
Nyt pääsette iloisin mielin lähestyvän Joulun viettoon:cool05!!!!

Sulla ei onneksi vielä ole sitä 40+ rajapyykin tuomaa ikäriskiä:rolleyes:
 
Hieno homma Tähtipölyä! :Heartbigred
Nyt pääsette iloisin mielin lähestyvän Joulun viettoon:cool05!!!!

Sulla ei onneksi vielä ole sitä 40+ rajapyykin tuomaa ikäriskiä:rolleyes:

Joo, yksikin vuosi tuo ihan uskomattoman paljon "riskiä" lisää, viime vuodesta jo oli lukemat nousseet vaikka kuinka kun jotain taulukkoa luin..
 
Joo, yksikin vuosi tuo ihan uskomattoman paljon "riskiä" lisää, viime vuodesta jo oli lukemat nousseet vaikka kuinka kun jotain taulukkoa luin..

...se on totta, vaikka kaikki arvot olisi samat, kuin vaikka esim. parikymppisellä odottajalla, niin sinne tietokoneohjelmaan, kun syötetään korkeampi ikä, niin riskiluku muuttuu jo aivan toiseksi..:eek:
 
Ihanan aikaisin Tähti-73 tunnet liikeitä- mahtavaa!!
Mä tunsin ekasta vasta joskus rv18 ja sekin oli sellaista "kuplimista".
Mutta aivan super, siellä teidän pikkuinen muistuttelee mammalle, että "täällä sitä ollaan, kohta tavataan".
 
Ihanan aikaisin Tähti-73 tunnet liikeitä- mahtavaa!!
Mä tunsin ekasta vasta joskus rv18 ja sekin oli sellaista "kuplimista".
Mutta aivan super, siellä teidän pikkuinen muistuttelee mammalle, että "täällä sitä ollaan, kohta tavataan".

...Tähtipölyä, luulin aluksi kuvittelevani, mutta kyllä niitä jälleen tuntuu:p !! Selvemmin, kuin eilen....Jännää!!!:dance011
Toivottavasti on hyvä merkki:Heartred
 
...Tähtipölyä, luulin aluksi kuvittelevani, mutta kyllä niitä jälleen tuntuu:p !! Selvemmin, kuin eilen....Jännää!!!:dance011
Toivottavasti on hyvä merkki:Heartred

Kyllä se on tosi hyvä merkki, vahva pikku tyttö/poika siellä kelluu!! Ihan kuin hän haluaisi kertoa, että älkää huolehtiko täällä kaikki hienosti!!
 
Mäkin tunsin ekan kerran viikolla 15 liikkeitä. Mulla istukka takana, mikä helpottas liikkeideen tuntemista. Tähti-73, missä sulla on istukka ?
 
Mäkin tunsin ekan kerran viikolla 15 liikkeitä. Mulla istukka takana, mikä helpottas liikkeideen tuntemista. Tähti-73, missä sulla on istukka ?

Maria-75 :) edessä istukka...mutta jännä, puhuin miehellekin eilen, kun pieni liikkui illallakin tv:tä katsellessa...tavallaan kutittava tunne, hehh:smug:

Miestäkin se huvitti:)
 
Takaisin
Top