Raskaana --40+++

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Murrimur ja ponnistusvoimaa tulevaan ! Voi että lisää vauvauutisia viikonloppuun:) ihanaa!
 
Heiii..mäkin haluan jo synnyttämään kun kaikki muutkin :D Tsemppiä Murrimur!

Mun esikoisella oli myös napanuora kaksi kertaa kaulan ympärillä. Syntyminen kesti ja sydänäänet rupes katoamaan, niin sitten ottivat miljoona hoitajaa lisää huoneeseen ja yksi hyppäs mahan päälle ja rupes painamaan mun masua ja kymmenen muuta huusi ponnista, käänny, älä ponnista, tee niin ja näin ja minä yritin jotain tehdä siinä sitten :) Lopuksi ottivat imukupin ja sillä vetivät likan maailmaan. Silloin näkivät, että sydänäänten katomisen syy oli napanuora kaulan ympärillä. Ois varmaan sektioon mennyt, ellei imukupilla ois tyttö syntynyt.
 
Tsemppiä Murrimur! Tuo on kyllä niin turhauttavaa odotella aukeamista. Mullakin oli viimeksi 7h aina vaan se 3cm auki ja tuntui, että ei tää lopu ikinä... Sit yhtäkkiä aukeskin tunnissa 5cm-->10cm. Loppu siis nopea, vaikka meinas jo epätoivo tulla, että ei tää tänään ehi tätä menoa syntyä...
 
Kiitos kaikille tsempeistä, olette kyllä niin ihania!

Nyt 15 tunnin tuskan jälkeen tilanne on se, että tunti vielä seurataan. Jos ei muutu, niin sitten sektio.

Vauva on ilmeisesti vähän väärässä asennossa, minkä vuoksi ei laskeudu tarpeeksi. Vähän pää kallellaan.

Alkaa olla takki aika tyhjä... Zombina vaan nyökyttelen kaikelle, mitä kätilöt ja lääkärit juttelee. Mies lähti tässä välissä syömään, mulle ei ole ruokaa ollut tänään eikä tule :(
 
Tsemppiä Murrimur! Se sitten alkoi yöllä, ei tarvinnu käynnistää?

Onneksi saat kipuun lääkettä, sillä varmaan pystyy rentoutuu paremmin. Toivottavasti loppu on lähellä! Niin on sympatiat siellä!
 
Kiitos kaikille tsempeistä, olette kyllä niin ihania!

Nyt 15 tunnin tuskan jälkeen tilanne on se, että tunti vielä seurataan. Jos ei muutu, niin sitten sektio.

Vauva on ilmeisesti vähän väärässä asennossa, minkä vuoksi ei laskeudu tarpeeksi. Vähän pää kallellaan.

Alkaa olla takki aika tyhjä... Zombina vaan nyökyttelen kaikelle, mitä kätilöt ja lääkärit juttelee. Mies lähti tässä välissä syömään, mulle ei ole ruokaa ollut tänään eikä tule :(

Mulla oli esikoinen pää väärässä asennossa jonka vuoksi piti sitten lopulta tehdä sektio.

Tsemppiä! :Heartred

Ja Tähti-73lle onnea! :Heartred
 
Mulla on koko voiko tihkuttanut verta ja nyt tänä aamuna alkoi runsaampi vuoto kipujen kanssa. Eli näyttää siltä, että meidän odotus päättyy tähän. eilen ehdittiin eka neuvola käydä, sieltä laittoi ajan ultraan tiistaille tuon tihkuttamisen takia. Voi olla aika turha reissu. Mutta tätä myötä mä poistun takavasemmalle, hyvää jatkoa teille muille. Nauttikaa odotuksistanne minunkin puolestani, me jatkamme yritystä kun tästä toivun
 
Tsemppiä Murrimur ! Mullakin samanlaisessa tilanteessa 16 tunnin käynnistysyrityksen jälkeen tehtiin sektio. Voimia ja jaksamisia sinne !
 
Mulla on koko voiko tihkuttanut verta ja nyt tänä aamuna alkoi runsaampi vuoto kipujen kanssa. Eli näyttää siltä, että meidän odotus päättyy tähän. eilen ehdittiin eka neuvola käydä, sieltä laittoi ajan ultraan tiistaille tuon tihkuttamisen takia. Voi olla aika turha reissu. Mutta tätä myötä mä poistun takavasemmalle, hyvää jatkoa teille muille. Nauttikaa odotuksistanne minunkin puolestani, me jatkamme yritystä kun tästä toivun
Jaksamista ja toipumista
 
Takaisin
Top