Onnittelut
@Daadirlandaa ja tarrasukkia matkaan!

Toivotaan siis viivan vahvistumista. Aika kova nainen jos ootat tosissas huomiseen asti ennenko testaat uuelleen
ON: Tänään DPO 8. Ollut oireita vain dpo 5-6, nyt hyvin oireetonta. Mulle se on positiivinen juttu, sillä mun esikoisen syntymään johtaneessa plussakierrossa oli normaalia vähemmän oireita, eli mä toivon oireetonta piinaviikkoa et voin uskaltaa haaveilla plussasta. Toistaseksi ei ole vielä testaushimoja, vaikka early testejä oottaakin kaapissa. Ja hyvä niin, kun eihän tänään ois vielä juuri mitään mahiksia nähdä testissä mitään, ainakaan mitään varmaa

lisäks oon ottanu sen tavan itelleni, et testaan raskautta vain ja ainoastaan aamun ekasta pissasta, joten jos oon vahva aamulla, niin selviän seuraavaan päivään testaamatta. Auttaa myös se, että on tuo esikoinen jaloissa pyörimässä kun meen aamulla veskiin, joten on helppo suoraan sanottuna unohtaa vaikka oiski ollu tarkotus testata

esikoista yrittäessä ei todellakaan ois voinu unohtaa ku raskauden mahdollisuus ja testailu oli mielessä ihan koko ajan, ei sitä piinaviikoilla muita ajatuksia ehtinyt miettimäänkään