Minttu Loviisa
Silmät suurina ihmettelijä
Hyppään uutena tähän ketjuun. Olen yrittänyt vauvaa vuodelle 2026 mutta siirtynee 2027. Meinaatteko yrittäjät jatkaa keskustelua tässä ryhmässä vai tuleeko Raskaaksi 2027 ryhmä? Kaipaan kovasti vertaistukea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nää ketjut menee silleen että tässä ryhmässä yritetään raskautta eli tullaan raskaaksi 2026. Lasketun ajan ei siis tarvii olla vuonna 2026. Tervetuloa mukaan siis keskustelemaanHyppään uutena tähän ketjuun. Olen yrittänyt vauvaa vuodelle 2026 mutta siirtynee 2027. Meinaatteko yrittäjät jatkaa keskustelua tässä ryhmässä vai tuleeko Raskaaksi 2027 ryhmä? Kaipaan kovasti vertaistukea.
Tulee sekin ryhmä sitten myöhemmin.Hyppään uutena tähän ketjuun. Olen yrittänyt vauvaa vuodelle 2026 mutta siirtynee 2027. Meinaatteko yrittäjät jatkaa keskustelua tässä ryhmässä vai tuleeko Raskaaksi 2027 ryhmä? Kaipaan kovasti vertaistukea.
Tervetuloa joukkoon ja sit kun vuosi vaihtuu niin ilmestyy Raskaaksi 2027 ryhmä. Sitä ennen täällä saa kans olla ja jutella vaikkei niin aktiivisesti just siinä hetkessä yrittäisikään. Pääset myös sulavasti tätä kautta ens vuoden ryhmäänHyppään uutena tähän ketjuun. Olen yrittänyt vauvaa vuodelle 2026 mutta siirtynee 2027. Meinaatteko yrittäjät jatkaa keskustelua tässä ryhmässä vai tuleeko Raskaaksi 2027 ryhmä? Kaipaan kovasti vertaistukea.
Aa niin toki! Sittenhän mä en ole myöhässä ymmärsin otsikon vähän väärinTulee sekin ryhmä sitten myöhemmin.Mielestäni jos tulee raskaaksi vuoden 2026 aikana, niin ajatus on siinä tässä ryhmässä. Sitten loppuvuodesta tai alkuvuodesta se 2027 ryhmä kun joku pullauttaa sen tulille.
Kaksi tuntia huoneen lämmössä. Jääkaapissa ehkä pidempään, mutta en ulkoa muista tuohon vastausta. Kuitenkin hyvin epäluotettava tulos jos tekee seisoneesta virtsastaKauanhan pisu ees säilyy kupissa? Pitäiskö se laittaa jääkaappiin vai jättää vaan huoneenlämpöön?
Mulla on kans samaa teroluteolla exrtapitkän kierron jälkeen. Ihan järkkyä, kun yöllä imukykyisin tampponi ja mega sidekkään ei riitä. Nyt jo viisastuin, ja otin buranan parille ekalle yölle, kun sehän vähentää ihan reilusti vuotoa. Onko oireita letroista? Mulla särki päätä koko kuurin@Maana Mannila olen yrittänyt miettiä mitä sinulle kirjoittaisin, mutta mikään sanomani tuskin olotilaasi helpottaa. Voimia tämän hetken tuntemuksiin ja ajatuksiin ja toivon että löydät pian valonpilkahduksia elämässä.
ON: Täällä on nyt Teroluxin jälkeen (kp 61) alkanut kuukautiset. Siis ei voi kuin ihmetellä tätä veren määrää.Kävin ostamassa extrasuper imukykyisiä tampooneja eka kertaa elämässäni ja ne täyttyy tunnissa ja vuotaa yli paksuun yösiteeseen. Joudun juoksemaan vessassa aivan koko ajan. Vuoto on ollut näin runsasta nyt kaksi päivää, joten toivottavasti pian helpottaa.
Tänään aloitin myös Letrozolit. Jännää nähdä ultrassa mikä tilanne on kp 10.
Arviolta 18h ennen ovista alkaa ja loppuu parisen tuntia oviskipujen jälkeenMontako päivää teillä tulee yleensä eggiksiä ennen ovista? Täällä alkoi tänään, mutta olin ajatuksessa että ovis olisi vasta ens ma. To-su meillä on vieraita, niin ei välttis päästä sillon talletteleen![]()
Mä lähden ensisijaisesti ulos. Yleensä matkustan jonkun sukulaisen tai kaverin luo. Tai etsin tapahtuman, messut, jotain aikaa vievää missä käydä mielellään toisella paikkakunnalla. Toisena katson paljon Netflixiä.Miten te muut käsittele yrittämiseen liittyvää surua ja pettymystä? Ihan konkreettisella tasolla; mitä te teette näiden tunteiden käsittelemiseksi?