Raskaaksi 2026

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyppään uutena tähän ketjuun. Olen yrittänyt vauvaa vuodelle 2026 mutta siirtynee 2027. Meinaatteko yrittäjät jatkaa keskustelua tässä ryhmässä vai tuleeko Raskaaksi 2027 ryhmä? Kaipaan kovasti vertaistukea.
 
Hyppään uutena tähän ketjuun. Olen yrittänyt vauvaa vuodelle 2026 mutta siirtynee 2027. Meinaatteko yrittäjät jatkaa keskustelua tässä ryhmässä vai tuleeko Raskaaksi 2027 ryhmä? Kaipaan kovasti vertaistukea.
Nää ketjut menee silleen että tässä ryhmässä yritetään raskautta eli tullaan raskaaksi 2026. Lasketun ajan ei siis tarvii olla vuonna 2026. Tervetuloa mukaan siis keskustelemaan 😊
 
Hyppään uutena tähän ketjuun. Olen yrittänyt vauvaa vuodelle 2026 mutta siirtynee 2027. Meinaatteko yrittäjät jatkaa keskustelua tässä ryhmässä vai tuleeko Raskaaksi 2027 ryhmä? Kaipaan kovasti vertaistukea.
Tulee sekin ryhmä sitten myöhemmin. 😊 Mielestäni jos tulee raskaaksi vuoden 2026 aikana, niin ajatus on siinä tässä ryhmässä. Sitten loppuvuodesta tai alkuvuodesta se 2027 ryhmä kun joku pullauttaa sen tulille.
 
Hyppään uutena tähän ketjuun. Olen yrittänyt vauvaa vuodelle 2026 mutta siirtynee 2027. Meinaatteko yrittäjät jatkaa keskustelua tässä ryhmässä vai tuleeko Raskaaksi 2027 ryhmä? Kaipaan kovasti vertaistukea.
Tervetuloa joukkoon ja sit kun vuosi vaihtuu niin ilmestyy Raskaaksi 2027 ryhmä. Sitä ennen täällä saa kans olla ja jutella vaikkei niin aktiivisesti just siinä hetkessä yrittäisikään. Pääset myös sulavasti tätä kautta ens vuoden ryhmään 😁 kannattaa kans tutkia muita ryhmiä täältä, jos sieltä löytyy kategoriaa joka osuisi erityisesti omalla kohdalla nappiin niin sellaisissakin on kiva jutella ja saada saman henkistä tukea.
 
Tulee sekin ryhmä sitten myöhemmin. 😊 Mielestäni jos tulee raskaaksi vuoden 2026 aikana, niin ajatus on siinä tässä ryhmässä. Sitten loppuvuodesta tai alkuvuodesta se 2027 ryhmä kun joku pullauttaa sen tulille.
Aa niin toki! Sittenhän mä en ole myöhässä ymmärsin otsikon vähän väärin 😅 eli oikeassa ryhmässä ollaan koska aktiivisesti nimenomaan tänävuonna yritän tulla raskaaksi. Tosiaan mulla ikää 40 v, edellinen keskenmeno Helmikuussa 2026 ja sen jälkeen on ollut nyt aktiivista yritystä 3 kuukautta .
 
Toivottavasti kaikilla oli hyvä juhannus. ❤️☀️ Meillä oli vähän vieraitakin ja oli ihan kivaa. Säät ainakin oli tosi kivat.

Murheita aiheuttaa tää kierron palautumisen odottaminen.. Tänään on jo kp 51... Hcg oli tosiaan 10.6 12,7 (kp 39)..

Käyttänyt tota cb:n dual hormonea nyt kp 41 asti.. Ensiksi 3 ympyrää ja sen jälkeen sitten pelkkää vilkkuvaa. Ohjeet sanoo, et jos yli yhdeksän päivää vilkuttaa, ni sit kannattaa lopettaa. Huominen on se yhdeksäs päivä. Testitkin loppui ja tilasin niitä lisää.. Saa nähdä ehtiikö edes huomiseksi, pitäis päivällä jo päästä hakemaan. Kauanhan pisu ees säilyy kupissa? Pitäiskö se laittaa jääkaappiin vai jättää vaan huoneenlämpöön?

Ärsyttävää. 😔 Ehkä tää on ovuloimaton kierto vaan tjtn ja menkat tulis joskus.. Tänään itseasiassa näin vähän vertakin, siis ihan hitusen pyyhittäessä, ehkä limakalvot vaan tosi kuivat tjtn..

Vauvahaave on vaan edelleen niin kova... ❤️
 
@Maana Mannila olen yrittänyt miettiä mitä sinulle kirjoittaisin, mutta mikään sanomani tuskin olotilaasi helpottaa. Voimia tämän hetken tuntemuksiin ja ajatuksiin ja toivon että löydät pian valonpilkahduksia elämässä. ❤️

ON: Täällä on nyt Teroluxin jälkeen (kp 61) alkanut kuukautiset. Siis ei voi kuin ihmetellä tätä veren määrää. 😖 Kävin ostamassa extrasuper imukykyisiä tampooneja eka kertaa elämässäni ja ne täyttyy tunnissa ja vuotaa yli paksuun yösiteeseen. Joudun juoksemaan vessassa aivan koko ajan. Vuoto on ollut näin runsasta nyt kaksi päivää, joten toivottavasti pian helpottaa. 😬 Tänään aloitin myös Letrozolit. Jännää nähdä ultrassa mikä tilanne on kp 10.
 
@Maana Mannila olen yrittänyt miettiä mitä sinulle kirjoittaisin, mutta mikään sanomani tuskin olotilaasi helpottaa. Voimia tämän hetken tuntemuksiin ja ajatuksiin ja toivon että löydät pian valonpilkahduksia elämässä. ❤️

ON: Täällä on nyt Teroluxin jälkeen (kp 61) alkanut kuukautiset. Siis ei voi kuin ihmetellä tätä veren määrää. 😖 Kävin ostamassa extrasuper imukykyisiä tampooneja eka kertaa elämässäni ja ne täyttyy tunnissa ja vuotaa yli paksuun yösiteeseen. Joudun juoksemaan vessassa aivan koko ajan. Vuoto on ollut näin runsasta nyt kaksi päivää, joten toivottavasti pian helpottaa. 😬 Tänään aloitin myös Letrozolit. Jännää nähdä ultrassa mikä tilanne on kp 10.
Mulla on kans samaa teroluteolla exrtapitkän kierron jälkeen. Ihan järkkyä, kun yöllä imukykyisin tampponi ja mega sidekkään ei riitä. Nyt jo viisastuin, ja otin buranan parille ekalle yölle, kun sehän vähentää ihan reilusti vuotoa. Onko oireita letroista? Mulla särki päätä koko kuurin 🫠
 
Paljon paljon onnea ja tarrasukkia plussanneille🩷🩷🩷🩷🩷

Mulla alkuraskaudessa on heti jäänyt kahvin juonti kokonaan, kun sen haju ja maku alkaneet etoa. Laimeaa teetä vain pystyin juoda. Ei siis kofeiiniongelmaa.. se ongelma kylläkin että.aamut ei käynnisty mulla sitten millään ilman kahvia😅 Plus alkuraskauden väsy ei hyvä kombo.

Mulla olikin nyt pidempi 29 päivän kierto. Menkat alkoi tänään. Jippii päästään toiseen yrityskiertoon! Tunsin kp 15 tosi voimakkaat oviskivut vasemmalla puolella. Jouduin ihan ottamaan panadolia. Toivon tän olevan hyvä merkki. Että keho hyvin herännyt. Taidan ostaa siittiöystävällistä liukkaria. Kun kuivuus edelleen vaivaa tälleen imetysaikana. Muuten en oikein usko tohon gelee royaleen esim. Ruokavalioon lisään pähkinöitä ja hyviä öljyjä yms. Rentoa elämää ja rakastelusta nauttimista 🩷🩷🩷 nyt kokeillaan tota taktiikkaa että mies ainakin laukeaisi usein.. ettei olisi kuolleita siittiöitä putkia tukkimassa.

Oviksen ajankohta osuu just matkustuksen jälkeiseen pariin päivään eli kohteessa sit pitäis ehtiä talletella.. ja haamun voisi saada jo siellä vikoina päivinä🥰 toivon niiiin paljon tuota 1v6kk ikäeroa lapsille🙏🙏
 
@Maana Mannila sama juttu täällä, että oon pohdiskellut mitä sinulle kirjoittaisin ❤️‍🩹 Tosi kurjaa, että mieliala on alhaalla ja elämä potkii päähän. Joskus tuntuu että on vain pettymystä pettymyksen perään. ❤️‍🩹 Toivon hyviä asioita elämääsi ja valoisampien aikojen koittavan pian.

Kiitos myös onnitteluista. Sain kuitenkin huonoja uutisia tänään varhaisultrasta. Kätilö totesi kohdun olevan tyhjä ja epäilynä on kohdunulkoinen raskaus. Kätilö ei kuitenkaan havainnut ultraäänellä selkeää kohdunulkoista raskautta, joten tässä on vielä kysymysmerkkejä. Sain lähetteen tarkempiin tutkimuksiin.

Mulla on ollut sellaista niukkaa veristä vuotoa viikolla 5+ (silloin kuutena päivänä) ja myös tänään (rv 7+2). Silloin vk 5+ soitin terveyskeskukseen ja neuvolaan, joista sanottiin sen olevan ihan normaalia. Luin kuitenkin tänään netistä, että tuollainen vähäinen epämääräinen vuoto on yksi kohdunulkoisen raskauden oireista.
 
Montako päivää teillä tulee yleensä eggiksiä ennen ovista? Täällä alkoi tänään, mutta olin ajatuksessa että ovis olisi vasta ens ma. To-su meillä on vieraita, niin ei välttis päästä sillon talletteleen 🫠
 
Montako päivää teillä tulee yleensä eggiksiä ennen ovista? Täällä alkoi tänään, mutta olin ajatuksessa että ovis olisi vasta ens ma. To-su meillä on vieraita, niin ei välttis päästä sillon talletteleen 🫠
Arviolta 18h ennen ovista alkaa ja loppuu parisen tuntia oviskipujen jälkeen😁

Monilla taitaa olla 2-3 päivää ennen ovista?
 
Kiitos kaikille tsempeistä 🫶

Oon ihan pää pyörällä kaikesta. Miten te muut käsittele yrittämiseen liittyvää surua ja pettymystä? Ihan konkreettisella tasolla; mitä te teette näiden tunteiden käsittelemiseksi?

Itselle tulee aina kuukautisten alkaessa tai muun yrittämiseen liittyvän pettymyksen kohdalla sellainen olo, että haluan syödä, juoda tai shoppailla. Tai paeta jonnekin kauas. Yleensä nämä jäävät vain tunteeksi tai toteutan niitä vain maltillisesti. Joka tapauksessa nämä eivät ole kovinkaan järkeviä asioita, joten pitäisi varmaan keksiä jotain muuta niiden tilalle.
 
Miten te muut käsittele yrittämiseen liittyvää surua ja pettymystä? Ihan konkreettisella tasolla; mitä te teette näiden tunteiden käsittelemiseksi?
Mä lähden ensisijaisesti ulos. Yleensä matkustan jonkun sukulaisen tai kaverin luo. Tai etsin tapahtuman, messut, jotain aikaa vievää missä käydä mielellään toisella paikkakunnalla. Toisena katson paljon Netflixiä.

Kaipa mä käytännössä unohdan ne tunteet, tai sitten odotan että niistä katoaa terävin piikki ennen kuin ajattelen niitä. En tiedä mikä on hyvä tapa...

Kun mulla oli se epäilty osittainen keskenmeno niin pyörittelin niitä tunteita noin kaksi vuotta aina kun oli hiljaisempi hetki menossa, mutta tässä vaikutti vahvasti se että mulla oli samalla sylissä elävä muistutus minkä mahdollisesti menetin. Ihan kuin elävällä vauvallani olisi kulkenut se kuollut vauva varjona vieressä. Nykyään sanoisin olevani ok asian kanssa. Plus en voi koskaan tietää oliko siellä toista vauvaa vai ei. Oon mahdollisesti surrut jotain jota ei koskaan ollutkaan.
 
Takaisin
Top