Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hassua kyllä, kun tekee toisille toista, tai jotain ihan muuta, tai ei yhtään mitään. Itse olin lukenut, että se mahdollisesti aikaistaisi ovista, ja pidentäisi luteaalivaihetta, ja vahvistaisi ovista. Mulla se taas pidensi follivaihetta viikolla, ja sen johdosta koko kiertoa. Se myös lievensi mun oviskivut melko olemattomiks. Outo juttu kyllä. Vaikea kans sanoa, pitäiskö ton kaiken olla jotenki hyvä vai huono.Melkoista tavaraa tämä gelee royalei itsellä jatkoon. Melkoisia kipuja koko ajan enemmän ja enemmän kun huomisen ovis lähenee. Huhhuh
arvatkaapa ostinko toki 100 kapselin paketin
![]()
Mitä merkkiä muuten hankit?Melkoista tavaraa tämä gelee royalei itsellä jatkoon. Melkoisia kipuja koko ajan enemmän ja enemmän kun huomisen ovis lähenee. Huhhuh
![]()
Melkoista tavaraa tämä gelee royalei itsellä jatkoon. Melkoisia kipuja koko ajan enemmän ja enemmän kun huomisen ovis lähenee. Huhhuh
![]()

Ihania viivoja! 

Mulla just nyt poskiontelotulehdus päällä, ja sain lääkäriltä reseptin avaavaan suihkeeseen ja limakalvoturvotusta alentavaan lääkkeeseen. Kuulemma ainakin tässä yritysvaiheessa ihan ok, tarvittaessa voi kuulemma raskaanakin käyttää lyhyitä aikojaMIten te muut olette käyttäneet esim. avaavia nenäsuihkeita flunssassa yritysaikana? Niissähän on, että supistavat verisuonia, jonka takia ei ole hyvä käyttää. Varmaan kierron alussa ei ole haittaa, mut just loppupuolella sit onkin merkitystä. Otin illalla annoksen sellasta unenpöpperössä ja vasta tänään tajusin tarkistaa asian. Dpo 13, eilen testattu nega et luultavasti en oo raskaana, mut voihan toi nyt toki muuttua vielä.
Mä saan herkästi poskiontelotulehduksen jälkitautina ja siihen on auttanut nenähuuhteluiden lisäksi kortisoninenäsuihke. Nyt katsoin, et siinä on varoitus ettei saa käyttää ees raskautta yrittäessä!! Noh, huuhteluilla sit mennään ja toivotaan, etten saa tulehdusta...
Käytän, koska sehän vaikuttaa paikallisesti, enkä usko sillä olevan vaikutusta itse yrittämiseen (+ tsekkasin että on turvallista käyttää yrittämisaikana).MIten te muut olette käyttäneet esim. avaavia nenäsuihkeita flunssassa yritysaikana?
Vedän lausuntoni takaisin royal geleestä. Viikonloppuna jouduin vetämään ibuprofeiinia maksimiannosta läpi viikonlopun kun olin niin kipeänä. Ikinä en ole tehnyt niin, aina maksimissaan yksi särkylääke päivässä mennyt jos on ollu tarve. Ja mun kroppa ei nähtävästi kestä sitä vaan maha menee ihan sekaisin ja kipeäksi silleen aaltoilleen. Välillä sattuu aaltoillen, sit taas ei satu vaihtelevan ajan ajan.