@Syyskukka Hups lähti vahingossa..mulla oli viime raskaudessa sellainen ns puolivahva viiva tossa dpo 13 jännää
@Venkula mulla oli viime raskautta edeltäneessä negakierrossa rinnat tosi arat.. repäisykipua yms. Olin varma että oon raskaana. Mutta en tosiaan ollut.. sitten siinä seuraavassa raskaustumiskierrossa mulla ei ollut niin yhtään mitään oireita. Paitsi käsi hakeutui välillä huomaamatta alavatsan päälle ja joku aavistus, että tehtiin ekaa kertaa pitkän yrityksen aikana yhdessä se plussatesti sitten. Halusin miehen siihen mukaan.. Mä en tän takia nyt uskalla kuulostella oikein mitään oireita en tiiä mistä mulla se johtui.. että joissain yrityskierroissa oli rinnat niin paljon aremmat.
@Kumpare tuttuja fiiliksiä aina kun toi kolmas tai rakas keskimmäiseni...joka aika vaativa ja välillä mahdoton tapaus noin 8v:nä.. raastavat mun hermoja.. ni mietin vaan että oon hullu kun tähän vielä neljättä toivon Ja mä olin ihan varma siis koko raskauden että tää kolmas on meidän vika vauva. Että en jaksa enempää. Mutta näin siinä voi käydä kuitenkin että alkaa haaveilla leikkikaveria varoitus
@Valora Joo, onhan tähän yritysaikaan mahtunut vaikka minkälaista kiertoa, eikä plussaa ole kuulunut. Kyllä tilanne tekee realistin. Tuskimpa nämäkään oireet mitään tarkoittaa, mutta hetkittäin on ihana tuntea edes pientä toivoa. Vaikka sitten sitä palaa aina todellisuuteen, enkä osaa edes kuvitella testiin kahta viivaa omalle kohdalle
Vähän kyllä ihmetyttää tuo vahva viiva - mitä jos siellä on oikeasti kaksoset Tänään en ole tehnyt uutta testiä, mutta olin suunnitellut tekeväni sellaisen huomenna. Tänään on kuitenkin ollut tosi lämmin päivä ja oon harrastanut paljon liikuntaa ulkona, minkä takia on ollut kamala jano ja oon juonut paljon. Mietin, onkohan huominen pissa sitten ihan laimeaa ja tuleeko tuloksesta vertailukelpoinen
@Venkula jep ja kyllä monilla on nuo oireet ennen plussaa toivon niin plussaa teille mulla mennyt niin tossa esikoisessakin että tyyliin oireettomin kierto oli plussakierto.
@Syyskukka voihan se virtsan vahvuus vaikuttaa! Mä en siksi uskaltanut testata kuin 2vrk välein viimeksi.. pelkäsin jos alan vainottaa.. jos onkin hitusen haaleampi tai ei ollenkaan vahvistunut viiva