Vaaveilija
Vauhtiin päässyt keskustelija
.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Olethan siis labrojen jälkeen joulukuussa nostanut annosta 200 mikrogrammaan ja keskenmenon jälkeen laskenut annoksen takaisin 150 mikrogrammaan ilman että TSH-arvoa on katsottu noiden muutosten jälkeen. On siis varmasti syytä tarkistaa arvot. Itse ainakin oon saanut lähetteen tk:sta ihan helposti, kun oon laittanut Maisassa viestiä että on alkanut olla vajaatoimintaan viittaavia oireita. Laita siihen että joulukuun annosmuutosten jälkeen ei ole TSH:ta katsottu.@Toiveikkaana Ei oo elokuun jälkeen tullut muutosta muuten annokseen että se on se 150 mikrogrammaa johon kesäkuussa nostettiin normi annoksesta, joulukuussa keskenmenneessä nostin annosta kun sanottiin että nosta se siihen 200 mikrogrammaan. Ja kun kesken meni laskin takaisin 150 mikrogrammaan. Raskauksien aikana aina kun käsketty nostaa nostanut 200 sen annoksen eli 2 tablettiin. Epäilys on vaan ettei se riitä. Pitää varmaan ensi viikolla soittaa ja pyytää lähete niihin labroihin, en ihan puhdin kautta viitsisi vaan maksaa melkein 90 euroa niistä. Katsoin että aika kalliit verikokeet sitä kautta, kun kuuluisi kumminkin ne aina tietyin väliajoin tarkistaa julkisella.
Oonkin täällä aiemmin kertonut (täällä niin vilkasta keskustelua, että ymmärrettävästi menee osa ohiKysyn heti tästä! Miten saitte ensikäynnin jo noin pian, kun alle vuosi yritystä? Ikääkin sulla reilusti alle 30 vielä. Milloin otitte yhteyttä lääkäriin ja julkisen kautta vai työterveys vai miten? Mä en ottanut viel mihinkään yhteyttä, kun täällä sanottiin, että alle vuoden yrityksen jälkeen ehdot ei viel täyty ja lähete palaa bumerangina takasi.
Vai onks sulla PCOS pitkä kierto?
Meillä siis alkaa ens viikolla yk 11, niin oon tääl niin holleilla, että siksi kyselen.![]()
Mult oli tosiaan menny ihan ohi. Mut ihanaa, että pääsette edes noihin alkututkimuksiin ja että oot päässy gynelle.Oonkin täällä aiemmin kertonut (täällä niin vilkasta keskustelua, että ymmärrettävästi menee osa ohi), että ollaan hyvin pieneltä paikkakunnalta, jossa syntyvyys hyvin pientä ja neuvolaan/gynelle pääsee suht. helposti. Kävin kystakontrollissa ja otin asian puheeksi, gyne sano ettei ole vuoden aikaikkuna niin tarkka. Aloitellaan siis labroilla ja simppatutkimuksella oman neuvolan kautta ja sit toki täytyy se vuosi olla täynnä, mikäli/kun ohjaudutaan erikoissairaanhoidon piiriin tarkempiin tutkimuksiin/hoitoihin. Jotain hyötyä tänne tuppukylään muutosta
Vielä täällä kuitenki neuvolapalvelut saa paikkakunnalta.
Ja ei, ei oo mulla PCOS:ää tms todettu.

Mut eiks se dpo9-kerta ollu kun oli kaksoset? Ja toi mitä @Aurinko88 sano et ei voi verrata edes omia raskauksia keskenään. Oon kans lukenu sen monesta eri lähteestä. Pidä ihmeessä väliä testaamisesta. Tsemppiä näihin loppukierron päiviin!@Adela Dpo10 on tänään... Vertaan vaan omaan aikaiseen plussaan jonka sain päivällä tehtynä jo noin parin tunnin pidätyksellä dpo9. Kun mulla myöhäisemmät plussat olleet kemiallisia, jotka ekaksi näkyneet noin dpo12 alkaen... Niin silläkin mietin vaan että vaikka plussa tulisi nyt myöhemmin taas ajattelisin varmaan että kemiallinen sitten pakko olla.
@problemsolved En mä tänään ajatellutkaan testata enään. Ei se tänään voisi edes mitään näyttää tiedän sen, jos aamun tokalla vessakäynnillä mitään näkynyt vaikka kuinka pidättäisin nyt.En kumminkaan siinä välissä juonut kuin puolikkaan lasin vettä... Toisaalta voisi olla hyvä idea olla huomenna testaamatta ja odottaa tiistaihin jolloin kaiken lisäksi olisi mun ja miehen tapaamisen vuosipäiväkin.
Toki jos se nega vieläkin niin vähän päivää pilaa, mutta onneksi mies on töissä alku iltaan niin ehkä jotenkin saan koottua itseni siihen mennessä jos nega aamulla.