@Maana Mannila mä oob miettinyt samaa, että kumma, kun hedelmällisimpään aikaan keho vetää oireet ja olon, että seksi viimeisenä mielessä
mulla oviksen aikaan nykyään kanssa vatsakipuja ja vatsa vetää ihan turvoksiin ja olo senkin takia tosi epämukava. Siinä sit vaan vaakamamboa
mut toivotaan, että vahvat ovisoireet olisi hyvä merkki
tsemppiä myös loppurutistukseen opintojen kanssa 
@Valonsäteitä testit on kuitenkin vahvistuneet ja alussa vahvistuminen voi hidasta ollakin. Ja kun verikokeissakin riittävä nousu, niin en olisi huolissani. Toki ymmärrän paremmin kuin hyvin, ettei sitä huolta saa vain unohdettua. Toivottavasti kaikki menee hyvin
@Moosee onhan raskaus iso muutos, vaikka toivottu onkin ja kaikki tunteet on sallittuja
hyvä, että saat tänne niitä purettua, eikä tarvitse yksin päässään pyöritellä. Voimia tunnemyrskyyn ja alkaneeseen oireiluun!
On: Mulla alko uudestaan jotkut limat ja mietin, menikö se ovis sittenkään vkl. Ehkä vasta yritti, mutta jos hormonit sekaisin kuitenkin eikä onnistunut. Voisko uus yritys ovikseen tulla nopeasti perään? Testejä taitas olla yks jäljellä, että siitä ei paljon hyötyä
@Valonsäteitä testit on kuitenkin vahvistuneet ja alussa vahvistuminen voi hidasta ollakin. Ja kun verikokeissakin riittävä nousu, niin en olisi huolissani. Toki ymmärrän paremmin kuin hyvin, ettei sitä huolta saa vain unohdettua. Toivottavasti kaikki menee hyvin
@Moosee onhan raskaus iso muutos, vaikka toivottu onkin ja kaikki tunteet on sallittuja
On: Mulla alko uudestaan jotkut limat ja mietin, menikö se ovis sittenkään vkl. Ehkä vasta yritti, mutta jos hormonit sekaisin kuitenkin eikä onnistunut. Voisko uus yritys ovikseen tulla nopeasti perään? Testejä taitas olla yks jäljellä, että siitä ei paljon hyötyä
Ihan hullu määrä niitä sammakkoja, en yhtään ihmettele että sinne kerääntyy porukkaa ihmettelemään.
Bonuksena se, että kun miehen kaveri heitti puolivitsillä "millos teille on tulossa", mies vastasi siihen että "pian".
Voi kun tulisikin.