Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oon tosi pahoillani että mies ei nyt olekaan samalla sivulla raskautumisasioissa.Mä taas luulen että mun miehen kohdalla tieto lisää tuskaa. Koska aiemmin oli sitä mieltä, vielä viime vuoden lopulla sen joulukuun keskenmenon jälkeen että pakko kai nyt päästä jonnekkin ja yritimme päästäkkin edes lisätutkimuksiin. Ja kun lähete palautui ja kerroin siitä hänelle hän oli silminnähden pettynyt ja ihmetteli itsekkin miten me ei vieläkään päästä tutkimuksiin edes. Ja kun aiemmin ajatteli hän että lopetetaan yrittäminen kun 40 ikävuosi lähenee. Oon siis nyt 33....
Luulen että hän lukenut asiasta enemmän kun oli aiemmin lukenut sen tiedän ja sen perusteella miten hän eilen tämän muotoili. Joten luulen vain, että hän ei halua yrittää enään ja se pari kuukautta vaan oli helppo pakotie kuin sanoa suoraan että lopetetaan heti.
Mulla myös ekaa kertaa ikinä ollut nyt lisäravinteina Ubikinoni ja myöhemmin kierrosta myös Donaferty käytössä. Ehkäpä jätän ne nyt pois, kun aiemmin ovistuntemukset ja -limat on olleet selkeitä ja nyt ei mitään...View attachment 154559
Mitä lie täälläkin tapahtuu, edelleenkään viivat ei voimistu plussaan, mutta ei myöskään haaleneVoiko olla ettei irtoaminen ole onnistunut
Ei ole tapahtunut tällaista ennen lisäravinteiden aloittamista… Tympäsee tällanen epätietosuus
Tunnollisesti talleteltu kyllä lähes joka pv.
Tässä vielä esim. viime kierron selkeä posi.
View attachment 154560
Muoks! Testit vasta kuivina nuin lähekkäin ylemmässä kuvassa ja alempi kuva vain sitä varten et oikea posi on näillä testeillä todistetusti tullut.![]()
Alimmassa ainakin näkyy haamulainen.Hei vaan!
Ihan ensiksi niin onnea super paljon plussainneille
Ja tsemppiä ihan hurjasti, @Kaliei kyllä lisättävää aijempii kommentteihin.
ON:
Tänään siis dpo 9-10
Eilen tein päiväpissasta kupillisen kahvia ja muutaman lasin vettä jälkeen tän rfsun earlyn (10mlU) joka näytti tältä:
View attachment 154565
View attachment 154566
Ja tänä aamuna tein tuon rfsun liuskan (25mlU) joka näytti tältä.
View attachment 154568
(Tästä testistä jotenki vaikee saada selkeetä kuvaa)
Mulla ovis on kp 12-14 ja usein tulee niin että tummuu mutta joskus yhtäkkiä onkin plussa vaikka edellinen testi ollu vielä selkee nega. Ja lh huippu on välillä tosi lyhyt ja ois menny ohi ellen ois tehny useempaa testiä päivässä.Heips, ne joilla kierto on jotain 25-29 päivän välillä ja tikuttaa ovulaation, mikä kp ovulaatio on? Entä tuleeko teillä ovulaatioon tasavahvat viivat aivan yhtäkkiä, vai tummenee tasaisesti?