Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Maana Mannila kovasti peukkuja, toivottavasti päästään joulukuisiin 👍

Mä en ole oikein nyt pysynyt kärryillä, mulla on selkeästi nyt joku hormonaalinen päänsärky, joka alkoi kun vuotokin alkoi. Joten vuoto sais kyllä loppua, jotta pääsisi niin tikkuihinkin taas pissimään. Ostin silloin sieltä iHerbiltä paketin jossa oli 50 ovistestiä ja 20 raskaustestiä, eikä jäänyt kuin muutama ovistesti tähän kiertoon. Kertonee jo aikalailla isosta ongelmasta jos tollanen määrä testejö menee yhteen kiertoon. Joten nyt haen kaupasta sen mitä tarvitsee ja kaapit tyhjinä🙈

@Maana Mannila Hyvä että sulla nyt luteaalituki. Pidetään paljon peukkuja joulukuiselle! 👍🏻👍🏻🌈

Kuten oon joskus jo sanonut, niin ei se tammikuinenkaan takaa, että ei tulisi jouluvauvaa.. Nimim. itse piti olla tammikuun loppupuolella, mut olikin kiire tulla maailmaan joulukuun puolella. 😅 Ja mun esikoinen päätti tulla 1,5 kk etuajassa (ja tästäkin vielä 1,5 kk aiemmin voi syntyä), että ei me tosiaan määräänsä enempää pystytä siihen syntymäaikaan vaikuttaa. Mutta kaikilla on tietysti oikeus toimia niin kuin parhaaksi kokee. 😊

Eilen sain tiedon, että 21 alkiota on lähtenyt jakautumaan.💓 Tänään on välipäivä ja huomenna luvattiin soittaa "pesujen jälkeen", mikä on tilanne. 🤭 (Koska alkiot pestään 4pv ikäisenä, jotta niiden solunesteestä saadaan biopsoitua näyte 6pv ikäisenä.) Mua sisäisesti huvittaa, että siellä meidän vauvan alut pääsee ensimmäiselle pesulleen. 🥰😅 Tässä välissä täytyy jo isompaa katoa ja valikoitumista tapahtua.

Mä kyllä haluaisin ja olisi varmaan turvallista jo lopettaa lugesteronit. 😒 Ainakin on dpo14 joten mitä tässä tätä paskaa pitkittämään? Ei vaan oo testejä, mutta eiköhän se eilinen nega jo 100% varma ollut??

Takaisin