Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Maana Mannila kovasti peukkuja, toivottavasti päästään joulukuisiin 👍

Mä en ole oikein nyt pysynyt kärryillä, mulla on selkeästi nyt joku hormonaalinen päänsärky, joka alkoi kun vuotokin alkoi. Joten vuoto sais kyllä loppua, jotta pääsisi niin tikkuihinkin taas pissimään. Ostin silloin sieltä iHerbiltä paketin jossa oli 50 ovistestiä ja 20 raskaustestiä, eikä jäänyt kuin muutama ovistesti tähän kiertoon. Kertonee jo aikalailla isosta ongelmasta jos tollanen määrä testejö menee yhteen kiertoon. Joten nyt haen kaupasta sen mitä tarvitsee ja kaapit tyhjinä🙈

@Maana Mannila Hyvä että sulla nyt luteaalituki. Pidetään paljon peukkuja joulukuiselle! 👍🏻👍🏻🌈

Kuten oon joskus jo sanonut, niin ei se tammikuinenkaan takaa, että ei tulisi jouluvauvaa.. Nimim. itse piti olla tammikuun loppupuolella, mut olikin kiire tulla maailmaan joulukuun puolella. 😅 Ja mun esikoinen päätti tulla 1,5 kk etuajassa (ja tästäkin vielä 1,5 kk aiemmin voi syntyä), että ei me tosiaan määräänsä enempää pystytä siihen syntymäaikaan vaikuttaa. Mutta kaikilla on tietysti oikeus toimia niin kuin parhaaksi kokee. 😊

Eilen sain tiedon, että 21 alkiota on lähtenyt jakautumaan.💓 Tänään on välipäivä ja huomenna luvattiin soittaa "pesujen jälkeen", mikä on tilanne. 🤭 (Koska alkiot pestään 4pv ikäisenä, jotta niiden solunesteestä saadaan biopsoitua näyte 6pv ikäisenä.) Mua sisäisesti huvittaa, että siellä meidän vauvan alut pääsee ensimmäiselle pesulleen. 🥰😅 Tässä välissä täytyy jo isompaa katoa ja valikoitumista tapahtua.

@Kali pitäiskö sun nyt varmuuden vuoksi kuitenkin testata vielä tänään? <3 Oliko sulla lähikaupassa testejä hyllyssä tai voisitko pyytää miestä hakemaan? Ja tsempit muuttoon, eikös se oo teillä nyt vkl aikana edessä! <3

Huh, tänne tosiaan tulee hurjasti viestejä! Mulla on ollut töissä hoppu, niin jäänyt tämänkin ketjun seuraaminen sen jalkoihin.

Oli kiva lukea että @Maana Mannila kierto alkoi ja jouluvauva on vielä mahdollinen 💗.

@Puolikuu olikin saanut mahtavia uutisia! Miten hieno määrä alkioita 😍.

Oliko iherbin testit hyviä @Täti-ihminen ? Mä pohdin kans sen paketin tilaamista, olisi ainakin hyvän hintainen, ja noi one stepin ovistestit on vähän niin ja näin. Kai ne ihan ok toimii, mut vähän outoja viivoja antaa.

Joku pohti lisäravinteiden vaikutusta kiertoon, ovulaatioon tms. Mullahan on käynyt nyt ihan outo ilmiö. Mulla poistettiin tammikuun lopussa kuparikierukka ja tammikuussa aloitin lisäravinteet (mm. ubikinoli, omega3), ja lämpöjen mukaan mun kierrot on tasoittuneet ja esim luteaalivaihe pidentynyt päiviä. Laitan kuviin pari esimerkkiä, nyt näiden muutosten jälkeiset kierrot ja yksi esimerkki viime kesältä. Mietin et voiko kuparikierukka esim vaikuttaa niin paljon?

Liitteet

• IMG_1242.png
    IMG_1242.png
    1 MB · Katsottu: 4
  • IMG_1243.png
    IMG_1243.png
  • IMG_1245.png
    IMG_1245.png
    901 KB · Katsottu: 4
  • IMG_1246.png
    IMG_1246.png
@Kali pitäiskö sun nyt varmuuden vuoksi kuitenkin testata vielä tänään? <3 Oliko sulla lähikaupassa testejä hyllyssä tai voisitko pyytää miestä hakemaan? Ja tsempit muuttoon, eikös se oo teillä nyt vkl aikana edessä! <3
Ollaan nyt miehen vanhempien luona, mennään vielä hetken olevaan nykyiseen kotiin tänään tai huomenna ja meinasin huomenna testata nyt vielä varmuuden vuoksi. 🤔 Pakko kai vaan lugesteronit laittaa sen aikaa ennen kuin testaan vielä kerran. Niin joo ja tässä vaan joku pikkukauppa lähin jossa ei ollut raskaustestejä tietty.

Muutetaan siis ensi viikon torstaina ja avaimet saadaan keskiviikkona jo. Onneksi se vähän ajatuksia vienyt pois tästä yrityspaskasta. 🥴 Pitäisi vielä vähän pakata... Onneksi voiton puolella siinä jo! 🤣

Meilläkin on jouluvauva ja ihan höpöhöpöä minustakin nuo synttäreihin vaikuttamiset. Meillä pidettiin viikko etuajassa synttärit, koska oli kauempaa tulevia, niin oli kätevämpää niin ja jäi kaikille (myös meille) joulurauha.
Täällä kans esikoinen joulukuinen ja oo kyllä mitään pahaa sanottavaa ollut mulla tai hänellä itsellään. Synttäreitä aina juhlittu ja koulun aloitti vielä samaan aikaan ku muut kypsyystestien jälkeen. Parin vuoden päästä täyttää 18v, joten katsotaan tuleeko silloin ensimmäinen kerta ku joulukuussa syntyminen haittaa 🫣😂

Koitin lukea täältä useamman sivun mutta paljon on tapahtunut, joten koitan hypätä mukaan keskusteluun. 😅

Takaisin