Huomentaa!
@Toiveikas odottelija Huh aikamoinen kokemus siellä taustalla! Aika hurjasti kyllä menkat muuttunut ja jännä, jos lääkäritkin sanoo, et ihan normaalia. Toivottavasti nyt koettu oireilu liittyisi tulevaan plussaan.

Ps. Kyselit nännikoruista. Mulla oli vielä ku junnuna odotin esikoista. En muista ainakaan mitään erityisiä tuntemuksia rinnoissa. Korun otin pois ihan paria päivää ennen synnytystä, enkä sittemmin enää laittanut takaisin, vaikka olihan se söpö.

Tsemppiä testailuhetkiin, vaikka anoppikin siellä olis.
Toivon itekki et oireet olis nyt tuleva plussa

tosin tänään vähän mieli maassa, kun oireet tuntuu hävinneen. Mutta nyt ollaan kiinnittymisikkunassa pikkuhiljaa. Ehkäpä tämä tästä vielä iloksi muuttuu.
Näin viimmeyönä unta että mun kuukautiset alko ja vuodin niin, ettei mikää pitäny sitä hallinnassa. Olin varma, et nyt lähtee henki, ku verta vaan suihkus alapäästä. (Toivottavasti ei ollu mikää enne uni

)
Niin ja kaiken tuon muuttuneen vuodon yms. lisäksi mun kierto piteni yhtäkkiä 28päivästä, 30-32päivään. Mut vuoto väheni tosiaan 7-10päivästä, 2-6päivään. Ja ennen näitä kemiallisia tms niin mun kierto oli sekunnilleen tarkka. Ne alko AINA siis ihan AINA tasan kello 7 aamusin just sinä päivänä ku pitiki. Nyt kierto pidentyny tosiaan sinne 30-32pv ja tulee ihan ku itestään siltä tuntuu ja kiinnostaa/huvittaa

en tiedä tästäkään onko normaalia oikeesti, mut näillä mennään. Ehkä jos nyt ei raskautta ala, soitan tkhin ja vaadin ja häiriköin ja kiusaan niitä niin kauan, että sais edes verikoe ajan

oon ihan varma et mun rauta, ferri jne tasot on lähes 0. Oon ollu älyttömän väsyny, niin kauan ku muistan. Ja jos musta olis kii nukkuisin 24/7/365, muttaku pitää elää jtn aikusten elämää, jossa pitää tehdä asioita yhteiskunnan ja oman elämänsä hyväksi niin en voi
Universumiki varmaa yritti jtn. vihjasta, ku lähin reippaana neitinä käymään kaupassa hakeen valmiiks testiä niin meidän lähikaupasta LOPPU. Kävelin kauemmas kauppaan ja LOPPU

nyt onneksi ystävä tuo testin vielä kauemmasta kaupasta. Ja ehkä ehtoommalla käyn vielä apteekkissa hakeen sen herkän.
Tänään on dpo 7-8
Tänään on tosiaan oireiden kannalta ollu aika tylsä aamu. Vähän oli huono olo herätessä ja kova vessahätä. Vv on melkeen kokonaan poissa. Nyt ollu hetken aikaa tällästä menkka juilintaa, mut muuten aika tavallinen olo. Lämmöt tosin vahvistaa että vielä ei olla menossa kuukautisia päin ku lämmöt edelleen 37.1-37.4°

eletään jänniä aikoja. Voiskohan jo sunnuntaina (dpo 9-10) olla herkän testin aika?
Ja sit tohon innostukseen ja pettymykseen ja tunteiden vuoristorataan:
Meillä tosiaan nyt käynnissä yk15 (jos osaan laskee). Ja alkuun ekat ehkä 6kiertoa olin ihan tosi innoissani tästä kaikesta ja peloissani luonnollisesti. Mut sanotaanko näin et viimmesimmät kierrot niin piinaviikoilla oon ollu innoissani, mut silti yrittäny pitää jalat maassa. Muuten sit oonki aika maani myyny ja pettyny itteeni ja omaan kroppaani. Jokasen veripisaran jälkeen on kyllä tullu tirautettua kyyneleitä ja mietittyä että mikä mun kehossa on vikana, mikä mussa on vikana, mitä teen väärin ettei vieläkään.
Ja tietysti syytän itteäni ja omaa kehoani niin kauan kunnes saan syyn tälle miksi musta ei vieläkään ole tullu äitiä. Paljo pyörii mieles et entäs jos en voikkaa saada koskaa omaa lasta. Oon teininä ollu aika holtiton eikä ehkäsystä liiemmin tietoo eikä mulle oo koskaankäyny edes sitä hupsista.
Narsisti exä yritti joskus ku oon ollu 14-15v panna mut väkisin raskaaksi ja kun heti seuraavana päivänä ei testi ollu kirkkaasti positiivinen sain huudot ja syyttelyt niskaan että mussa on vikaa. Ja luonnollisesti tää on jääny kalvaamaan että niin onko se vika oikeesti mussa (vaikka tiedän hyvin ettei testi millään voi olla posi seuraavana päivänä)