Ja taas on tekstiä tullut älyttömästi.

Työn touhussa jo ja pieni hiljainen hetki, niin ehdin nopsasti vastata teille.
@Maana Mannila @Puolikuu Juu varmasti osalla on ihan luonnostaan vuodot paljon niukempia tai kestävät päivissä vähemmän aikaa. Itselle kai vaan poikkeuksellinen tämä kierto nyt. Omaan korvaan max 2 päivää kuulostaa tosi lyhyeltä.
Mun menkat aikoinaan ennen synnytystä oli kamalat. Paljon kipuja ja helvetilliset vuodot. Yhh. Sanottiin aina, et helpottaa sitten kun on synnyttänyt ja totta tuo oli. Vuodon määrä ei niinkään vähentynyt, ehkä vähän, mutta kivut kyllä.
Sitten mulla olikin tossa kierukka tosiaan sen n. 13 vuotta. Ekana muutamana vuotena vuodot tuli aika säntillisestikin, mut sit jäivät melkein pois. Sanotaan, et kymmenet menkat vuodessa oli semmoset, et pärjäsin ihan pikkuhousunsuojalla. Ihanaa kun ei koskaan tarvinnut enää pelätä niitä nuoruusvuosien hetkiä, ku menkkojen yhtäkkiä alkaessa oli pikkarit ja jopa housut veressä. Kierukan kanssa menkkojen alkamisen huomasin yleensä vessassa pyyhkiessä.
Nyt siis kierukan poiston jälkeen mulla on ollut vaan neljät menkat, joista kaksi on toki nyt näitä tyhjennyskiertoja. Kahdet varsinaiset menkat kesti molemmat sen 5 päivää. Siks tää 1,5vrk kestänyt tyhjennysvuoto on enemmän kuin omituinen...
@Syyskukka Ihanaa piinailua sinne. :D toivottavasti plussa piirtyisi testiin.
@Syssymyssy Noh, toki mun dpo 10 tekemä testi oli ihan normaali testi, eli ei kyllä mikään herkkä.. Onks siellä tilanne muuttunut mihinkään?

Pahoittelut, jos oon missannut jonkun viestisi.
@Toiveikas odottelija Huh aikamoinen kokemus siellä taustalla! Aika hurjasti kyllä menkat muuttunut ja jännä, jos lääkäritkin sanoo, et ihan normaalia. Toivottavasti nyt koettu oireilu liittyisi tulevaan plussaan.

Ps. Kyselit nännikoruista. Mulla oli vielä ku junnuna odotin esikoista. En muista ainakaan mitään erityisiä tuntemuksia rinnoissa. Korun otin pois ihan paria päivää ennen synnytystä, enkä sittemmin enää laittanut takaisin, vaikka olihan se söpö.

Tsemppiä testailuhetkiin, vaikka anoppikin siellä olis.
@Mur oispa siellä plussa matkalla.

Kirjoitit kokeneesi yhtenä päivänä vahvan tunteen, et olisit raskaana. Mullahan oli tommonen kans tossa kemiallisessa. Se oli sekä henkinen että fyysinen tunne. Uskomattoman miellyttävä hetki, mut äärimmäisen hankala kuvailtava ees nyt enää.
@Maana Mannila Juu toivotaan, et ei tarttis noita liiloja ottaa käyttöön ollenkaan, mut saapa nähdä.

Kiva kuulla, et rekryhommista jäi kuitenkin hyvä mieli. Nautinnoista yksinoloa, kun mies on reissussa.
@Kali ei ku kuumemittariostoksille, voi kökkö. :D oot usein ajatuksissa.
@Lanaka voi vitsit, että siellä kävi noin.

Mut kuten itsekin kirjoitit, ni parempi spontaani keskenmeno kuin lääkkeellinen tyhjennys. Tsemppiä hirmusti.
@Puolikuu Wow mikä tulos ollut kerätyssä. Toivottavasti vauva noista teille saadaan. Miten ihanaa.
Omia kuulumisia:
Tänään aamuyöllä nyt tehtynä sit pinkki CB ja kiertopäivä 9. Toi nyt tietty oli odotettavissakin, mutta tästä nyt lähdetään liikkeelle.

Ei tosiaan ihanteellisin aika testaamiselle, mutta todennäköisesti tikkutesti sitten tossa iltapäivemmällä. Mä salaa toivon, et tulis hymy jo su kp 11 tai sit tosiaan vasta ke kp 14, mut katsotaan nyt. Eikä kyllä tosiaan luottoa nyt tähän kiertoon kyl viel oo ees, mut tottakai sitä toivoo silti niin paljon.