Mulla ei ole kokemusta niistä CB:n pinkeistä testeistä vaan ainoastaan liloista, joista en yhtään pidä, mutta joita kuitenkin tilasin nyt 20 kpl lisää Kotitesti-verkkokaupasta. xD Mulla jäi niitä muutamia ja ajattelin, että käytän nyt niitä kunnes raskaudun ja lahjoitan mahdollisesti ylijääneet sitten esim. tämän ketjun kautta hyvään tarkoitukseen. Toivokaamme, että raskaudun seuraavasta kierrosta, niin joku saa ison läjän testejä itselleen!
Niissä liloissa testeissä testiviiva on aina vahvempi kuin kontrolliviiva silloin kun saan pysyvän hymyn. Vilkkuvan hymyn kanssa päin vastoin enkä ole huomannnut mitään tummumista testiviivassa ennen pysyvää hymyä. En tiedä, käyttäytyykö pinkki samallai.
Kiitos vastauksista,
@Nasso88 ja
@Täti-ihminen , totta kai saa mielellään vastata ja kertoa kokemuksistaan myös ne, joilta en suoraan kysynyt.

Onko teillä
@Täti-ihminen ihminen siis esikoinen
ja kaksoset syntyneet samalla päivämäärällä?! Nimittäin ei varmaan ihan joka perheessä ihan noin harvinainen munkki käy, että olis kolme lasta samalla syntymäpäivällä (eikä varmaan kaksikaan ole kauhean yleistä, jos ei oo kaksoset). xD Mun serkun esikoinen on syntynyt samalla päivämäärällä äitinsä kanssa, ja pidän sitäkin melko harvinaisena. Lottoa laittaisin vetämään, jos olisin sä. <3
Mietiskelin tässä muuten päivän puhteeksi sellaistakin, että mitenköhän tehdään, jos on kaksoset, joista vanhempi syntyy 31.12. ja nuorempi 1.1., niin meneeköhän he samalle luokalle koulussa vai ei? Ja ovat kaksoset, mutta eri päivänä syntyneet. En tiedä, miten yleistä tällainen on, mutta kyllä varmaan joitain yksittäistapauksia ainakin on.
Vielä unista, että viime yönä näin vielä ihmeellisempää unta! En siis muista yleensä nähneeni kovin vilkkaita sen jälkeen, kun aloitin gelee royalet + ubikinonin enkä yleensä muutenkaan luteaalivaiheessa, MUTTA:
Mulle on loman aikana tullut töihin uusi esi-ihminen (tämä on siis tosiasia). Näin unta, että tää esi-ihminen jakoi meidän intrassa mun kirjoittamat asiakasviestit ja asiantuntijablgogit ja ruoti ne koko firman silmien edessä sellaisella passiivis-aggressivisella otteella, että näytti muka eka kehuvan, mutta oikeasti moitti mun työtä todella julmasti. Lopuksi hän kirjoitti "Kukkaisin haliterveisin" ja oman nimensä.
Että tästä sitte tervehdyttyä officelle ilman antipatioita? "Joo oot varmaan ihan kiva ja osaava ja kaikkea, mutta näin susta unta ja vihaan sua jo valmiiksi. Että kukkaisia haleja vaan sullekin." xDDD (Lisättäköön nyt selvyyden vuoksi, ettei synny väärinkäsityksiä kirjoituksistani: kyseessä on täysin sarkastinen vitsi ja en oikeasti vihaa uutta esi-ihmistäni, toim. huom.)
@Toiveikas odottelija voi ei HUUTONAURUA xDDDD En koskaan enää suhtaudu meidän Moccamasteriin samalla tavalla sun tarinoiden jälkeen. xDDD
@Olive toivottavasti ovis löytyy ja pääsette tallettelemaan kohti plussaa. <3
@Kali voi kun sullakin huono onni jo kääntyisi, olisi todellakin sen aika. <3 En oikein osaa sanoa mitään, mikä lohduttaisi, ja parempi varmaan silloin olla sanomatta mitään. Se, mitä sulle on sanottu keskenmenoista kuulostaa kyllä tosi tylyltä, vaikka (kuten itsekin sanoit ja joku muukin täällä), ettei sillä varmaan mitään pahaa tarkoitettu vaan tarkoitus oli lohduttaa. Miten monta päivää oot nyt lugeja ottanu, ja oliksul niin, että pistät niitä? Mulla tosiaan ne aina niin ihanat emätinpuikot, mutta en nyt niitä viel ota käyttöön, kun ei mitään raskausmahiksia ole (jos ei miehen siittiöt sitten ole eläneet koko kuukautta mun sisällä hedelmöittämiskykyisinä ja pysyneet paikoillaan viel aukkarinkin jälkeen xD).
Ai niin ja
@Toiveikas odottelija tarkoitat varmaan "kapasitaatiota" tällä hienolla sanalla, joka viittaa siittiöiden ns. kypsymiseen.
Tässä on mun mielestä todella hyvä ja kansantajuinen artikkeli hedelmöityksen ihmeestä, jos jotakuta kiinnostaa lukea.
Omia kuulumisia mulla ei nyt ole jakaa, kun ei tosiaan piinapäiviäkään ole luvassa. Uuden kierron alkamista odottelen ja samalla keskityn graduun ja muihin opintoasioihin – ja yritän saada itseni terveeksi tän flunssan jäljiltä.