@Mäntymetsä teillehän sopisi hyvin tuohon rimpsuun jatkoksi helmikuu, niin olis kaks peräkkäistä kuukautta (loka, marras), yksi välissä (joulu) ja sit taas kaksi peräkkäistä kuukautta (tammi, helmi). xD Pidän teille peukkuja!
Tästä aasinsiltana kysymys, josta olis kiinnostavaa keskustella näin, kun meillä täällä esikoista tehdään eikä ole kokemusta perhevapaista. Miten te, jotka ootte pitäny perhevapaita sekä ennen että jälkeen perhevapaauudistuksen? Miten jaoitte perhevapaat ja miten ootte ajatelleet jakaa, kun se on seuraavan kerran ajankohtaista?
Mulla on vähän samoja keloja täällä kuin
@Mäntymetsä , joka kirjoitit työmotivaatiopulasta. Mua kans ei oo kiinnostanut työnteko yhtään (toki opiskelen täysipäiväisesti ja teen täysipäiväisesti töitä samaan aikaan eli kiirettä pitää) viime aikoina, ja mitä pidempään tässä vauvanteossa kestää, sitä ohuemmaksi käy motivaatio. Sen takia olen hakenut nyt kolmea työtä, joista yhdestä oli jo eka haastattelu. Kuulen lisää keskiviikkona viimeistään, mutta se ei oo hakemistani töistä mua eniten kiinnostava.