Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Syssymyssy Hei, jos progetaso on liian matala, niin silloin esiintyy toistuvasti tiputtelua loppukierrossa! Mikään rintojen turvotus yms ei ole oire siitä. Mulla on aina voimakkaat pms-oireet ja ne seurailevat loistavasti tilastollista progesteronitasoa (oireet pahimpia dpo 8-10). Mulla on juuri nyt riittävä progetaso 99%, kun käytän keltarauhashormonia ja kyllä kramppaa, väsyttää ja tissit turvottaa.

Tässä oli vähän aiheeseen liittyvää:

@Venkula
Täällä myös vilkkaita unia! Ei tosin ravintolisistä, cyclogestistä tällä kertaa.

Mulle tulee myös Ovitrellestä (keinotekoinen hcg) ihan ihme unia. Ensimmäisellä kerralla uni koostui Youtube-videoista, jotka olivat jostain 2000-luvun grafiikoilla olevasta pelissä. Yhtäkkiä näkökulma vaihtui pelin sisään, ja mun uni oli semmoista kunnon laatikkoanimaatiota. Siinä oli jotain lännensankareita, joilla hypittiin rakennustelineillä ja paettiin lentäviä haita. Kyllä. Lentäviä haita. Ja yksi hahmo tuli syödyksikin. Unen loppuvaiheessa lännenmiehen naisystävä petti miestään alienin kanssa (uneni päätti näyttää seksikohtauksen kahdesti), ja olisi ilmeisesti myöhemmin mennyt tartuttamaan jotain alienkuppaa koko kylälle. 💀 Oli kyllä herätessä sellainen olo että nyt en ainakaan pääse taivaaseen, kun aivot tämmöistä generoi.

Viime kerralla Ovitrellestä tuli onneksi suhteellisen normaali seksiuni, kumpikin osapuoli ihmisiä eikä siinä ollut yhtäkään lentävää merenelävää.

Edit: typon korjaus
Mulla tuli tästä mieleen vaan joku minegraft-peli 🤣 Toki jospa siinä ei tommosia seksijuttuja ole 🫣

Tervetuloa kuumeilemaan toista ”iltatähteä”! Saanko heti kysyä, miten koet äitiyden nuorena äitinä ja nyt vähä vanhempana äitinä? Ootko rennompi tai stressaavampi nyt/nuorempana? Samoin näin raskausneitsyenä ja raskaustestien valkaisijana kiinnostaa kokemukset raskaudesta eri iässä (vaikka mulla ei kasiseiskana enää olekaan mahdollisuutta kokea nuorta äitiyttä). Entä vaikuttaako sektio myöhempiin synnytyksiin eli meneekö ekan jälkeen kaikki sektiolla?

Oon utelias ja kiinnostunut — vastaa just siihen mihin haluat ja sillä tavalla, mitä haluat. Jos et haluu vastaa mihinkään, niin sekin on ok! : )

Ja joku kyseli painajaisista, niin mä näin viime yönä unta, että mun isä (joka on siis suomalainen ja Helsingistä) myi mut vaimoksi iranin maaseudulle. Siellä yritin saada yhteyttä perheeseeni ja piilotella väkivaltaiselta aviomieheltä. Oon lukenut joskus 2000 kirjan MYYTY!, joka kertoo kahden brittiläisen sisaruksen tarinan. Heidän isänsä oli siis myynyt jo kaksi vanhempaa lasta ja myi myös nää kaksi Jemeniin vaimoiksi. Sit luin Lastani ette saa, joka kertoo amerikkalaisnaisesta, jonka hammaslääkärimies vei tän naisen ja heidän yhteisen tyttären Iraniin ja he ei meinannu päästä pois sielt. Luulen, että tää maailmantilanne nosti noi kirjat mun alitajunnasta.

Ja siis uni oli oikeastaan jännäri ennemmin kuin painajainen. Olin aktiiviinen toimija ja mm. piileskelin vangitsijoiltani pikaruokaravintolan keittiössä! Syön kans gelee royale + ubikinoni.
Huomaan kans et maailman tapahtumat ja uutisointi tulee uniin, mut oon opetellu tietosesti vältteleen tämmöstä materiaalia (vaikka riskinä on et oon täysin tietämätön jostain hyvinkin tunnetusta ja puhutusta aiheesta 😅). Nyt en oo kuitenkaan altistanu ittiäni millekkään tietääkseni, en edes miehen katsomien elokuvien seuraamiselle sivusilmällä, josta saan itteni välillä rysän päältä kiinni 🤣

Tänään tipahti postiluukkuun raskauskeijulta postia! Eli viikossa tuli ☺️ kohta pääsee jahtaamaan ovista.

Mutta no… Painon kanssa tuntuu et mennään yks askel eteen ja sit kaksi taakse heti kun on yksi vähän lepsumpi päivä. Joo, varmaan nesteitä mut kyllä ärsyttää koska haluaisin saada painoa ainakin 10kg pois ennen kuin aloitetaan yritys 😭😭 lisäksi esikoinen oksensi yöllä meidän sänkyyn ja mulla on alkamassa flunssa enkä saa enää unta. Huoh.

Onko kellään kokemusta, että olisi suht varmuudella jäänyt ovulaatio väliin buranan tai muun vastaavan lääkkeen takia?
Tähän en suoranaisesti omalta osaltani osaa vastata kuin, että ainakaan mulla ovulaatio/kiinnittyminen ei häiriintynyt viime syksynä kun jouduin syömään vahvoja tulehduskipulääkkeitä (mm. diklofenaakki tuolloin kokeilussa). Raskauduin lääkkeen säännöllisen epäsäännöllisestä käytöstä huolimatta - tottakai heti jätin kokonaan pois kun plussasin! Mutta tämän lääkkeen pakkausselosteessa erityisesti mainitaan, että voi häiritä raskaaksi tulemista, joten en ihmettelisi jos muillakin nsaid-lääkkeillä olisi tämä vaikutus. Ilmeisesti ibuprofeeni voi häiritä ainakin alkion kiinnittymistä kohtuun (?)

Omanapa
Olemme löytäneet täällä ovulaation kp16 ja kuukautiset odotetaan alkavan 8 päivän päästä... Noh tätä tää on.

Tavallaan lohdullista että LH piikki tulee edelleen vanhaan tuttuun ajankohtaansa, mutta kun se on liian myöhään 😭 huoh... Tänään (ja ehkä huomenna aamusta) on vikat tallettelut koska huomenna lähden kahden päivän reissuun. Eilen illalla homma epäonnistui kun mies oli liian pahoissa kivuissa vaikka yritti kyllä kuppia. Tänä aamuna kuulosti positiiviselta onnistumisen suhteen niin mä kans oon toiveikas.

Tervetuloa kuumeilemaan toista ”iltatähteä”! Saanko heti kysyä, miten koet äitiyden nuorena äitinä ja nyt vähä vanhempana äitinä? Ootko rennompi tai stressaavampi nyt/nuorempana? Samoin näin raskausneitsyenä ja raskaustestien valkaisijana kiinnostaa kokemukset raskaudesta eri iässä (vaikka mulla ei kasiseiskana enää olekaan mahdollisuutta kokea nuorta äitiyttä). Entä vaikuttaako sektio myöhempiin synnytyksiin eli meneekö ekan jälkeen kaikki sektiolla?

Oon utelias ja kiinnostunut — vastaa just siihen mihin haluat ja sillä tavalla, mitä haluat. Jos et haluu vastaa mihinkään, niin sekin on ok! : )

Ja joku kyseli painajaisista, niin mä näin viime yönä unta, että mun isä (joka on siis suomalainen ja Helsingistä) myi mut vaimoksi iranin maaseudulle. Siellä yritin saada yhteyttä perheeseeni ja piilotella väkivaltaiselta aviomieheltä. Oon lukenut joskus 2000 kirjan MYYTY!, joka kertoo kahden brittiläisen sisaruksen tarinan. Heidän isänsä oli siis myynyt jo kaksi vanhempaa lasta ja myi myös nää kaksi Jemeniin vaimoiksi. Sit luin Lastani ette saa, joka kertoo amerikkalaisnaisesta, jonka hammaslääkärimies vei tän naisen ja heidän yhteisen tyttären Iraniin ja he ei meinannu päästä pois sielt. Luulen, että tää maailmantilanne nosti noi kirjat mun alitajunnasta.

Ja siis uni oli oikeastaan jännäri ennemmin kuin painajainen. Olin aktiiviinen toimija ja mm. piileskelin vangitsijoiltani pikaruokaravintolan keittiössä! Syön kans gelee royale + ubikinoni.
Ihan samalta tuntuu äitiys ja vauvajutut, mitä yli 10-vuotta sitten 😍 ehkä sitä enemmän panikoi kaikesta nuorempana, en tiedä, vai johtuiko siitä, että oli eka lapsi 😂🤷 raskauteen suhtauduin eri tavalla. Just silleen rennommin ja luotin omaan kroppaan. Olinhan kokenut kaiken jo aiemmin. Molemmat raskaudet menivät hyvin ja vielä näin alle 40 veenä palautui myös hyvin entisiin mittoihin. Raskaaksi tuleminen vaan oli haastavampaa, tuli keskenmenoja.. 😔
Mulla eka oli suunniteltu sektio, toinen oli tarkoitus synnyttää normaalisti, mutta kohdussa kasvoikin iso myooma ja siitä aiheutui komplikaatioita, joten toinenkin leikattiin. Jos tulisi kolmas, se leikattaisiin automaattisesti

@Kali ja @Rouva W teille peukut, että plussa tulisi 🤗

@Maana Mannila vastaan miltä tuntuu saada lapset nuorena ja vanhana, vaikka et multa kysynytkään. Olen saanut esikoisen 23-vuotiaana ja heti perään kaksoset. Olimme siis jo silloin kaksikymppisinä lapsettomuushoidoissa. Muistan esikoisen aikaan, kun kaupassa joku tuntematon mies sanoi, että siinäpä on hyvin pidetty lapsi, kun on niin tyytyväisen näköinen. Tuo kantoi nuorta äitiä pitkälle.

Seuraavat lapset sain 3-kymppisenä, sitten ei enää ollut suorituspaineita, mitä muut ajattelee, tutulla rutiinilla hoitui kaikki ja oli mahdollisuus jäädä jopa hoitovapaalle. Nautin silloin niin paljon jäädä vauvan kanssa kotiin, kun isommat oli koulussa.

Nyt sitten kun esikoisen ja tämän muinaisiltatähden ikäeroksi tulee 20-vuotta (jos nyt tässä raskautuisin vielä), niin se kasvattaa varmaan itse itsensä 😄 Ja kaikkein hauskinta tässä on, kun tässä kohta saattaa uusi kierto alkaa, jos tästä kierrosta onnistaisi, niin laskettuaika olisi sama päivä kuin esikoisen (ja kaksosten) eli 30.12 😅 Kovat on panokset tässä kierrossa, joka jää mahdollisesti viimeiseksi yritykseksi.

Sitten tämä yrittäjä jättää yrittämisen jälkipolville 😅

Täällä menkat vieläkin tiessään joten otin seuraavan menkkojenaloituskikan käyntiin: negatiivinen raskaustesti :Grinning Face With Smiling Eyes: Meinasin olla testaamatta, mutta en halua pitää mahdottoman kauaa pikkuhousunsuojia turhaan ”hautomassa”. Mulla kun ne menkat alkaa likimain huomaamatta:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Hyvää huomenta!
Oon nyt vaa pari päivää lueskellu taustalla näitä juttuja. Ja tulipa tuosta painajaisesta mieleen (vaikka itsellä ei mtn ns. syytä ole tälle), että mulla on aina tullu luteaalivaiheessa tosi toden tuntusia painajaisia. Nää painajaiset on aina liittyny siihen, että mun mies pettää mua hänen entisen kans suoraa mun silmien edes. Enkä pysty tekeen mitään muuta ku kattoa sitä, että toinen paukuttaa exäänsä mun silmien edes. Ja muutamat painajaiset on ollu sitä, että hän on vaa joku random keskiviikko ilmottanu, et nyt me muuten erotaan. Enkä oo saanu mitään selitystä miksi erotaan. En tiedä mistä nää tälläset unet kumpuaa, koska hän ei oo mua koskaa pettäny, en pelkää et hän mua pettäis tai jättäis😆 mutta oon kuullu et ainaki raskaana olevat naiset on paljo nähny unia just pettävästä kumppanista. En sit tiä millaseks mun unet menee, ku raskaus alkaa jos näen jo nyt tollasia unia😳

Omanapailut loppuun:
Tikutin tosiaan torstaina 19.3. vahingos mun lh-huipun ja ovulaatio on arviolta tullu sit 20.3. Ehdittiin 17.3.-18.3. puuhailemaan, mutta loppuviikkona ei enää tosiaan ehditty. Mutta lueskelin, että pari päivää ennen ovulaatiota tahtuneesta yhdynnässä on suurempi todennäkösyys raskautua, kun että samana päivänä. Koska siittiöt on ehtiny ”kypsyä” (tälle oli joku hienompiki termi jota en nyt muista) ja kun ne on sielä jo valmiina, niin ne pääsee hedelmöittämään heti, eikä munasolu joudu sit ootella siittiöitä. Tänään olis siis dpo 4.

Oireita on, jotka ei tosin liity raskauteen vielä mutta. Torstaina alko aivan tajuttoman kamalat selkä kivut ja vknlpna en meinannu päästä kiipeemään tänne mun tähkäpääntorniini noita portaita. Ja pitkillä kävelymatkoilla kipu alko säteilemään lonkkiin ja polviin. Vatsassa on repäseviä ja viiltävää aaltoilevaa kipua ja semmosia menkkakramppimaisia vihlasuja. Vv on tosi runsasta ja kermasta. Lämmöt on noussu hyvin ja pyörii sielä 37-37.2°. Vessahätä on kokoajan. Iltaa kohti rinnat herkistyy enemmän. Ja väsymyksen oon huomannu kans jonkin verran lisääntyneen. Ensimmäinen varma testipäivä olis vasta 4.4.😭 mutta millä ihmeellä sitä jaksaa odotella sinne asti😆

Nyt kaipasin apua: pinkki Clearbluen ovistesti näytti hymynaamaa äsken kp 13. Normaalisti mulla on ovulaatio kp 19 kieppeillä (34 pv kierto). Onko joku testannut, että vois näyttää kahdesti kierrossa hymynaamaa tai miten voi näin aikaisin olla muka ovis?

@Kyfi3922260 noi unet on kyllä tuttuja, ja ei ole helpottanut nyt rv 20 mennessä ainakaan. Juuri viime yönä ensin näin unta, että putosimme jäihin koko perhe, sain itseni ja pelastusliiveihin puetun lapsemme pelastettua, mutta mies hukkui. Heräsin ja hengittelin vähän aikaa ja uuteen uneen vaipuessa oltiinkin jossain ammuskelun keskellä. Todella rentouttavaa unta 😳

Nyt kaipasin apua: pinkki Clearbluen ovistesti näytti hymynaamaa äsken kp 13. Normaalisti mulla on ovulaatio kp 19 kieppeillä (34 pv kierto). Onko joku testannut, että vois näyttää kahdesti kierrossa hymynaamaa tai miten voi näin aikaisin olla muka ovis?
En oo noita käyttänyt mutta mulla ainakin normaalisti ennen joulukuun keskenmenoa oli ovulaatio aina kp13-15 paikkeilla. Sen jälkeen se on heitellyt aika paljon vaikka nyt jo 4 kierto sen jälkeen. Ollut mitä vaan kp11-16 väliltä. 🤔 Tällä kiertoa jo tosiaan kp11... Eli luulen että se voi sekoittaa keskenmeno yllättävän pitkäänkin.

Omaa selitystä, äsken purskahdin vain itkuun tietokonepöydän ääressä ja mietin vaan ääneen kuinka mä tätä jaksan enään? Lisäyksenä heräsin reilu puoli tuntia sitten ja tein tietty sen medigoon testin jossa näkyi se joka tuntuu olevan jo ihan surkuhupaisa 1 viiva. 🥴 Lämmöt toki vielä 37,20 ja taas nousi eilisestä mutta koska käytän lugesteronia siitä johtuu vaan. Kuten kaikki muutkin oireet, tuntuu että rinnat kipeytyy vaan entisestään ihan varmaan jotain vittuilua universumilta. Pahoittelen taas näitä mun masentavia juttuja, mulla ei tosiaan ole koko vuonna ollu positiivista sanottavaa koko yrityksestä totta jos puhutaan.

@Kyfi3922260 noi unet on kyllä tuttuja, ja ei ole helpottanut nyt rv 20 mennessä ainakaan. Juuri viime yönä ensin näin unta, että putosimme jäihin koko perhe, sain itseni ja pelastusliiveihin puetun lapsemme pelastettua, mutta mies hukkui. Heräsin ja hengittelin vähän aikaa ja uuteen uneen vaipuessa oltiinkin jossain ammuskelun keskellä. Todella rentouttavaa unta 😳

Joo mullakin yks uni oli niin, että ensi heräsin siinä unessa ja menin olohuoneeseen jossa mies paukuttaa exäänsä MUN sohvalla, MUN kotona (ei siis asuta virallisesti yhdessä) ja mies käski MUN painua helvettiin🥹 ja mä en pystyny muuta tekeen ku yrittää huutaa, että lopettakaa. Ja tän jälkeen ku saivat hommat lopetettua he jäi vielä MUN asuntoon hengailemaan. Olin vaa tälle likalle, et nyt jos haluat pysyä hengissä niin suosittelen keräämään kimpsut ja kampsut ja painelemaan ulos🤣 ja tän jälkeen halusin vielä jatkaa meidän suhdetta ja mies suhtautu muhun niin välinpitämättömästi, et ”no tapahtu mitä tapahtu ei voi mitään”. Mut mä vaan itkin et voin antaa anteeks, kuhan ei vaan erota🤣

Sykkeet oli varmaan 200 ku heräsin siitä ja MIES OLI VESSASSA. Aloinpa siinä sit miettii, et näinkö nyt jonku enne unen ja ku nousen tästä sängystä nii se onki totta. Vai alkaako tää uni nyt uudestaan ja pyörii koko yön repeatilla😭 mut ei onneks.
Sykkeitten perusteella oon viimmeyönäki nähny jtn lennokasta unta, ku 68 on menty yhtäkkiä 110😂😂😂 en vaan muista että olisin mtn unta nähny et ei vissii kuitenkaa nii mielenkiintonen uni oo ollu😂

En oo noita käyttänyt mutta mulla ainakin normaalisti ennen joulukuun keskenmenoa oli ovulaatio aina kp13-15 paikkeilla. Sen jälkeen se on heitellyt aika paljon vaikka nyt jo 4 kierto sen jälkeen. Ollut mitä vaan kp11-16 väliltä. 🤔 Tällä kiertoa jo tosiaan kp11... Eli luulen että se voi sekoittaa keskenmeno yllättävän pitkäänkin.

Omaa selitystä, äsken purskahdin vain itkuun tietokonepöydän ääressä ja mietin vaan ääneen kuinka mä tätä jaksan enään? Lisäyksenä heräsin reilu puoli tuntia sitten ja tein tietty sen medigoon testin jossa näkyi se joka tuntuu olevan jo ihan surkuhupaisa 1 viiva. 🥴 Lämmöt toki vielä 37,20 ja taas nousi eilisestä mutta koska käytän lugesteronia siitä johtuu vaan. Kuten kaikki muutkin oireet, tuntuu että rinnat kipeytyy vaan entisestään ihan varmaan jotain vittuilua universumilta. Pahoittelen taas näitä mun masentavia juttuja, mulla ei tosiaan ole koko vuonna ollu positiivista sanottavaa koko yrityksestä totta jos puhutaan.
Kiitos vastauksesta. Mulla oli kyllä viime yönä lämmöissä dippi, olis kyllä outoa jos nyt on jo ovis. Talleteltiin viikonloppuna molempina päivinä, arkena on vähän hankalaa, mutta täytyy yrittää jos huomiselle saisi talletuksen.

Toivottavasti saisit iloisia ja hyviä uutisia yritykseen tai muuten elämään liittyen, niitä ansaitsisit roppakaupalla ✨🌈

Nää unijutut on aivan mahtavia 😂 hauska lukea muiden unista.

Itsellä on aina välillä villejä unia, mutta en oo tajunnut pistää merkille mihin aikaan kiertoa ne tulevat.

Pari yötä sitten näin unta että mun miehellä oli mun lisäksi toinen nainen ja heillä oli jo yhteinen lapsikin, joka oli meidän lasta vanhempikin eli toinen nainen olisi ollut kuvioissa pitempään kuin mä. Tosin monesta poiketen mä olin vain ihastuksissani että jes mun muksulla on sisarus ja olin unessa laittamassa kumpaakin lasta nukkumaan 🤣 olin huolestunut lähinnä siitä miten tää uus lapsi näkee mut, että miten hurjasti pystyn komentamaan jne kun en oo kuitenkaan lapsen vanhempi vaikka oon tavallaan samaa perhettä.

Nää unijutut on aivan mahtavia 😂 hauska lukea muiden unista.

Itsellä on aina välillä villejä unia, mutta en oo tajunnut pistää merkille mihin aikaan kiertoa ne tulevat.

Pari yötä sitten näin unta että mun miehellä oli mun lisäksi toinen nainen ja heillä oli jo yhteinen lapsikin, joka oli meidän lasta vanhempikin eli toinen nainen olisi ollut kuvioissa pitempään kuin mä. Tosin monesta poiketen mä olin vain ihastuksissani että jes mun muksulla on sisarus ja olin unessa laittamassa kumpaakin lasta nukkumaan 🤣 olin huolestunut lähinnä siitä miten tää uus lapsi näkee mut, että miten hurjasti pystyn komentamaan jne kun en oo kuitenkaan lapsen vanhempi vaikka oon tavallaan samaa perhettä.
Mä rakastan jakaa mun unia😂
Mun unet on joskus niin lennokkaita, että pakko ne on jakaa😂

Eräskin kerta näin unta, että lähdettiin perheen kans vanhalla matkailuautolla reissuun. Se oli oikeen semmonen hippivaunu. Yhtäkkiä siihen tuli joku vika ja se sammu eikä startannu enää. Oltiin päädytty johonki keskelle mettää, vanhan talon pihaan. Sieltä tuli sit semmonenherttanen vanha pariskunta, joka ei loppujenlopuksi ollukkaa niin herttasia. Ne kutsu meidät sisään ja me mentiin. Yhtäkkiä se uni alko menee ihan next level. Sieltä talosta löyty eläimen kalloista ja luista tehtyjä pieniä nukkeja. Niille oli ommeltu pieniä vaatteita päälle ja niitä roikku ja istu ympäri taloa. Yhtäkkiä tää pariskunta vaa sekos. Ne alko roikottaa mun pikkusisaruksia hiuksista ikkunasta ulkona ja uhkas tiputtaa ne sieltä (pudotusta oli varmaa 10-15metriä kalliolta alas). Sit ku tästä selvittiin katottiin ikkunasta ulos, niin siihen pihaan alko ilmestymään poltettuja ihmisiä ihan uusien paketista vedettyjen MOCCAMASTEREIDEN kans😭😂 Sit siinä jotain taisteltiin jonki aikaa ja päätettii et nyt painutaan hiitene täältä. Työnnettiin auto käyntiin ja sit mun toinen pikkusisko jäi sinne taloon. Yhtäkkiä ilmestyn mun kampaamo ajan essu päällä, pieneen k-markettiin ja selitin tän tapahtuneen sielä olleille ihmisille, jotka kerto et tää kaikki johtuu siitä mun essusta. Sit he käski mun polttaa sen essun, että saan mun siskon takasi. Ja niin mä poltin sen essun siinä kaupan lattialla ja mun sisko ilmesty, ku fenixlintu konsanaan sieltä tuhkan ja tulen seasta 😂😂😂

ton unen jälkee mietin muutaman kerran, et pitäsköhän sitä sulkee ittensä johonki hoitolaan hetkeksi🤣

Ja tän jälkee näin vielä muutamanki kerran unta moccamastereista, yhessäki unessa mun paraskaveri oli moccamasteri jonka kans tehtiin kaikkee, käytiin puistos ja syömäs, kävelyillä ja vietettiin leffailtoja. Mene ja tiedä sit mistä tuoki tuli🤣🤣🤣

Mä oon käyttänyt näitä ja en ole saanut itse hymyä, kuin oviksen aikana tai jos olen ollut raskaana. Tokihan hymyn jälkeen ei pidä enään testata. Tässä kierossa testailin, vielä uudestaan ni sain seuraavana päivänä hymyn ja viivat oli selkeästi tummemmat (mutta niitäkään ei pitäisi tulkita.) Mutta sitä seuraavana päivänä tuli ympyrä. Eli jos nyt saanut hymyn ni hommiin sekä testaisin itse uudestaan kp19 ja katsoisin mitä testi näyttää silloin.

Muoks.
ON:
Dpo12 testi nega. Nyt sit pitää odotella et menkat alkanee, jos ei ni sitten uusi testi vasta.

Muokattu viimeksi:
Mä oon käyttänyt näitä ja en ole saanut itse hymyä, kuin oviksen aikana tai jos olen ollut raskaana. Tokihan hymyn jälkeen ei pidä enään testata. Tässä kierossa testailin, vielä uudestaan ni sain seuraavana päivänä hymyn ja viivat oli selkeästi tummemmat (mutta niitäkään ei pitäisi tulkita.) Mutta sitä seuraavana päivänä tuli ympyrä. Eli jos nyt saanut hymyn ni hommiin sekä testaisin itse uudestaan kp19 ja katsoisin mitä testi näyttää silloin.
Kiitos vastauksesta 🙏 Pregcheckin liuskaovistesti tuki kanssa tätä, molemmat viivat olivat jotakuinkin yhtä tummia. Tänään ei onnistu hommat, huomenna sitten ✨

@Pakkanen lämmöissä voi hyvin olla dippi silloin kun ovistestiin pärähtää viiva. Mulla on usein silleen että lämpö dippaa alkukierron aikana muutaman kerran ja sitten jossain kohtaa lähtee kipuamaan ylöspäin. Yleensä tuolla vikalla ”dippi” kerralla ovistestikin näyttää positiivista ja seuraavana aamuna voi olla että lämpö ei ole vielä singahtanut ylös mutta on noususuuntainen. Sen ”normiviivan” yläpuolelle pääsen yleensä vasta plussatestistä 2-3 päivän kuluttua. Eli jollain lämmöt ei samantien pamahda ylös plussatestin jälkeen.

Takaisin